SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
XDdd9x92903 WHhahaha LOOOLquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sukkel
Ga je naar de meet xDdddxsd
jijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:10 schreef amenth het volgende:
stelen was voor ons spelen geen idee wat we deden
Wil je een hit voor me maken ? :$ ik.betaal 50 euro :$ dm me voor meer infoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh, verkeerd gelezenik ga inderdaad naar de meet, ja
misschienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je een hit voor me maken ? :$ ik.betaal 50 euro :$ dm me voor meer info
Jij stiekemerd!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Johoo, dit is Furdiii.
Stiekem is dit Appel.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een beer schilderen. Een zwaan vouwen. Een geit timmeren. Een karper wassen. Een zeehond trainen.
awkwarrrrdquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omgggg.
Alle afleveringen van awkward gezien, nu een jaar wachten ofso?Help.
Zal 'm wel zijn, verder ben ik vrijwel niet actief behalve in ARG, dus waar zou het me anders van moeten kennenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha ik kreeg ook een PM. Zou skippy kunnen zijn inderdaad, maar not sure.
Jongen, we proberen je spelletje mee te spelen, zodat je niet huilend in een hoekje hoeft te gaan zitten. Nu heb je het voor jezelf verpest hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Furdinand het volgende:
Nog steeds niet weten dat ik al die skippykloons ben.
Jaquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaIk zie Klip meestal alleen in het weekend, en zondagavond ben ik altijd helemaal sip
Herkenbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.Ik moet soms wel eens een traantje laten als Furdi de trein is ingestapt.
Oh, irritantquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Storing ofzo, net deed het weer werken maar nu weer down.
op de harddrugs, ziekenhuisbezoek, homo-erotische taferelen in de woonkamer, en lichaamssappen in de tuin na.quote:
Oh, dat nummer ken ik wel natuurlijk. Maar verder niet veelquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef leeell het volgende:
OK Computer staat bekend als èèn van de beste albums ooit gemaakt (terecht)
dat kan, is wel een "connaisseurs" album, mensen die doorsnee muziek luisteren zullen redelijk snel afgeschrikt zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat nummer ken ik wel natuurlijk. Maar verder niet veel
kutmerk, net plastic over mn haar en je "veegt" het er zo uitquote:
Zelf betere kopen dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef leeell het volgende:
[..]
kutmerk, net plastic over mn haar en je "veegt" het er zo uit
ik ga die van DV stelen, staat nog hier nl.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga die van DV stelen, staat nog hier nl.
quote:
zo hoort hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Vuile dief. Klip steelt ook altijd shampoo van mij
Nuttig zeg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef leeell het volgende:
ik zit op skype met projectgenoten die hele lappen tekst schrijven over infantiele onderwerpen en eens in de 5 minuten zeg ik "oke" "vind ik ook" "zo maar doen"
en dan alt-tab ik weer terug naar fok
tja, eigenlijk wil ik zeggen; waar hebben jullie het over man, aids een eind op.quote:
Zeg hela, als je op zo'n manier gaat praten kun je wat mij betreft een flink eind opbokken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef leeell het volgende:
[..]
tja, eigenlijk wil ik zeggen; waar hebben jullie het over man, aids een eind op.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zeg hela, als je op zo'n manier gaat praten kun je wat mij betreft een flink eind opbokken.
jouw shampoo? tijdens de meet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die mijn shampoo stelen
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga die van DV stelen, staat nog hier nl.
kinkyquote:
goed hoor, alleen jammer dat het weer maandag is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk, niks te klagen. Alleen beetje druk met school.
Hoe gaat t met jou?
ja ook dat natuurlijk, maar voor je het weet is het weer weekendquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed hoor, alleen jammer dat het weer maandag is.
en ik zie dv nog te weinig online
niet de sc's waar ik kom danquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ook dat natuurlijk, maar voor je het weet is het weer weekend
ja ik vind fok niks meer aankom soms nog eens kijken in SC's maar verder
mja ook alleen nachtbagger en pubquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet de sc's waar ik kom dan
hoe was de meet?
the life of the party hequote:Op maandag 15 oktober 2012 07:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ook alleen nachtbagger en pub
ja was tof, in het begin een beetje stijfjes hoorde ik maar toen wij aankwamen begon het feestje al snel.
verbaast me niks natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
Klip wil het niet halen
Oh, wel als ik meega, totzo!
hey jij was ook beide keren ziekquote:
Amsterdam was het ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef Snowbells het volgende:
Wel slecht jamaar dezen zaterdag niet
Ehhhhh 12-6? Maar niet de hele dag meeten toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Amsterdam was het ja?Hoe laat denk je daar te zijn?
Is goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ehhhhh 12-6? Maar niet de hele dag meeten toch?
haak voor mij eens een piemelwarmerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb besloten een nieuwe hobby te nemen, haken it is.
Echt? Awesome.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb besloten een nieuwe hobby te nemen, haken it is.
Zucht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
haak voor mij eens een piemelwarmer
Geen idee. Lijkt me handig om alle basistechnieken onder de knie te krijgen. En spulletjes kopen, waar heb jij alles vandaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt? Awesome.
Wat wordt je eerste haaksel?
Oh, ja, dat is waar. Het haaktopic is heel leerzaam en YouTube helpt ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me handig om alle basistechnieken onder de knie te krijgen. En spulletjes kopen, waar heb jij alles vandaan?
zo klinkt het welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef Furdinand het volgende:
een ondergrondse criminele bende van afgewezen clowns die het gezamelijke doel hebben om iedereen die niet om hen lachte te wreken.
Nee, wel Snowbells en miespoesquote:
Stiekem check ik de hema altijd wel of jij of Cosmo er lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet dat k weet, maar dat ze me niet wil zien is wel een feit, vraag cosmo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks en appel! Omg! Haakmeet!
/sneu
Klein.beginnen is het beste inderdaad ja met zo'n nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
haak voor mij eens een piemelwarmer
Hahahaha leeellquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:07 schreef leeell het volgende:
ik ga 's nachts altijd bij flips voor het raam staan, kijken hoe ze slaapt, dan fap ik even en zet ik een streep op haar voorhoofd, dan fluister ik zachtjes in haar oor "simba"
en dan ga ik terug naar huis.
Jan. Held.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klein.beginnen is het beste inderdaad ja met zo'n nieuwe hobby
Je snapt het niet. Haakmeet is code voor cupcakes en meisjesfilms. En ondertussen leggen we je even uit hoe je moet haken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lief!
Maar een haakmeet enzo is wel errug suffig Bloemps.
Oooh, dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Haakmeet is code voor cupcakes en meisjesfilms. En ondertussen leggen we je even uit hoe je moet haken.
Sidderaal en biefstuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Proeftoetsen komen er aan.
Ik sidder en beef.
Ik heb honger.quote:
proeftoetsen zijn om te oefenen toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Proeftoetsen komen er aan.
Ik sidder en beef.
Precies, ik wil niet weten wat ik allemaal eigenlijk nog niet kan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe maar stoer appel
[..]
proeftoetsen zijn om te oefenen toch?
Nee, wel biefstuk.quote:
wat is een WVO?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies, ik wil niet weten wat ik allemaal eigenlijk nog niet kan.
En ik moet voor vrijdag mijn WVO hebben geregeld, uitstellen is mijn vak, en het doet mij elk jaar weer huilen.
[..]
Nee, wel biefstuk.
Korte stage van 2 hele dagen óf 4 dagdelen.quote:
Mijn verhalen zijn duizendmaal interessanter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus, zo kort?Ik moet volgende week een hele week. en wat knip je de rest van mn post weg, tfoeee egotripper.
Kwam gisteren met mijn teen tegen mijn tafel aan. Deed kankerauw.quote:
BETER GA JE INTERESSANT VINDENquote:
FOK! op text to speechquote:
Hobbezak met vleesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
armoedige zwartjoekel beter blijf je absent
Succes! Komt goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:56 schreef Omdatappel het volgende:
Sollicitatiegesprek voor stage om 11 uur.
Zenuwappig.
ik hoor een schreeuwende appelquote:
vakantiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aah tfoe ik ben stad en land al aan het afreizen om zometeen in de hoofdstad te geraken
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi goedzoooo!Waaar wat ga je doen ensoooo
Oh zegt me niks, maar klinkt leuk! Is het in Veenendaal?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij Bilderberg, weer frontoffice net als vorige stage.
Het is echt een huge internationale keten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zegt me niks, maar klinkt leuk! Is het in Veenendaal?
Stayin' aliveeee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Emotioneel momentje in de bus #BeeGees #yolo
lekker vaccinerenquote:
Mag wel hoor, gezelligquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Succes appel!
Bloempje ik droomde dat ik bij je ging slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |