Hoe duur was het?quote:
7500g t spreekwoordelijke putje in.quote:
Valt me nog meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:29 schreef Maax het volgende:
7500g t spreekwoordelijke putje in.
Maar genoeg glyphs en dergelijke om weer wat terug te verdienen.
Volgende project: engineering, al is mijn alt daarvoor nog maar lvl 73. Ik geef mezelf tot zondag. Dus 27 levels en een hele profession.
Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
Die zal leuke dmg doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:44 schreef Isabeau het volgende:
Moet je dit eens zien: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Biblen/advanced
Check ilevel en zijn level...
Dat idd, het is rot omdat je spirits of harmony nodig hebt, dus hij is het rotst te levelen voor mensen die het op lvl 85 al willen maxenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:11 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik vond Engineering vooral irritant doordat je behoorlijk wat Trillium en Spirits of Harmony nodig hebt voor de laatste paar punten, maar eigenlijk was ook die profession zo op 600 hoor.
daarom, het terugverdien model is erg goed, het is nu wachten tot de volgende darkmoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt me nog meeIk moet het nog levelen op mijn mage (maar eerst de mage zelf levelen hehe)
Ik hoorde dat engineering het rotst te levelen was deze expansion, maar ik heb geen engineering dus weet het niet uit eigen ervaring.
358 Equipped - nog steeds veel maar tja met veel spul uit Pandaria kan je je lvl 80 al gearen.quote:
Hij one-shotte mijn vriend continue die aan het questen was (level 80) en one-shotte óók de guards die er rondliepen met level 85quote:
Dat schijnt gefixt te zijn en als je eerst iets anders ging minen en dan terug kwam deed het het vaak weer wel. Maar was wel erg vervelend, ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Voor zover ik weet is dit wel afgelopen week gefixed.
Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Olment het volgende:
De vervelendste bug/glitch die ik heb gehad is dat wanneer je iets wilde herbe, mine, archaeology, pet battles (enzovoort) dat je muisicoontje wel gekleurd werd dat je "in range" was, maar de melding "Out of range" kreeg als je klikte.
Voor zover ik weet is dit wel afgelopen week gefixed.
Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Nomads op Bloodhoof - Horde. Is trouwens volledig Nederlands, ook op TS enz.
Realm is wel een beetje dood helaas, maar guild is leuk.
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb een quest in Vale of Eternal Blossoms waar je een helm moet oppiken in een ondergrondse tempel oid, maar als je voor de helm in kwestie staat kun je er niet op klikken, hele zwermen mensen staan daar letterlijk voor jan lul te wachten iedere dag.Het had trouwens als resultaat dat die zone phased is en ik vandaag de laatste daily van Golden Lotus ook niet kon doen, wel een beetje jammer. Op twee andere chars heb ik noot de Krasarang zone kunnen afmaken, omdat er op een gegeven moment gewoon geen questgivers meer waren, terwijl ik die op mijn main wel gewoon heb kunnen doen. Ook dat is een beetje irritant, maar verder is het gewoon een geweldige uitbreiding.
Ja met de nieuwe expansion komt dat weer inderdaad. Ben er zelf al een tijdje niet geweest, toch maar binnenkort die hunter levellen zodat ik mee wat raids in kan als m'n ilvl hoog genoeg is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Tis nu wel weer drukker op bloodhoof hoor
Ahhh cool, bedankt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfde bug gehad: ticket aanmaken, dan krijg je je questitem in de mail.
Goede tip!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
meestal doen ze er idd niet zo moeilijk over, vooral niet als het een bekend probleem is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja schiet eens opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met de nieuwe expansion komt dat weer inderdaad. Ben er zelf al een tijdje niet geweest, toch maar binnenkort die hunter levellen zodat ik mee wat raids in kan als m'n ilvl hoog genoeg is.
Same,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Apologies I couldn't reach you earlier, Due to the high ticket queue status our response time was increased. Rest assured we are doing our best to speed up this process and get in touch with players as soon as possible. Hopefully your next petition will be answered in more reasonable time. I appreciate your patience and understanding. In the meantime please take a look at answer which I prepared to shed some light on your problem.
Quest Battle Helm of the Thunder King is currently bugged and phasing will prevent you from completing this quest. This has been forwarded to our devs, and I believe it's only a matter of time before this problem will be resolved.
I have sent you Battle Helm of the Thunder King which you can use to complete quest. Please simply navigate to nearest mailbox and obtain item.
I would like to apologize on Blizzard’s behalf for confusion and any inconvenience caused. Please accept my sincere apologies.
+ je guildperks natuurlijk. Alles hoort als het goed is te stacken, let wel, sommige "doen" het maar tot lvl 80.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
alle boa heirlooms tellen toch mee bij extra xp bonus? Dus met legs kan je nu in totaal 45% extra exp krijgen(head 10, shoulders 10, cape 5, chest 10, legs 10)
Heb namelijk niet het idee dat lvlen veel sneller gaat nadat ik de leggings heb gekocht...
Ga ik daar vanavond wel mee bezig ipv met monk. Moet ik wel alweer die dailies doen voordat ik valor gear kan kopen... Waarom is dat niet account widequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja schiet eens opNog steeds geen hunter raider dus ....
En met gewoon hc gear is je ilvl hoog genoeg
hmm true. Ik doe nu ook vaker wat dungeons met mijn lvl 52 druid, maar dat gaat best langzaam als ik het vergelijk met hoeveel een quest kan opleveren (zeker als je er 4 in een gebied oppakt).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
+ je guildperks natuurlijk. Alles hoort als het goed is te stacken, let wel, sommige "doen" het maar tot lvl 80.
en ik denk dat als je al full heirloom was en nu de legs erbij haalt, dat die 10% idd niet veel uitmaakt. het blijft natuurlijk 10% gratis exp dat mooi is meegenomen, maar denk niet dat je van 5 uur ineens 2 uur over een level ofzo doet.
uit mijn eigen ervaringen zijn quests het snelste om te levelen. Als dps kan het leuk zijn om tussen je quests door te queuen. maar als tank/healer is dat niet te doen aangezien je zowat instant een dungeon krijgt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hmm true. Ik doe nu ook vaker wat dungeons met mijn lvl 52 druid, maar dat gaat best langzaam als ik het vergelijk met hoeveel een quest kan opleveren (zeker als je er 4 in een gebied oppakt).
Was overigens niet gratis hekostte me alsnog 1500 nogwat gold, en voor mij is dat een hoop
Heb nu nog maar 800 gold op mijn hoogste lvl char (87).
Gewone / heroic dungeons kosten echt geen geld hoor, tenzij je ontzettend slechte medespelers hebt en continuesteeds weer dood op de grond gaat liggen. Wat amper gebeurd gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Olment het volgende:
in mijn ervaring kosten dungeons over het algemeen gold
TSM is TradeSkillMaster. Een addon idd. Zie het als een soort auctioneer.. Alleen weet ik dus niet of het aan TSM ligt. Gaan we maar ff achterhalen dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef lifeblind het volgende:
met TSM bedoel je een addon? Als daardoor je WoW crasht, addon wegdoen en een andere zoeken
Zo had ik vroeger het probleem dat als op mijn mage mn arcane blast proc'te, recount over de zeik ging waardoor WoW vastliepAlleen op dat punt ging het mis, dus toen maar een hoop ellende bespaart en overgestapt op Skada
Ik heb tot nu toe totaal geen problemen met TSM. Heb je wel alles geupdate?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
TSM is TradeSkillMaster. Een addon idd. Zie het als een soort auctioneer.. Alleen weet ik dus niet of het aan TSM ligt. Gaan we maar ff achterhalen dan.
Ik heb de Curse Addon. Die checkt elke paar minuten voor updates.. Hij zou dus bijgewerkt moeten zijn...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe totaal geen problemen met TSM. Heb je wel alles geupdate?
V 1.5.8quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op welke update type heb je hem staan, release of alpha?
Hoeft niet hoor. Je kon volgens mij die Thermal Anvils maken tot 600. Kost je de laatste paar punten natuurlijk wel een shitload aan mats omdat het een groen pattern is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dat idd, het is rot omdat je spirits of harmony nodig hebt, dus hij is het rotst te levelen voor mensen die het op lvl 85 al willen maxenmaar verder eitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |