Maar om welke meet gaat het eigenlijk?quote:
Dan geef ik je wel een dekenquote:
Chill. Maar in welke wijk zit je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een dekenof mag je een trui lenen
Omdat je hem geopened heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom ik mijn raam open heb staan...
bij de heilige landstichting in de buurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Chill. Maar in welke wijk zit je dan?En welke lijn zou ik moeten pakken? Dan kan ik even kijken hoe lang die nog rijden. Ik moet wel terug zijn om vriendin op te vangen, maar dat is pas om 4 uur 's ochtends.
Nee... Dat heb ik nietquote:
Inbrekerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Dat heb ik niet. Daarom vraag ik het me af.
7 gaat naar Heilige Landstichting. Maar DM anders even t adres, kom ik er gauw genoeg achter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de heilige landstichting in de buurtlijnnummer weet ik niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Dat heb ik niet. Daarom vraag ik het me af.
Ik zal er rekening mee houden Lokje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe dan gewoon iets op donderdag ofzo, dan kom ik wel
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar om welke meet gaat het eigenlijk?
Dat zou uitzonderlijk knap zijn... Klapramen open je niet van buitenaf. En al helemaal niet op 8 meter hoogte zonder enig opstapjequote:
Ik hoorde net het deuntje op de radio, 't hele liedje.quote:
Oke jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden Lokje.
[..]
Geen idee.
Welk deuntje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net het deuntje op de radio, 't hele liedje.
Van TopGear, wat je altijd in 't begin hoort. Jwz.quote:
Dan heb toch iemand hem open gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk knap zijn... Klapramen open je niet van buitenaf. En al helemaal niet op 8 meter hoogte zonder enig opstapje.
Ow de introquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Van TopGear, wat je altijd in 't begin hoort. Jwz.
Maar je reageerde niet op mijn vraag net.
Je hebt vast veel in natura betaald.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig geld uitgegeven deze maand dat ik trots was toen ik net mijn online overzicht opstartte
Goed zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig geld uitgegeven deze maand dat ik trots was toen ik net mijn online overzicht opstartte
Waar je woont, even DM'en, dan kan ik kijken of de bussen nog gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow de intro
welke vraag?even gemist
Ja, veldwerkweek zal wel mee hebben geholpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt vast veel in natura betaald.
Ik wist niet of je serieus wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar je woont, even DM'en, dan kan ik kijken of de bussen nog gaan.
Dat kostte dan wel 90 euro. Maar voor 5 dagen verblijf en eten is het goedkoop natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veldwerkweek zal wel mee hebben geholpen.
Ligt er aan wat jij vunzig vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereen
Jij bent de puurheid zelve toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereen
GODVERDOMME, zit je haar een beetje lekker te maken, flik je dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet of je serieus was![]()
Maar ik heb om 11 uur bij vrienden afgesproken voor het uitgaan
Ander keertje?
Dat is niet veel inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kostte dan wel 90 euro. Maar voor 5 dagen verblijf en eten is het goedkoop natuurlijk.
Pffff, lekker ben jij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet of je serieus was![]()
Maar ik heb om 11 uur bij vrienden afgesproken voor het uitgaan
Ander keertje?
sorry kaneelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GODVERDOMME, zit je haar een beetje lekker te maken, flik je dit.
[..]
Dat is niet veel inderdaad.
Sorryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Pffff, lekker ben jij.Andere keer dan. Have fun vanavond, misschien kom je m'n vriendin nog tegen.
Nee, net beweerde je nog wat anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry kaneel
maar ze wist wel dat ik uit zou gaantoch??
Ja, mijn jonge onschuldige uiterlijk spreekt voor zichzelf toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de puurheid zelve toch?
Jij doet niet aan vuige seks met jongemannen, uit het oogpunt van lust.
Nee, ik ga niet mee met de voetbalclub van 25 p.p.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry![]()
jij moet ook gewoon mee uitgaan
Waar leef jij ergens?quote:
Nee dan snap ik hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet mee met de voetbalclub van 25 p.p.
Gvd, ik wil ook.quote:
Ik geloof je op je blauwe? ogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn jonge onschuldige uiterlijk spreekt voor zichzelf toch?
Nee, 25 euro.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dan snap ik hetIk ga ook maar met een klein groepje hoor, is sowieso relaxter dan met 25 man
Ja. In één oogopslag weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn jonge onschuldige uiterlijk spreekt voor zichzelf toch?
Ik nu ook, ik ben zo in Kleve.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gvd, ik wil ook.Maar alleen ga ik niet.
Aan entreekaartje?quote:
quote:
Fera is zo populair.quote:
Niemand weet welke kleur mijn ogen hebbenquote:
Ja, voor de vereniging. Maar wel hele avond onbeperkt zuipen.quote:
Haha nice save,.. maar even serieus.. je gaat toch geen censuur op laten leggen omdat iemand even moeilijk doet oid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, ik bedoelde em int engels eigenlijk....
Zoals ''dude''
Zou jij moeten weten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Smaken haar tepels naar bier ofzo?
In Duitsland bedoel je?quote:
nou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Weet ik niet, you tell me?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fera is zo populair.
Hmm dat heft elkaar wel opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, voor de vereniging. Maar wel hele avond onbeperkt zuipen.
Volgende keer als jouw meet ga ik toch eens in je ogen, mits ik dat durf natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand weet welke kleur mijn ogen hebben
Iets in het spectrum van grijs en groen en blauw. Maar het grootste deel is toch zwart.
Inderdaad, en wat ik zelf heb uitgekraamd is gewoon een dekmantel voor mijn onschuld zodat mensen geen misbruik van me gaan makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. In één oogopslag weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Verhalen over jouw verdere exploitaties zijn schromelijk overdreven of zelfs geheel uit de duim gezogen.
In dat gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat ik zelf heb uitgekraamd is gewoon een dekmantel voor mijn onschuld zodat mensen geen misbruik van me gaan maken
Kleve, Kranenburg, Oberhausen, Xanten, Köln, Essen, Berlin. En nog wel meer geloof ik. Ex-schoonouders waren echte germanofielen.quote:
Kun je doen, Newb weet het ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer als jouw meet ga ik toch eens in je ogen, mits ik dat durf natuurlijk
Verraders bedoel jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleve, Kranenburg, Oberhausen, Xanten, Köln, Essen, Berlin. En nog wel meer geloof ik. Ex-schoonouders waren echte germanofielen.
Nou Kaneel, enlighten them.quote:
Haha moet ik eerst oogcontact durven maken en niet meer kleurenblind zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je doen, Newb weet het ook nog steeds niet
Volgens mij heb ik iets verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleve, Kranenburg, Oberhausen, Xanten, Köln, Essen, Berlin. En nog wel meer geloof ik. Ex-schoonouders waren echte germanofielen.
Nee, ik woon nu ook bij de Duitse grens. Dat is wat ik zei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets verkeerd begrepen. Ik dacht dat je vandaag in Duitsland was.
Gaat me niet meer lukken vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, you tell me?
En jij mag ook langskomen hoor
Dat lijkt me evident. Je bent nog onbevlekt en blijft dit tot aan je huwelijksnacht. Zoals het een meisje uit jouw regio betaamt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat ik zelf heb uitgekraamd is gewoon een dekmantel voor mijn onschuld zodat mensen geen misbruik van me gaan maken
Ze smaken jammer genoeg niet naar bier.quote:
Snel doorposten danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vuige postopkrikposter! Met smileys alleen had ik de 20000 ook wel gehaald!
Ja, van die 20.000 zijn er wel 10.000 alleen maar smiley's.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vuige postopkrikposter! Met smileys alleen had ik de 20000 ook wel gehaald!
Wie niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om Fera te meeten
Doe dat dan wat let je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om Fera te meeten
Oh. Op die manier. Ik zit ter hoogte van Gronau, Enschedequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu ook bij de Duitse grens. Dat is wat ik zei.
Het lijkt me wel een beetje eng hoor. En viesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. Je bent nog onbevlekt en blijft dit tot aan je huwelijksnacht. Zoals het een meisje uit jouw regio betaamt.
haha gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie niet?
Vin en Gitaar gaan er ook aan geloven.
Beetje ver om nu nog heen te gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Op die manier. Ik zit ter hoogte van Gronau, Enschede.
Ja, ik vind het leuk om te meeten.quote:
Ik loop niet weg heur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al met vrienden afgesproken voor vanavond
Smoesjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al met vrienden afgesproken voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |