Oh ja joh? Je studie is wat te prive?quote:
Liever dan drie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
Gelukkig zitter er weer 86 gasten aan tafel.
En toch kunnen we met dit soort simpele films niet spreken van een serieuze filmindustrie in Nederland. Raar eigenlijk.quote:
Nederlandse budget.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
En toch kunnen we met dit soort simpele films niet spreken van een serieuze filmindustrie in Nederland. Raar eigenlijk.
Met een laag budget kun je nog steeds prima films maken. Er zijn ook prima Nederlandse films, maar er wordt teveel prut gemaakt, en we doen dan nog steeds alsof het goede serieuze filmprojecten zijn.quote:
Ik zie liever iets als 'Van God Los' dan 'Shouf Shouf Habibi'.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met een laag budget kun je nog steeds prima films maken. Er zijn ook prima Nederlandse films, maar er wordt teveel prut gemaakt, en we doen dan nog steeds alsof het goede serieuze filmprojecten zijn.
Misschien levert dat nog mooie tv op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon de microfoon rond laten gaan in het publiek.
Ze heeft lange oorlellen zo te zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we eerst die corrupte bende als onderwerp. En met een nog saaiere Kroes met strak gelikte nagels, saai wijf van in de 70. Vies kijker.
En hele mooie ellenbogen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft lange oorlellen zo te zien.
Niveau van Nederland is al jaren laag, en als je ziet dat het buitenland beter wordt, dan veranderd daarmee ook je verwachtingspatroon van nieuwe films. Dan komt de Nederlandse filmindustrie weer aan met zo'n film om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met een laag budget kun je nog steeds prima films maken. Er zijn ook prima Nederlandse films, maar er wordt teveel prut gemaakt, en we doen dan nog steeds alsof het goede serieuze filmprojecten zijn.
Niets mis met dat soort films. Niet eens echt slecht. Maar er zitten ook teveel matige titels tussen die hetzelfde proberen. Films als 'Karakter', 'Van God Los' of 'Lek' zien we gewoon te weinig. Feitelijk moet je daarvan er minimaal twee per jaar maken, waar we deze maar eens in de zoveel jaar zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie liever iets als 'Van God Los' dan 'Shouf Shouf Habibi'.
Blijkbaar kiest men hier het liefst voor het tweede hilarische en vooral verschillige format.
Bedoel je die meuk zoals bij 'De Vloer Op'?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er is ook een hoop mis met wat we 'serieus acteren' noemen. Acteurs en zeker actrices hebben de laatste jaren als norm een soort van toneel-achtige acteerstijl aangenomen.
Verongelijkt geboren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Peter lacht altijd zo krampachtig, zit hem iets dwars?
Kijk hier, De Gewone Man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Van mijn part halen Hitler & Stalin die kutprijs op.
Ja, dat hij niet goedenavond kan zeggen. Maar goedennavend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Ik zou niet weten wat 'De vloer op' is, als ik eerlijk moet zijn. Maar het eerste meer recente voorbeeld waar ik op kan komen is die serie waar Ramsey Nasr een rol in heeft. Iets met vreemd gaan oid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je die meuk zoals bij 'De Vloer Op'?
He Henk, groeten aan Ingrid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan niet joh gekkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Overspel was goed manquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat 'De vloer op' is, als ik eerlijk moet zijn. Maar het eerste meer recente voorbeeld waar ik op kan komen is die serie waar Ramsey Nasr een rol in heeft. Iets met vreemd gaan oid.
Edit: 'Overspel' heette die serie. Zat vol met dat soort toneel-acteer scènes.
Improvisatie op een toneel op Ned 2. Moest er gelijk aan denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat 'De vloer op' is, als ik eerlijk moet zijn.
Toch blijf ik het geweldig vinden, altijd leuk als hij er is. Bij DWDD en bij P&W.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef FredVleespet het volgende:
Wat een ontiegelijke kwal is die Peter R toch
Ja geweldig als in tenenkrommend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toch blijf ik het geweldig vinden, altijd leuk als hij er is. Bij DWDD en bij P&W.
Omdat Harry een baas is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
AH reclamesNooit begrepen waarom deze niet verschrikkelijk irritant zijn volgens tv kijkend Nederland.
Dit, Alhoewel: Tv kantine is ook een hit.,,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
AH reclamesNooit begrepen waarom deze niet verschrikkelijk irritant zijn volgens tv kijkend Nederland.
Wat vind je van zijn haar...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Terwijl ze ondertussen allerlei doldwaze zij-avonturen beleven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het tegen het einde bijna mis lijkt te gaan maar dat er uiteindelijk toch een tamelijk happy end is.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Van Rosenthal is echt een centenbakje.
[ afbeelding ]
Heb je het nu over Pauw en Kroes op de boot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het tegen het einde bijna mis lijkt te gaan maar dat er uiteindelijk toch een tamelijk happy end is.
Nee, eerst de Zapservice.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef FredVleespet het volgende:
Nou genoeg over die kutfilm, geef ons Peter en Klaas
KOEKKOEKquote:
Was de uitvoerende kracht van recherche in die zaak.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Moet ie bij Jensen gaan zitten dan?
Is een DeMart denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Tem het volgende:
Altijd hetzelfde geruite overhemd bij Klaas.
Strijkvrij he. Voor discussies over de polletiek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Tem het volgende:
Nog gekocht met de VVV bonnen van Waku Waku.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Tem het volgende:
Volgens mij is hij rechtsdragend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Strijkvrij he. Voor discussies over de polletiek.
Wie is dat niet dan?quote:
Terecht, Nederlanders weten ook woorden met 6 letters.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Over Lingo werden ook kamervragen gesteld.
Waku Wakuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nog gekocht met de VVV bonnen van Waku Waku.
Hoe zou het met Rob Fruithof zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nog gekocht met de VVV bonnen van Waku Waku.
Rot.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die schijnt perenaids te hebben.
Blote wangen is zooo 2011quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Willem heeft wel gelijk hoor, zo'n baard moet je niet willen met zijn allen.
Daarom, is ook irritant zo'n kleuter die denkt je te kunnen analyseren. Sowieso heel irritant, van die psychologiefiguren die hun tekstboekwijsheden loslaten op je. En dan hadden we hier een hybride figuur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef Tem het volgende:
Holleeder vond het gewoon een irritant kutventje. Niets ingewikkelds aan.
Wat neemt dat weg van haar opmerking?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Neelie het programma zelf wel gezien buiten deze fragmenten om?
Ik vond die gozer ook irritant en ging al langer doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat neemt dat weg van haar opmerking?
Nederlandse Publieke Omroep.quote:
twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 15-10-2012 om 19:06:57Janneke van Heugten van Vrouwenindemedia.nl. Denkt dat wij vrouwen in #penw uitnodigen zodat kijkcijfers dalen.. Onnozel wicht die Janneke. reageer retweet
quote:
Krijg je dit ook weer.quote:Guusje ter Horst
Oud-minister over het gebrek aan topvrouwen bij de overheid.
Omdat vrouwen dronken achter het stuur zitten. Allemaal.quote:
omdat dat leuk klinkt in de line up van vanavondquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef thettes het volgende:
sinds wanneer is afrojack de hoofdact van het ADE?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef marcodej het volgende:
Waarom moeten het evenveel vrouwen zijn? Waarom niet meer vrouwen?
Net zo'n makkelijke prater als Thijs Verwest.quote:
Ik word een beetje moe van die sjaal, daar zag je al aan dat het fout zou gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef rubbereend het volgende:
ik word nu al moe van die handen van haar
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef marcodej het volgende:
Ik ben Team Nijmijer, door deze vrouw.
Guusjequote:
En de enige vraag was: wat vond je van het interview van Tanja. Ik heb medelijden met r man: Lust je een kop koffie? Ratel ratel ratel, bewegende handen all over the place, ratel ratel ratel....quote:
ze is in geheel te aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guusje is al heel subtiel een stuk naar achter geschoven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Pas op, direct mept ze Aafrosjek met de vlakke hand.
Ze had ze beter in dr mond kunnen stoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft haar valiumpilletjes aan haar ketting hangen. Handig.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft helemaal geen afro.
Wat een aap om je dan zo te noemen.
Dan had hij wel een einde mogen maken aan Paris Hiltonquote:
en kruiwagens geldquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek, hij is veel knapper en heeft best een guitig koppie.
Commercieel dus, maar heb respect voor hem hoor. Heeft het ver gebracht hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Afrojack maakt dus niet zijn muziek maar alleen wat verkoopt. Hij is er tenminste gewoon eerlijk over.
Nog een grotere drankorgel dan Guusje ter Dorst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Was dat wijf nog irritant bezig net over FARC? Ik ging na 2 minuten al weg. Nu kijk ik weer
Drum and Bass, zeg maar hele vage gabber shitquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Moet in de markt passen
Niet iets maken wat bij je past.
Hoe zou jij het dan aan meneer Witteman uitleggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:23 schreef Moos. het volgende:
[..]
Drum and Bass, zeg maar hele vage gabber shit
Dacht al dat ze wat op had ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog een grotere drankorgel dan Guusje ter Dorst.
Inderdaad, als je "commercieel" bent moet je het nog wel zo goed kunnen maken dat iedereen het wilquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Commerciël dus, maar heb respect voor hem hoor. Heeft het ver gebracht hoor.
Goeie tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:25 schreef marcodej het volgende:
Afrojet. De man houdt van woordgrapjes.
Treedt ie ook op tijdens het Televiziergala en is ie dan Avrojack?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:25 schreef marcodej het volgende:
Afrojet. De man houdt van woordgrapjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Treedt ie ook op tijdens het Televiziergala en is ie dan Avrojack?
sorry
Ach jij bent ook zuurder dan de gemiddelde fles azijn, daar gaat een kut je niet bij helpen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan er niet om lachen...mss als ik een kut laat aanmeten wel...
Een feestje in een tokkie straat... Asojack...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Treedt ie ook op tijdens het Televiziergala en is ie dan Avrojack?
sorry
Ja ik ook, hij valt me alleszins mee. Zag hem een keer bij Yolanthe op 3, ja i know, maar toen was ie echt zo vaag en leek ie er niet zoveel zin in te hebben. Hier is hij heel open.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:28 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel heel sympathiek.
het hangt ook nogal af van waar hij draaitquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
Die bedragen staan toch ergens online?
Ja erg sympathiek, je wijf volblaffen en dan snel naar de US Paris volblaffen en de geboorte van je kind bewust missen...super relaxed....quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook, hij valt me alleszins mee. Zag hem een keer bij Yolanthe op 3, ja i know, maar toen was ie echt zo vaag en leek ie er niet zoveel zin in te hebben. Hier is hij heel open.
Boulevardquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Niet weten dat hij een dochter heeft. RTL Boulevard besteedde er 100 uur zendtijd aan. Goede research
Ditquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat die kerel gebeten is, moet je maar niet tof willen doen.
Ohja jij weet precies hoe dat tussen hen is gegaan allemaal, fijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja erg sympathiek, je wijf volblaffen en dan snel naar de US Paris volblaffen en de geboorte van je kind bewust missen...super relaxed....
Indd Amanda is ook een aandachtshoer 1e klas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja jij weet precies hoe dat tussen hen is gegaan allemaal, fijn.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja jij weet precies hoe dat tussen hen is gegaan allemaal, fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |