Ik wil die steen wel zien waaronder jij leeft.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil die steen wel zien waaronder jij leeft.
Flauw hè.quote:
quote:
Met een bedje en een kampvuur eronder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Nu zou y wel baas zijn als ik ergens een huge steen vandaan tover
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een bedje en een kampvuur eronder.
Guess so.quote:
Coldplay.quote:
Gier! Mensen!quote:
Awww ...quote:
ik blijf alleen niet langquote:
Ik drink helemaal niks in thee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaaa, ik vind honing in thee lekkerder dan suiker![]()
Zodat je om 12 uur op het station kan zijn, maar eventueel ook wat persoonlijke hygiëne kan verrichten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom er niet uit hoe laat ik de wekker zal zetten
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat je om 12 uur op het station kan zijn, maar eventueel ook wat persoonlijke hygiëne kan verrichten.
ik drink sowieso geen theequote:
Kwestie van gewenning. Ik heb ook altijd wel sterke thee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap. Ik drink wel gemeente-pils op het werk
Als je eenmaal weet hoeveel tijd je er voor nodig hebt ...quote:
Om een of andere reden kom ik er niet uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoeveel tijd je er voor nodig hebt ...
Fles ja? Dat vind ik niet zo lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning. Ik heb ook altijd wel sterke thee.En water drink ik ook veel, maar alleen uit fles.
Wat heb je normaal nodig dan? Anders neem je het ruim. Ik bedoel, wat een gedoe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om een of andere reden kom ik er niet uit
Nee, ik proef de kalk. Niet lekker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fles ja? Dat vind ik niet zo lekker. Liever gewoon uit de kraan
Echt? Daar drink ik zo doorheenquote:
Ik vind het uit de fles zoveel lekkerder, puurder. Ik heb een nare bijsmaak bij kraanwater.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt? Daar drink ik zo doorheen. Het water uit de fles vind ik vaak smakelozer alhoewel de jumbo petfles die ik nu heb staan verbazend goed gaat
.
Ah, naja het is denk ik net wat je jezelf aanleertquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het uit de fles zoveel lekkerder, puurder. Ik heb een nare bijsmaak bij kraanwater.
Ik vind het fijn zo. Ik drink iedere dag n fles van 1,5 liter, kan ik precies bijhouden wat ik drink op een dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, naja het is denk ik net wat je jezelf aanleert. Sowieso is kraanwater goedkoper en niet echt ongezonder. BrandX kan je daar veel over vertellen trouwens
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik hou het niet bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het fijn zo. Ik drink iedere dag n fles van 1,5 liter, kan ik precies bijhouden wat ik drink op een dag.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Evie het volgende:
[..]Die is ook al 100x gemaakt oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Evie, baas in huis![]()
Ik heb het nodig, merk ik zelf. Maar het is sowieso goed om te spoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij. Het verschilt per dag en dat heeft ook te maken met de inspanningen die ik wel of niet verricht
Geen ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nodig, merk ik zelf. Maar het is sowieso goed om te spoelen.
Nee, kraanwater smaakt heel verschillend in allerlei streken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, naja het is denk ik net wat je jezelf aanleert. Sowieso is kraanwater goedkoper en niet echt ongezonder. BrandX kan je daar veel over vertellen trouwens
.
Dat hoor je mij niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kraanwater smaakt heel verschillend in allerlei streken.
In het westen van het land is het water duidelijk harder dan in het oosten van het land...
Bij mij zus in amersfoort vind ik het kraanwater best lekker namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |