Ik wil die steen wel zien waaronder jij leeft.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil die steen wel zien waaronder jij leeft.
Flauw hè.quote:
quote:
Met een bedje en een kampvuur eronder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Nu zou y wel baas zijn als ik ergens een huge steen vandaan tover
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een bedje en een kampvuur eronder.
Guess so.quote:
Coldplay.quote:
Gier! Mensen!quote:
Awww ...quote:
ik blijf alleen niet langquote:
Ik drink helemaal niks in thee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaaa, ik vind honing in thee lekkerder dan suiker![]()
Zodat je om 12 uur op het station kan zijn, maar eventueel ook wat persoonlijke hygiëne kan verrichten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom er niet uit hoe laat ik de wekker zal zetten
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat je om 12 uur op het station kan zijn, maar eventueel ook wat persoonlijke hygiëne kan verrichten.
ik drink sowieso geen theequote:
Kwestie van gewenning. Ik heb ook altijd wel sterke thee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap. Ik drink wel gemeente-pils op het werk
Als je eenmaal weet hoeveel tijd je er voor nodig hebt ...quote:
Om een of andere reden kom ik er niet uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoeveel tijd je er voor nodig hebt ...
Fles ja? Dat vind ik niet zo lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning. Ik heb ook altijd wel sterke thee.En water drink ik ook veel, maar alleen uit fles.
Wat heb je normaal nodig dan? Anders neem je het ruim. Ik bedoel, wat een gedoe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om een of andere reden kom ik er niet uit
Nee, ik proef de kalk. Niet lekker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fles ja? Dat vind ik niet zo lekker. Liever gewoon uit de kraan
Echt? Daar drink ik zo doorheenquote:
Ik vind het uit de fles zoveel lekkerder, puurder. Ik heb een nare bijsmaak bij kraanwater.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt? Daar drink ik zo doorheen. Het water uit de fles vind ik vaak smakelozer alhoewel de jumbo petfles die ik nu heb staan verbazend goed gaat
.
Ah, naja het is denk ik net wat je jezelf aanleertquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het uit de fles zoveel lekkerder, puurder. Ik heb een nare bijsmaak bij kraanwater.
Ik vind het fijn zo. Ik drink iedere dag n fles van 1,5 liter, kan ik precies bijhouden wat ik drink op een dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, naja het is denk ik net wat je jezelf aanleert. Sowieso is kraanwater goedkoper en niet echt ongezonder. BrandX kan je daar veel over vertellen trouwens
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik hou het niet bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het fijn zo. Ik drink iedere dag n fles van 1,5 liter, kan ik precies bijhouden wat ik drink op een dag.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Evie het volgende:
[..]Die is ook al 100x gemaakt oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Evie, baas in huis![]()
Ik heb het nodig, merk ik zelf. Maar het is sowieso goed om te spoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij. Het verschilt per dag en dat heeft ook te maken met de inspanningen die ik wel of niet verricht
Geen ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nodig, merk ik zelf. Maar het is sowieso goed om te spoelen.
Nee, kraanwater smaakt heel verschillend in allerlei streken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, naja het is denk ik net wat je jezelf aanleert. Sowieso is kraanwater goedkoper en niet echt ongezonder. BrandX kan je daar veel over vertellen trouwens
.
Dat hoor je mij niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kraanwater smaakt heel verschillend in allerlei streken.
In het westen van het land is het water duidelijk harder dan in het oosten van het land...
Bij mij zus in amersfoort vind ik het kraanwater best lekker namelijk.
Ik vind het bij ons ook niet te zuipen, in het Zuiden. Hier in Nijmegen nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het westen van het land is het water duidelijk harder dan in het oosten van het land...
Brabants gemeentepilsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het bij ons ook niet te zuipen, in het Zuiden. Hier in Nijmegen nog niet geprobeerd.
Is het zelfde water als hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die jat ik natuurlijk als jij bent afgeleidquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Evie het volgende:
[..]zo kan je mn gohstbuster trui natuurlijk nooit jatten he?!
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die jat ik natuurlijk als jij bent afgeleid
Hey Faxie.quote:
Volgens mij niet en ik ben er al de hele dag.quote:
Ik had d'r echt niet gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
Faxie wordt begroep maar mevrouw sexx niet
Ja maar mevrouw neukt en Faxie niet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
Heb je geen leven ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet en ik ben er al de hele dag.
Het is een keer wat anders he. Normaal gesproken duiken de mannen er direct bovenopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
In één keer goed.quote:
??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
Hoi feraa!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had d'r echt niet gezien.
Hoi ME!!
Zin in seks, opeensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kusje kroel terug rawawarrrr
*duikt op misssexx*
Hoe was jouw dag?quote:
Balen. Ook vakantie nu?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm drukjes
Studie, studie, studie.
klinkt lekker rustigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm drukjes
Studie, studie, studie.
Nope. Week 43. Week 44 en 45 hoef ik ook maar in totaal 4dagen naar school.. dus heb eigenlijk 1.5 week vakantie jeujquote:
Dat is ook chill.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nope. Week 43. Week 44 en 45 hoef ik ook maar in totaal 4dagen naar school.. dus heb eigenlijk 1.5 week vakantie jeuj
Nice. Wat voor studie deed jij? Pyscologie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook chill.Ik heb nu een week lekker niks.
Sociaal Juridische Dienstverlening. Jij?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nice. Wat voor studie deed jij? Pyscologie?
Oke. Das is hbo toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening. Jij?
Nee ben compleet nuchter eigenlijk.. naja niet medisch gezien maar geen intoxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik volg je redenatie maar ik vind hem wel erg ver uit de boxU been smokin weed?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ben compleet nuchter eigenlijk.. naja niet medisch gezien maar geen intox
ik antivriesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ethanol door mijn aderen vloeien hoor![]()
Handig, dan laat je geen bloedvlekken achter mocht je jezelf lekprikkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ethanol door mijn aderen vloeien hoor![]()
Jep. Wat is VP?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oke. Das is hbo toch?
Derde jaar vp
Is niet erg, ik had al dat vermoeden. Tof hoor, MBO?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry zijn vaktermen, beetje automatisme. Vp=verpleegkundige
Ik heb nergens gezegd dat er geen bloed in mijn aderen vloeitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handig, dan laat je geen bloedvlekken achter mocht je jezelf lekprikken
nou.. behoorlijke vlekken want ik stol niet echt atmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handig, dan laat je geen bloedvlekken achter mocht je jezelf lekprikken
Ja mbo-4.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is niet erg, ik had al dat vermoeden. Tof hoor, MBO?
Mijn moeder is ook verpleegkundige, ik heb respect voor die mensen.
Ik quotte kingtoppiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Evie het volgende:
[..]
nou.. behoorlijke vlekken want ik stol niet echt atm
Klopt. Lijkt me best wel pittig om te doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja mbo-4.
Soms is het echt hard werken, ligt er heel erg aan welke specificatie je gaat doen. Word je eerste hulp is het springen en vliegen.. soms heb je ook rustige afdelingen
Klopt zeker! Je moet dingen goed los leren laten en werk/prive gescheiden houden. Denk dat dat bij elke baan wel van belang is, maar bij dit zekerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt me best wel pittig om te doen.
brrrr rkoudquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Laptop vroor vast en klapte toen helemaal uit. Weird shit.
Kan een hitteprobleem zijn. Hoe oud is de laptop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Laptop vroor vast en klapte toen helemaal uit. Weird shit.
Anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan een hitteprobleem zijn. Hoe oud is de laptop?
Kan stof in de ventilator zijn. Keertje schoon (laten) makenquote:
Begin wel in te kakken hoor, ga zo ook lekker slapen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent nog aardig vers zo te zijn
Kun jij dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan stof in de ventilator zijn. Keertje schoon (laten) maken
Niet door er de stofzuiger op te zetten, het moet wel met beleid
bedoelde eigenlijk qua Fok accountquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Begin wel in te kakken hoor, ga zo ook lekker slapen.
Oh haha. Ja 2weken ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk qua Fok account
truste kerelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga lekker onder een hete douche en slapen
Dan vraag ik jou wel om hulp als het niet lukt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik.
Luchtbusje werkt nog het beste
Anders doen we gewoon een soort van.. Als je wilt mag je meedoen.quote:
Weltrusten ME!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:07 schreef MissExpert het volgende:
Zo mensjes. Nog een fijne nacht jullie allen. Ik ga de binnekant van mijn ogen bekijken.
Trusten!
trustequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:07 schreef MissExpert het volgende:
Zo mensjes. Nog een fijne nacht jullie allen. Ik ga de binnekant van mijn ogen bekijken.
Trusten!
klinkt tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
Avond. Ik ga ook zo
. Lekker avondje uit met collega's gehad, lekker gegeten en gedronken
.
Was het ookquote:
quote:
Loefje.quote:
Heil heloef jawohlquote:
Hooooooooi lieverdquote:
Goed hoor, ik heb nog een luchtbusje staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou wel om hulp als het niet lukt.
Dank je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb nog een luchtbusje staan
Doe is liefquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje ook opzoeken, trusten allemaal![]()
Hij wil je.quote:
Maar ik ben dan ook een hosselkoningin.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen snappen mannen nooit he, tis toch overduidelijk Fera?
Okidoki.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een hosselkoningin.
Je tactiek werkt KT.quote:
Slaap lekker schattebout, ik ga je missen, zal over je dromen en nooit vergeten. Tot in het volgende leven BB.quote:
BB?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slaap lekker schattebout, ik ga je missen, zal over je dromen en nooit vergeten. Tot in het volgende leven BB.
Tis geen tactiek, tis gewoon ronduit stom doen omdat je zin hebt om stom te doen.quote:
Op zich ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen tactiek, tis gewoon ronduit stom doen omdat je zin hebt om stom te doen.
Werkt altijd... Het uiten van je gevoel en emotie. Instant turn-on bij vrouwen.
Weltrusten!quote:
Waarom lees ik steeds KuT?quote:
Dank jequote:
jij ook alvastquote:
Waar het hart vol van is ...quote:
Thanks.quote:
Loopt de mond van overquote:
Have fun Rockjuhhhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Diepe shit, ik ga mezelf onzedelijk betasten en mijn fantasie doet de rest, latahh![]()
Toch maar het verkeerde pad op dan? Geen probleem, als je me nodig hebt roep je me maarquote:
Goede stem, maar mij wat te rustigquote:
Was ik wel effe aan toe, iets rustigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede stem, maar mij wat te rustig
Af en toe niks mis meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was ik wel effe aan toe, iets rustig
quote:
Ik wacht met smart op de huwelijksinvitatie.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht met smart op de huwelijksinvitatie.
Mooi toch zo'n opbloeiende FOK! romance.quote:
KT en JJ, zij is voor hem gevallen. Of andersom. Ik weet niet.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
KT en JJ, zij is voor hem gevallen. Of andersom. Ik weet niet.
Als zij gevallen is, is het wel zo netjes als hij haar ff helpt met opstaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
KT en JJ, zij is voor hem gevallen. Of andersom. Ik weet niet.
Scroll even terug.quote:
Niet best Aldoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:48 schreef AldoTheApache het volgende:
goede nacht mensen
ik stink naar bier
sluipt stilletjes richting z'n nestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, om 4 uur opstaan in de ochtend, wie verzint het
6 uur is ook niet tof.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, om 4 uur opstaan in de ochtend, wie verzint het
droomde je stiekum over mijn douchecabine?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:11 schreef Fera het volgende:
Ik droomde iets geks, maar kan t me niet meer herinneren.
Who knowsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
droomde je stiekum over mijn douchecabine?
moguh iedereen
Held.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
s'avonds een vent s'ochtends een vent toch?
Ik vind dit nog steeds bijzonder. Ik wil de kalk daar in het oosten wel eens proeven.quote:
oh noesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
1 goedemorgen! Gister in slaap geflikkerd, licht stond nog aan
moet je werken dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik op tijd wakker ben, had nog geen wekker gezet
Gezelligquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee Fera komt hierheenDie moet ik over iets meer als een uur ophalen.
meer dan*quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee Fera komt hierheenDie moet ik over iets meer als een uur ophalen.
Veel plezier ditdat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee Fera komt hierheenDie moet ik over 2 uur ophalen.
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komen bij jou nu je oerinstincten naar boven?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:34 schreef Joysa het volgende:
broodjes uit de oven met gesmolten kaas en ham![]()
![]()
![]()
![]()
Verschil moet er zijn hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit aan boterhammen met pindakaas
Nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komen bij jou nu je oerinstincten naar boven?
Nee.quote:
Ik proef t overal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds bijzonder. Ik wil de kalk daar in het oosten wel eens proeven.
Wat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow no you didn't
[..]
Van Vinnie?
Nee hoor, ik heb een geweldige bui. Ik had gister 5 euro gevonden en ga vanavond naar Omniaquote:
je hebt gelijk, sorry kneelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een geweldige bui. Ik had gister 5 euro gevonden en ga vanavond naar Omnia
Ik snap niet waarom mensen gelijk gaan suggereren dat ik jaloers moet zijn ofzo. Ik ben toch volwassen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een geweldige bui. Ik had gister 5 euro gevonden en ga vanavond naar Omnia
Ik snap niet waarom mensen gelijk gaan suggereren dat ik jaloers moet zijn ofzo. Ik ben toch volwassen.
Kalk in het water proef je in het westen meer als in het oosten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier viel het toch wel mee?
[..]
Ik zal het niet nog een keer doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kalk in het water proef je in het westen meer als in het oosten.
Haha ik blijf je wel verbeteren, dan leer je het vanzelfquote:
Ja ik ga ook maar echt beginnen nu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Studeren
doei, kus, lebber, handschud, knipoog, eskimokus
Ik denk dat ik het al half snapquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha ik blijf je wel verbeteren, dan leer je het vanzelf
Dankjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar echt beginnen nu.
succes
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 12-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 437 Fera
02 371 Vinniiee
03 161 Samzz
04 136 -_Guitarist_-
05 128 kingtoppie
06 117 AldoTheApache
07 092 Royco1
08 088 magnetronkoffie
09 070 Murdera
10 066 Kaneelstokje
11 065 TheClown1
12 062 Giertje
13 054 Evie
14 053 MeneerLogica
15 051 Lokasenna
16 047 tijnbrein
17 042 MissExpert
18 041 Cue_
19 039 Jofunu-kun
20 034 TheGirlNextDoor
21 030 heloef
22 024 muhahaha
23 022 JijHebtGeenRokje
24 016 Tamashii
25 013 Cryothic
26 011 goldfinger1963
27 010 Koen66
27 010 Capstan
29 009 gewoonmezelf87
30 008 Braamyo
31 006 Faxie
31 006 JJH
33 005 Nixx-
34 002 sararaats
34 002 benzin
36 001 fietsie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
vinniequote:
quote:
rokjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hallo.. Mijn stem is weg en ik moet zo naar de winkel en dat is aaaawkwaaaaaard
Ja, zo van herpaderpppppquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rokje![]()
dat wordt lachen als je iets moet vragen
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier viel het toch wel mee?
[..]
Ik vind jou ook lief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vinnie
[..]
ze heeft gewoon geen leven
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
437 ... Nieuw persoonlijk record.Ik zal de 10k ook wel voorbij zijn intussen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
437 ... Nieuw persoonlijk record.Ik zal de 10k ook wel voorbij zijn intussen.
Wat n hoop lieve smilies ineens.quote:
Ik voelde er niks van.quote:
Al die aandacht wordt me nog eens teveel.quote:
En ik maar hopen op een mooi epistel.quote:
As if.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Al die aandacht wordt me nog eens teveel.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar hopen op een mooi epistel.
[..]
As if.
Vrouwen krijgen toch nooit genoeg van aandacht?quote:
2 open mondjes tegenover elkaar! Gaan ze zoenen?quote:
quote:
Nee, geluid produceren terwijl er nauwelijks wat uitkomtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen toch nooit genoeg van aandacht?
[..]
2 open mondjes tegenover elkaar! Gaan ze zoenen?
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, geluid produceren terwijl er nauwelijks wat uitkomt
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!
Is dat per se een vrouwelijke eigenschap?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen toch nooit genoeg van aandacht?
[..]
2 open mondjes tegenover elkaar! Gaan ze zoenen?
Kun je nog wel piepen als een cavia?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, geluid produceren terwijl er nauwelijks wat uitkomt
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!
Hmm. Misschien ook niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat per se een vrouwelijke eigenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |