Maar om welke meet gaat het eigenlijk?quote:
Dan geef ik je wel een dekenquote:
Chill. Maar in welke wijk zit je dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een dekenof mag je een trui lenen
Omdat je hem geopened heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom ik mijn raam open heb staan...
bij de heilige landstichting in de buurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Chill. Maar in welke wijk zit je dan?En welke lijn zou ik moeten pakken? Dan kan ik even kijken hoe lang die nog rijden. Ik moet wel terug zijn om vriendin op te vangen, maar dat is pas om 4 uur 's ochtends.
Nee... Dat heb ik nietquote:
Inbrekerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Dat heb ik niet. Daarom vraag ik het me af.
7 gaat naar Heilige Landstichting. Maar DM anders even t adres, kom ik er gauw genoeg achter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de heilige landstichting in de buurtlijnnummer weet ik niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Dat heb ik niet. Daarom vraag ik het me af.
Ik zal er rekening mee houden Lokje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe dan gewoon iets op donderdag ofzo, dan kom ik wel
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar om welke meet gaat het eigenlijk?
Dat zou uitzonderlijk knap zijn... Klapramen open je niet van buitenaf. En al helemaal niet op 8 meter hoogte zonder enig opstapjequote:
Ik hoorde net het deuntje op de radio, 't hele liedje.quote:
Oke jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden Lokje.
[..]
Geen idee.
Welk deuntje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net het deuntje op de radio, 't hele liedje.
Van TopGear, wat je altijd in 't begin hoort. Jwz.quote:
Dan heb toch iemand hem open gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk knap zijn... Klapramen open je niet van buitenaf. En al helemaal niet op 8 meter hoogte zonder enig opstapje.
Ow de introquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Van TopGear, wat je altijd in 't begin hoort. Jwz.
Maar je reageerde niet op mijn vraag net.
Je hebt vast veel in natura betaald.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig geld uitgegeven deze maand dat ik trots was toen ik net mijn online overzicht opstartte
Goed zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo weinig geld uitgegeven deze maand dat ik trots was toen ik net mijn online overzicht opstartte
Waar je woont, even DM'en, dan kan ik kijken of de bussen nog gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow de intro
welke vraag?even gemist
Ja, veldwerkweek zal wel mee hebben geholpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt vast veel in natura betaald.
Ik wist niet of je serieus wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar je woont, even DM'en, dan kan ik kijken of de bussen nog gaan.
Dat kostte dan wel 90 euro. Maar voor 5 dagen verblijf en eten is het goedkoop natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veldwerkweek zal wel mee hebben geholpen.
Ligt er aan wat jij vunzig vindtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vunzige zaken, dat weet toch iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |