Oh, dat nummer ken ik wel natuurlijk. Maar verder niet veelquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef leeell het volgende:
OK Computer staat bekend als èèn van de beste albums ooit gemaakt (terecht)
dat kan, is wel een "connaisseurs" album, mensen die doorsnee muziek luisteren zullen redelijk snel afgeschrikt zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat nummer ken ik wel natuurlijk. Maar verder niet veel
kutmerk, net plastic over mn haar en je "veegt" het er zo uitquote:
Zelf betere kopen dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef leeell het volgende:
[..]
kutmerk, net plastic over mn haar en je "veegt" het er zo uit
ik ga die van DV stelen, staat nog hier nl.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga die van DV stelen, staat nog hier nl.
quote:
zo hoort hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Vuile dief. Klip steelt ook altijd shampoo van mij
Nuttig zeg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef leeell het volgende:
ik zit op skype met projectgenoten die hele lappen tekst schrijven over infantiele onderwerpen en eens in de 5 minuten zeg ik "oke" "vind ik ook" "zo maar doen"
en dan alt-tab ik weer terug naar fok
tja, eigenlijk wil ik zeggen; waar hebben jullie het over man, aids een eind op.quote:
Zeg hela, als je op zo'n manier gaat praten kun je wat mij betreft een flink eind opbokken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef leeell het volgende:
[..]
tja, eigenlijk wil ik zeggen; waar hebben jullie het over man, aids een eind op.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zeg hela, als je op zo'n manier gaat praten kun je wat mij betreft een flink eind opbokken.
jouw shampoo? tijdens de meet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die mijn shampoo stelen
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga die van DV stelen, staat nog hier nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |