Oh ja joh? Je studie is wat te prive?quote:
Liever dan drie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:02 schreef Tem het volgende:
Gelukkig zitter er weer 86 gasten aan tafel.
En toch kunnen we met dit soort simpele films niet spreken van een serieuze filmindustrie in Nederland. Raar eigenlijk.quote:
Nederlandse budget.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
En toch kunnen we met dit soort simpele films niet spreken van een serieuze filmindustrie in Nederland. Raar eigenlijk.
Met een laag budget kun je nog steeds prima films maken. Er zijn ook prima Nederlandse films, maar er wordt teveel prut gemaakt, en we doen dan nog steeds alsof het goede serieuze filmprojecten zijn.quote:
Ik zie liever iets als 'Van God Los' dan 'Shouf Shouf Habibi'.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met een laag budget kun je nog steeds prima films maken. Er zijn ook prima Nederlandse films, maar er wordt teveel prut gemaakt, en we doen dan nog steeds alsof het goede serieuze filmprojecten zijn.
Misschien levert dat nog mooie tv op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon de microfoon rond laten gaan in het publiek.
Ze heeft lange oorlellen zo te zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we eerst die corrupte bende als onderwerp. En met een nog saaiere Kroes met strak gelikte nagels, saai wijf van in de 70. Vies kijker.
En hele mooie ellenbogen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze heeft lange oorlellen zo te zien.
Niveau van Nederland is al jaren laag, en als je ziet dat het buitenland beter wordt, dan veranderd daarmee ook je verwachtingspatroon van nieuwe films. Dan komt de Nederlandse filmindustrie weer aan met zo'n film om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met een laag budget kun je nog steeds prima films maken. Er zijn ook prima Nederlandse films, maar er wordt teveel prut gemaakt, en we doen dan nog steeds alsof het goede serieuze filmprojecten zijn.
Niets mis met dat soort films. Niet eens echt slecht. Maar er zitten ook teveel matige titels tussen die hetzelfde proberen. Films als 'Karakter', 'Van God Los' of 'Lek' zien we gewoon te weinig. Feitelijk moet je daarvan er minimaal twee per jaar maken, waar we deze maar eens in de zoveel jaar zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie liever iets als 'Van God Los' dan 'Shouf Shouf Habibi'.
Blijkbaar kiest men hier het liefst voor het tweede hilarische en vooral verschillige format.
Bedoel je die meuk zoals bij 'De Vloer Op'?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er is ook een hoop mis met wat we 'serieus acteren' noemen. Acteurs en zeker actrices hebben de laatste jaren als norm een soort van toneel-achtige acteerstijl aangenomen.
Verongelijkt geboren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Peter lacht altijd zo krampachtig, zit hem iets dwars?
Kijk hier, De Gewone Man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Van mijn part halen Hitler & Stalin die kutprijs op.
Ja, dat hij niet goedenavond kan zeggen. Maar goedennavend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Peter lacht altijd zo krampachtig, zit hem iets dwars?
Ik zou niet weten wat 'De vloer op' is, als ik eerlijk moet zijn. Maar het eerste meer recente voorbeeld waar ik op kan komen is die serie waar Ramsey Nasr een rol in heeft. Iets met vreemd gaan oid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je die meuk zoals bij 'De Vloer Op'?
He Henk, groeten aan Ingrid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan niet joh gekkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Overspel was goed manquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat 'De vloer op' is, als ik eerlijk moet zijn. Maar het eerste meer recente voorbeeld waar ik op kan komen is die serie waar Ramsey Nasr een rol in heeft. Iets met vreemd gaan oid.
Edit: 'Overspel' heette die serie. Zat vol met dat soort toneel-acteer scènes.
Improvisatie op een toneel op Ned 2. Moest er gelijk aan denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat 'De vloer op' is, als ik eerlijk moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |