SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Ik had niet eens door dat het topic vol was. En ja er is zoiets als een sociaal leven of zo en druk met werk erbij. Daarnaast was ik het posten ff zat en werkte de passmailer nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
De gewoonte is om het nieuwe deel te openen als je afsluit. Heeft verder niets met de tong80 show op fok zelf te maken.
Lang gezien dat ik je geleden heb trouwens
Te eigenwijs om te mailen. Je kent me tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Daar hebben we Yvonne voorOok zelf al meerdere malen nodig gehad ...
Je weet wel dat het eiland nu atlantis is. Toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Veel is er niet echt veranderd in de jaren denk ik zo.
Da's toch dat ouwe gedoe? Kan je met een beetje dailies doen? Daar zit toch geen cap meer op per dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
en dan gewoon rep grinden in firelands
Hehe, zo'n bekend gevoel dit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil niet weer helemaal levelen. Ik wil wel een 90 priest.
Zoooo herkenbaar. Eerst m'n priest naar 90, toen m'n rogue. De rest gaat lang in de koelkast staan denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef Skillstorm het volgende:
Goede expansion.
Alleen een tweede character van 85 naar 90 halen is echt.....ik wil het niet.... en toch weer wel.
Ik MOET die lvl 90 talents, alleen om hoe ze er uit zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar. Eerst m'n priest naar 90, toen m'n rogue. De rest gaat lang in de koelkast staan denk ik
Ik hoorde vanavond dat ze in Envy verplicht zijn 3 alts te hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef Skillstorm het volgende:
Goede expansion.
Alleen een tweede character van 85 naar 90 halen is echt.....ik wil het niet.... en toch weer wel.
En die 4 toons moeten ze binnen een week ofzo gelevelled en gegeared hebben?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat ze in Envy verplicht zijn 3 alts te hebbenDa's dus 4 verplichte chars voor je guild
Er is er bij mij al één 86, het schiet op
ik denk wel meer dan een week .. Ik ben nu op 87 met mijn mage . Bevalt me tot nu toe nog erg goed. Heb alleen te weinig tijd voor de mooiigheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En die 4 toons moeten ze binnen een week ofzo gelevelled en gegeared hebben?
De mensen met werk zullen wel een paar dagen vrij hebben genomen...
Ik denk het welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:58 schreef Wolve000 het volgende:
En die 4 toons moeten ze binnen een week ofzo gelevelled en gegeared hebben?
De mensen met werk zullen wel een paar dagen vrij hebben genomen...
hoe oud is hij ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Blistering het volgende:
M'n buddy uit Method ging gister wel ff los op FacebookWorld 1st 25 man 6/6 HC.
Die gast heeft overigens ook totaal geen leven600 dagen played op 1 char enzo, altijd online, nog nooit van z'n leven gewerkt.
Ach ja, ieder z'n hobby
Nou, ik vind het fantastischquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef Blistering het volgende:
M'n buddy uit Method ging gister wel ff los op FacebookWorld 1st 25 man 6/6 HC.
Die gast heeft overigens ook totaal geen leven600 dagen played op 1 char enzo, altijd online, nog nooit van z'n leven gewerkt.
Ach ja, ieder z'n hobby
ouch, dat is een hele zure typoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef DjNivek het volgende:
Zat ik gisteren bij de BMAH, was er weer een Plagueheart Robe op verschenen. Toch weer wat hoop om de set compleet te maken, beetje in de gaten aan het houden, en een estimate van wanneer de auction afgelopen zou zijn. Zat daar dus samen met een andere alliance warlock en we waren ons klaar aan het maken voor een eventuele bidwar in de laatste 5 minuten. Ik had de top bid op dat moment, die op 14k zat. En toen kwam er een horde warlock binnenlopen...
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat het een hele dure typo van hem was, en hij een 16k wilde plaatsen. Hopelijk gaat hij er veel plezier mee hebben
Ik heb een prima balans gevonden tussen wel en niet spelen. Scheelt dat ik regelmatig ook domweg geen zin heb en dan ga ik wat anders doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:31 schreef Blistering het volgende:
Ik weet het niet eigenlijk Isa. Als ik kijk naar m'n broer, die heeft jarenlang geraid naast z'n fulltime baan, een sociaal leven zat er dus niet echt in. Hier idem hoor, naast school altijd raiden, en nooit iets ondernemen. Dat heeft me uiteindelijk ook wel wat schooljaren gekost![]()
Ik vind het bij WoW zo lastig om een tussenweg te vinden tussen heel weinig en heel veel spelen. Een weg waarbij ik zowel school als werk als een sociaal leven als WoW kan combineren.WoW vraagt nogal veel tijd als je zo competitive bent ingesteld als ik
edit: Valt me nog altijd mee dat ik niet speel trouwens, toch weer kudo's voor mezelf.
edit²: Ik heb wel GW2 gekocht, maar de helft van de tijd dat ik ingame ben check ik op m'n andere monitor MMO-champion omdat ik me verveel. Geen succes dus
Ik heb veel leuke mensen leren kennen via wow, die ik ook RL heb ontmoet. Klinkt natuurlijk ongelooflijk nerdy, maar het zijn allemaal hele normale mensen die wow als hobby hebben. We meeten twee keer per jaar en gaan dan naar de Efteling, of we gaan bij iemand thuis zitten (niet lan-party'en, puur gezellig). In mijn guild zitten redelijk veel vrouwen. Eentje 60+, die speelt samen met haar kinderen. Dan nog een jonge moeder (25), haar partner speelt verder ook geen wow. Dan natuurlijk ikzelf. Mijn man is al sinds begin cata gestopt met spelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een prima balans gevonden tussen wel en niet spelen. Scheelt dat ik regelmatig ook domweg geen zin heb en dan ga ik wat anders doenMaar ik herken het wel, dat héél veel spelen. Heeft me verder niets gekost, maar qua sociaal leven is het niet best.
Geloof dat mijn vriend ook de enige in de raidgroep is met vriendinEn dan is er nog een meisje die getrouwd is (met een niet wow speler
). Vriend heeft helaas momenteel ook geen werk. Ik zeg wel eens: jij bent beter in wow, ik ben beter irl
Hihi, 200+.....Ik heb 354 dagen.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:40 schreef DirtyDaniel het volgende:
weet iemand wat het huidige record /played is btw?
Weet dat er mensen waren die eind vanilla begin TBC al 200+ dagen hadden. Ben benieuwd of er nu al mensen zijn met 1000ish.
Ik ben geen raider en tel dus voor veel raiders niet echt meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:07 schreef Messina het volgende:
Dus het hele "Ohhh, als je wow speelt schiet je social-life erbij in", geldt voor mij niet. Ik weet niet hoe het in hardcore-raiding guilds gaat, maar daar leer je elkaar toch ook kennen lijkt me?
Heb ook wel eens op andere ip's gespeeld,nog nooit geband hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef Burnedgamer het volgende:
Zou je gebanned kunnen worden als je een vriend helpt met een paar quests op zijn account, dus verschillende ip's? Of staan ze dit toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |