Maar om welke meet gaat het eigenlijk?quote:
Dan geef ik je wel een dekenquote:
Chill. Maar in welke wijk zit je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een dekenof mag je een trui lenen
Omdat je hem geopened heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom ik mijn raam open heb staan...
bij de heilige landstichting in de buurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Chill. Maar in welke wijk zit je dan?En welke lijn zou ik moeten pakken? Dan kan ik even kijken hoe lang die nog rijden. Ik moet wel terug zijn om vriendin op te vangen, maar dat is pas om 4 uur 's ochtends.
Nee... Dat heb ik nietquote:
Inbrekerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Dat heb ik niet. Daarom vraag ik het me af.
7 gaat naar Heilige Landstichting. Maar DM anders even t adres, kom ik er gauw genoeg achter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de heilige landstichting in de buurtlijnnummer weet ik niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Dat heb ik niet. Daarom vraag ik het me af.
Ik zal er rekening mee houden Lokje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe dan gewoon iets op donderdag ofzo, dan kom ik wel
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar om welke meet gaat het eigenlijk?
Dat zou uitzonderlijk knap zijn... Klapramen open je niet van buitenaf. En al helemaal niet op 8 meter hoogte zonder enig opstapjequote:
Ik hoorde net het deuntje op de radio, 't hele liedje.quote:
Oke jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden Lokje.
[..]
Geen idee.
Welk deuntje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net het deuntje op de radio, 't hele liedje.
Van TopGear, wat je altijd in 't begin hoort. Jwz.quote:
Dan heb toch iemand hem open gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk knap zijn... Klapramen open je niet van buitenaf. En al helemaal niet op 8 meter hoogte zonder enig opstapje.
Ow de introquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Van TopGear, wat je altijd in 't begin hoort. Jwz.
Maar je reageerde niet op mijn vraag net.
Je hebt vast veel in natura betaald.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig geld uitgegeven deze maand dat ik trots was toen ik net mijn online overzicht opstartte
Goed zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig geld uitgegeven deze maand dat ik trots was toen ik net mijn online overzicht opstartte
Waar je woont, even DM'en, dan kan ik kijken of de bussen nog gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow de intro
welke vraag?even gemist
Ja, veldwerkweek zal wel mee hebben geholpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt vast veel in natura betaald.
Ik wist niet of je serieus wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar je woont, even DM'en, dan kan ik kijken of de bussen nog gaan.
Dat kostte dan wel 90 euro. Maar voor 5 dagen verblijf en eten is het goedkoop natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veldwerkweek zal wel mee hebben geholpen.
Ligt er aan wat jij vunzig vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereen
Jij bent de puurheid zelve toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereen
GODVERDOMME, zit je haar een beetje lekker te maken, flik je dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet of je serieus was![]()
Maar ik heb om 11 uur bij vrienden afgesproken voor het uitgaan
Ander keertje?
Dat is niet veel inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kostte dan wel 90 euro. Maar voor 5 dagen verblijf en eten is het goedkoop natuurlijk.
Pffff, lekker ben jij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet of je serieus was![]()
Maar ik heb om 11 uur bij vrienden afgesproken voor het uitgaan
Ander keertje?
sorry kaneelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GODVERDOMME, zit je haar een beetje lekker te maken, flik je dit.
[..]
Dat is niet veel inderdaad.
Sorryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Pffff, lekker ben jij.Andere keer dan. Have fun vanavond, misschien kom je m'n vriendin nog tegen.
Nee, net beweerde je nog wat anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry kaneel
maar ze wist wel dat ik uit zou gaantoch??
Ja, mijn jonge onschuldige uiterlijk spreekt voor zichzelf toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de puurheid zelve toch?
Jij doet niet aan vuige seks met jongemannen, uit het oogpunt van lust.
Nee, ik ga niet mee met de voetbalclub van 25 p.p.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry![]()
jij moet ook gewoon mee uitgaan
Waar leef jij ergens?quote:
Nee dan snap ik hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet mee met de voetbalclub van 25 p.p.
Gvd, ik wil ook.quote:
Ik geloof je op je blauwe? ogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn jonge onschuldige uiterlijk spreekt voor zichzelf toch?
Nee, 25 euro.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dan snap ik hetIk ga ook maar met een klein groepje hoor, is sowieso relaxter dan met 25 man
Ja. In één oogopslag weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn jonge onschuldige uiterlijk spreekt voor zichzelf toch?
Ik nu ook, ik ben zo in Kleve.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gvd, ik wil ook.Maar alleen ga ik niet.
Aan entreekaartje?quote:
quote:
Fera is zo populair.quote:
Niemand weet welke kleur mijn ogen hebbenquote:
Ja, voor de vereniging. Maar wel hele avond onbeperkt zuipen.quote:
Haha nice save,.. maar even serieus.. je gaat toch geen censuur op laten leggen omdat iemand even moeilijk doet oid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, ik bedoelde em int engels eigenlijk....
Zoals ''dude''
Zou jij moeten weten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Smaken haar tepels naar bier ofzo?
In Duitsland bedoel je?quote:
nou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Weet ik niet, you tell me?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Hmm dat heft elkaar wel opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, voor de vereniging. Maar wel hele avond onbeperkt zuipen.
Volgende keer als jouw meet ga ik toch eens in je ogen, mits ik dat durf natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand weet welke kleur mijn ogen hebben
Iets in het spectrum van grijs en groen en blauw. Maar het grootste deel is toch zwart.
Inderdaad, en wat ik zelf heb uitgekraamd is gewoon een dekmantel voor mijn onschuld zodat mensen geen misbruik van me gaan makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. In één oogopslag weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Verhalen over jouw verdere exploitaties zijn schromelijk overdreven of zelfs geheel uit de duim gezogen.
In dat gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat ik zelf heb uitgekraamd is gewoon een dekmantel voor mijn onschuld zodat mensen geen misbruik van me gaan maken
Kleve, Kranenburg, Oberhausen, Xanten, Köln, Essen, Berlin. En nog wel meer geloof ik. Ex-schoonouders waren echte germanofielen.quote:
Kun je doen, Newb weet het ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer als jouw meet ga ik toch eens in je ogen, mits ik dat durf natuurlijk
Verraders bedoel jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleve, Kranenburg, Oberhausen, Xanten, Köln, Essen, Berlin. En nog wel meer geloof ik. Ex-schoonouders waren echte germanofielen.
Nou Kaneel, enlighten them.quote:
Haha moet ik eerst oogcontact durven maken en niet meer kleurenblind zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je doen, Newb weet het ook nog steeds niet
Volgens mij heb ik iets verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleve, Kranenburg, Oberhausen, Xanten, Köln, Essen, Berlin. En nog wel meer geloof ik. Ex-schoonouders waren echte germanofielen.
Nee, ik woon nu ook bij de Duitse grens. Dat is wat ik zei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets verkeerd begrepen. Ik dacht dat je vandaag in Duitsland was.
Gaat me niet meer lukken vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, you tell me?
En jij mag ook langskomen hoor
Dat lijkt me evident. Je bent nog onbevlekt en blijft dit tot aan je huwelijksnacht. Zoals het een meisje uit jouw regio betaamt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat ik zelf heb uitgekraamd is gewoon een dekmantel voor mijn onschuld zodat mensen geen misbruik van me gaan maken
Ze smaken jammer genoeg niet naar bier.quote:
Snel doorposten danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vuige postopkrikposter! Met smileys alleen had ik de 20000 ook wel gehaald!
Ja, van die 20.000 zijn er wel 10.000 alleen maar smiley's.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vuige postopkrikposter! Met smileys alleen had ik de 20000 ook wel gehaald!
Wie niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om Fera te meeten
Doe dat dan wat let je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om Fera te meeten
Oh. Op die manier. Ik zit ter hoogte van Gronau, Enschedequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu ook bij de Duitse grens. Dat is wat ik zei.
Het lijkt me wel een beetje eng hoor. En viesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. Je bent nog onbevlekt en blijft dit tot aan je huwelijksnacht. Zoals het een meisje uit jouw regio betaamt.
haha gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie niet?
Vin en Gitaar gaan er ook aan geloven.
Beetje ver om nu nog heen te gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Op die manier. Ik zit ter hoogte van Gronau, Enschede.
Ja, ik vind het leuk om te meeten.quote:
Ik loop niet weg heur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al met vrienden afgesproken voor vanavond
Smoesjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al met vrienden afgesproken voor vanavond
Ja, lijkt mij ook echt verschrikkelijk. Al die sappen en dat gekreun. Ik denk dat ik mijn kleren echt niet uit durf te trekken als er een vrouw in dezelfde kamer is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een beetje eng hoor. En vies
Anders had ik bij je in bad kunnen zitten met een fles wijn.quote:
Yeahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie niet?
Vin en Gitaar gaan er ook aan geloven.
Ik denk dat ik na mijn huwelijk ook maar maagd blijf, brr.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook echt verschrikkelijk. Al die sappen en dat gekreun. Ik denk dat ik mijn kleren echt niet uit durf te trekken als er een vrouw in dezelfde kamer is.
kom je ook bij mij in bad zitten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders had ik bij je in bad kunnen zitten met een fles wijn.
Seks, wat is dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na mijn huwelijk ook maar maagd blijf, brr.
Heb jij een bad?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je ook bij mij in bad zitten?
Als ik nog in bad zou zitten.... Ik lig nu in bedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders had ik bij je in bad kunnen zitten met een fles wijn.
Misschien eerst proberen sowieso met een vrouw in dezelfde kamer durven te zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook echt verschrikkelijk. Al die sappen en dat gekreun. Ik denk dat ik mijn kleren echt niet uit durf te trekken als er een vrouw in dezelfde kamer is.
Bad, bed ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik nog in bad zou zitten.... Ik lig nu in bed.
You're killing me over here.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neemaar wel een stoomcabine
Ja, dan kun je in ieder geval geen pijn krijgen en niet zwanger raken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na mijn huwelijk ook maar maagd blijf, brr.
Mag niet van mijn moeder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien eerst proberen sowieso met een vrouw in dezelfde kamer durven te zijn
Leer mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, daar hadden ze het op catechisatie over.
En wat is het? Wij zijn daar nog aan toe bij catechisatiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, daar hadden ze het op catechisatie over.
ik wil ook dat je langskomtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
You're killing me over here.Nu wil ik sowieso langskomen.
Maar wel lekker warm.quote:
Ik ook al nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je in ieder geval geen pijn krijgen en niet zwanger raken.
En geen vieze ziektes oplopen van al die seks hebbende hoeren.
[..]
Mag niet van mijn moeder.
Awww. I feel all warm and fuzzy inside now.quote:
wacht maar tot je in die stoomcabine zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. I feel all warm and fuzzy inside now.
Mijn bed is ook lekker warmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel lekker warm.Met jou erin dan.
Ik zou een squirt grap kunnen maken. Maar ik doe dat niet.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wacht maar tot je in die stoomcabine zit
* Fera checkt treintijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn bed is ook lekker warm. Ik heb er een extra dekentje bij op
.
Hey, lief zijn hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, lief zijn hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop teasing meeeeeee
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee, dat heeft geen zin, want die heb ik al gedekt met de minder in m'n commentquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou een squirt grap kunnen maken. Maar ik doe dat niet.
Zo rol ik nou eenmaal.quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen zin, want die heb ik al gedekt met de minder in m'n comment.
Het is een gave van God aan de mensheid zodat de man en de vrouw hun liefde tot een hoger niveau kunnen brengen wat alleen passend is binnen het instituut van het huwelijk. Indien de man en vrouw vleselijke lusten op elkaar botvieren voor het huwelijk dienen ze dit voor hun huwelijk bij de dominee in het openbaar te belijden. Seks is bedoeld om de kleine wonderen van de Heere te scheppen en anticonceptie, het proberen voorkomen van een zwangerschap, is daarom uit den boze. Seks moet niet alleen uit lust tot stand komen, dat is een zonde die beleden dient te worden. Seks moet ten allen tijde gebeuren als lofzang van gehuwden aan God.quote:
Dan zie je geen neuk meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wacht maar tot je in die stoomcabine zit
Ik wil ook wel jouw bed in rollen.quote:
Klinkt vieeeeeesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een gave van God aan de mensheid zodat de man en de vrouw hun liefde tot een hoger niveau kunnen brengen wat alleen passend is binnen het instituut van het huwelijk. Indien de man en vrouw vleselijke lusten op elkaar botvieren voor het huwelijk dienen ze dit voor hun huwelijk bij de dominee in het openbaar te belijden. Seks is bedoeld om de kleine wonderen van de Heere te scheppen en anticonceptie, het proberen voorkomen van een zwangerschap, is daarom uit den boze. Seks moet niet alleen uit lust tot stand komen, dat is een zonde die beleden dient te worden. Seks moet ten allen tijde gebeuren als lofzang van gehuwden aan God.
Amenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een gave van God aan de mensheid zodat de man en de vrouw hun liefde tot een hoger niveau kunnen brengen wat alleen passend is binnen het instituut van het huwelijk. Indien de man en vrouw vleselijke lusten op elkaar botvieren voor het huwelijk dienen ze dit voor hun huwelijk bij de dominee in het openbaar te belijden. Seks is bedoeld om de kleine wonderen van de Heere te scheppen en anticonceptie, het proberen voorkomen van een zwangerschap, is daarom uit den boze. Seks moet niet alleen uit lust tot stand komen, dat is een zonde die beleden dient te worden. Seks moet ten allen tijde gebeuren als lofzang van gehuwden aan God.
Dus als je nu belt dan moet ik me haasten?quote:
Ik heb wel eens in een stoomcabine gezeten. Dat was wel enorm chill. Alleen was het dusdanig warm dat mijn zak ongeveer op mijn knie hing.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus als je nu belt dan moet ik me haasten?
ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel dicht op elkaar zitten.
Kein Problem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel dicht op elkaar zitten.
Hoe het moet vertellen ze niet, want stel je voor dat je in de verleiding zou komen, dan zou het allemaal veel te makkelijk zijnquote:
Jammer dat ik een goed inbeeldingsvermogen hebquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een stoomcabine gezeten. Dat was wel enorm chill. Alleen was het dusdanig warm dat mijn zak ongeveer op mijn knie hing.
Ik wil niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe het moet vertellen ze niet, want stel je voor dat je in de verleiding zou komen, dan zou het allemaal veel te makkelijk zijn
Dat vertellen ze pas in een gesprek met de dominee op de vooravond van de huwelijksdag.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe het moet vertellen ze niet, want stel je voor dat je in de verleiding zou komen, dan zou het allemaal veel te makkelijk zijn
Dat vertellen ze pas in een gesprek met de dominee op de vooravond van de huwelijksdag.
Ik kan je wel iets anders geven om over na te denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jammer dat ik een goed inbeeldingsvermogen heb
zoals?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan je wel iets anders geven om over na te denken.
Wij?quote:
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een stoomcabine gezeten. Dat was wel enorm chill. Alleen was het dusdanig warm dat mijn zak ongeveer op mijn knie hing.
Ik wel, daar is het veel te heet voor.quote:
quote:
Het is immers de wil van godquote:
Alvorens ik zachtjes in je oor bijt.quote:
O, thank god.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet wij samen, maar we moeten wel allebei ons vermenigvuldigen volgens de Heer
Ik heb geen lang haar dus tot zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
jah daar ken ik een liedje over
long haired freaky people moeten dat dan weer niet doen
Liefquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
O, thank god.
Nee, grapje, je bent lief.
quote:
Long haired freaky people, dat zijn juist de toffenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
[..]
jah daar ken ik een liedje over
long haired freaky people moeten dat dan weer niet doen
Eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Evie het volgende:
[..]Zo gaat het liedje he?! ... ik houd wel van haar op bolletjes om vast te pakken anders
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Long haired freaky people, dat zijn juist de toffen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef Evie het volgende:
[..]Zo gaat het liedje he?! ... ik houd wel van haar op bolletjes om vast te pakken anders
I know, ik plaag je.quote:
Ja, dat ik heel lief ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij jou zegt ze vast ook nog andere dingen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ik heel lief ben.
Tevens heb ik een nieuwe versiertip voor de mensen hier:
[ afbeelding ]
Daar kan ze altijd nog achter komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel
Maar niet alleen maar lief he.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen. Ze luisteren ook nooit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel. Maar ik heb veel meer gezegd dan dat.quote:
Kom maar, ik troost je welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb veel meer gezegd dan dat.
Van rukken word je doof. Just sayin'.quote:
Was je toen al naakt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb veel meer gezegd dan dat.
quote:
quote:
quote:
Hij heeft ook 'n chick heur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde Roy niet jaloers maken door te zeggen dat je me lekker vond.
Dat is aardig van jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde Roy niet jaloers maken door te zeggen dat je me lekker vond.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nice save,.. maar even serieus.. je gaat toch geen censuur op laten leggen omdat iemand even moeilijk doet oid?![]()
die is inderdaad baasquote:
quote:
Werkelijk geniaalquote:
Fijne avondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
even douchen, haren doen, lokstoffen op en dan naar vrienden
fijne avond nog allemaal
Hossel ze Aldo. En lief zijn tegen m'n vriendin als je haar tegen komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
even douchen, haren doen, lokstoffen op en dan naar vrienden
fijne avond nog allemaal
Komt goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hossel ze Aldo. En lief zijn tegen m'n vriendin als je haar tegen komt.
En er af blijven, Heloef heeft dibsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komt goedNatuurlijk doe ik lief Fera
op die vriendin??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En er af blijven, Heloef heeft dibs
Hoe cool zou het zijn als hij haar hosseltquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Aldo is ook prima. Goeie gozer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En er af blijven, Heloef heeft dibs
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als hij haar hosselt?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als hij haar hosselt?
quote:
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het regent, hagelt en bliksemt hier.
Succesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
Dit is post 9917 voor mij. Getting close.
quote:
Heb je een mooie post voorbereid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
Dit is post 9917 voor mij. Getting close.
Neuh. What the hell zou ik moeten vertellen? Ik kan echt niet zo'n bazenspeech schrijven, zoals jij deed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een mooie post voorbereid?
Je hebt morgen alle energie nodig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik er vroeg in duik vandaag.
Vraag of hij wil helpenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh. What the hell zou ik moeten vertellen? Ik kan echt niet zo'n bazenspeech schrijven, zoals jij deed.
Ik heb nog best oké geslapen, ondanks dat het een bank is. Twee kussens en een dekbed met paardjes erop.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En van de week heb ik al niet veel uren geslapen
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh. What the hell zou ik moeten vertellen? Ik kan echt niet zo'n bazenspeech schrijven, zoals jij deed.
Oja das waar ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog best oké geslapen, ondanks dat het een bank is. Twee kussens en een dekbed met paardjes erop.
Het was een roman.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gewoon een bedankje voor de gezelligheid.
Dat ligt aan je prioriteitenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]Dan zal er weinig geschreven worden denk ik.
Inderdaad.quote:
Wie heeft het over een kamer? Ze zijn nu beide op FOK!, gewoon via the interwebz dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel jezelf eens voor dat jij naakt in 1 kamer met Kaneel aan het schrijven bent
Mijn fantasie, wat doe je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kamer? Ze zijn nu beide op FOK!, gewoon via the interwebz dus.
Goed de vraag ontweken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over een kamer? Ze zijn nu beide op FOK!, gewoon via the interwebz dus.
Niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik kan me er niks bij voorstellen.
Nee. Alleen al omdat ik de kans nihil schat dat ik ooit naakt op een kamer sta met Kaneel.quote:
Samzz ziet zichzelf liever met mij in één kamer.quote:
Als je maar wilquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alleen al omdat ik de kans nihil schat dat ik ooit naakt op een kamer sta met Kaneel.
Dat snap ik dan weer wel, no offence Kaneelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Samzz ziet zichzelf liever met mij in één kamer.
Maar ik wil niet naakt met Kaneel in 1 kamer staanquote:
Wel tof dat jij je kan voorstellen dat ik me niks bij kan voorstellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen.
Vraag je of die een stoel neerzet, kan je naakt zitten...?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naakt met Kaneel in 1 kamer staan. Dat durf ik niet.
Zo eng is kaneel toch niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg jijquote:
Dat valt ook wel weer mee hoor...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Hij is indrukwekkend, hoor.
Ja, maar indrukwekkend is niet eng.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Hij is indrukwekkend, hoor.
Kan ik me ook wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel, no offence Kaneel
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel tof dat jij je kan voorstellen dat ik me niks bij kan voorstellen.
Alsof ik jou niet direct op bed gooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar indrukwekkend is niet eng.
Hij bijt niet hoor.
Denk ik
Laatste.quote:
Ik ben een vrouw, ik heb alles doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor...
Ja meer onbewust.... Maar het valt niet op.
Indrukwekkend kan beangstigend zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar indrukwekkend is niet eng.
Hij bijt niet hoor.
Denk ik
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen.
[..]
Ik ga me lekker voorstellen hoe jij er nakend uitziet.
[..]
Alsof ik jou niet direct op bed gooi.
Zucht. Dat niet meegeteld.quote:
* Fera prikt in je zijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
Remember the very first time you touched me on my side.
Moet je me eerst vangen.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens afsluiten en lekker lezen. Mijn boek roept
.
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te moeilijk, ik wacht wel tot je gewond raakt.
Hoe zou ik gewond moeten raken dan?quote:
Die kans is zo klein.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan op allerlei manieren... Vallen etc.
Opgeruimde huizen ftw.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan op allerlei manieren... Vallen etc.
Whut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kans is zo klein.Je zult verhongeren voordat je prooi zwak wordt.
In de metafoor sprekende. Want ik denk dat je me niet echt wil opeten, of wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
Neejoh, neem wel eten mee.... Kom nou.
Daar kom ik toch niet denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grotendeels is het netjes. Alleen mijn slaapkamer is nog een beetje rommelig
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je een rondleiding wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |