haak voor mij eens een piemelwarmerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb besloten een nieuwe hobby te nemen, haken it is.
Echt? Awesome.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb besloten een nieuwe hobby te nemen, haken it is.
Zucht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
haak voor mij eens een piemelwarmer
Geen idee. Lijkt me handig om alle basistechnieken onder de knie te krijgen. En spulletjes kopen, waar heb jij alles vandaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt? Awesome.
Wat wordt je eerste haaksel?
Oh, ja, dat is waar. Het haaktopic is heel leerzaam en YouTube helpt ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me handig om alle basistechnieken onder de knie te krijgen. En spulletjes kopen, waar heb jij alles vandaan?
zo klinkt het welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef Furdinand het volgende:
een ondergrondse criminele bende van afgewezen clowns die het gezamelijke doel hebben om iedereen die niet om hen lachte te wreken.
Nee, wel Snowbells en miespoesquote:
Stiekem check ik de hema altijd wel of jij of Cosmo er lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet dat k weet, maar dat ze me niet wil zien is wel een feit, vraag cosmo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks en appel! Omg! Haakmeet!
/sneu
Klein.beginnen is het beste inderdaad ja met zo'n nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
haak voor mij eens een piemelwarmer
Hahahaha leeellquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:07 schreef leeell het volgende:
ik ga 's nachts altijd bij flips voor het raam staan, kijken hoe ze slaapt, dan fap ik even en zet ik een streep op haar voorhoofd, dan fluister ik zachtjes in haar oor "simba"
en dan ga ik terug naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |