PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
Echt fantastisch dat het dit jaar enkel om pace draaitIn FIFA 13 was pace toch niet meer zo belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Dat dacht ik ook in Divisie 5quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
In FIFA 13 was pace toch niet meer zo belangrijk??
In H2H is dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
In FIFA 13 was pace toch niet meer zo belangrijk??
FUT ook, door het met kracht verdedigen kan je makkelijker een snelle aanvaller uitschakelen... En met een Traore van 80 pace heb je een prima spits.quote:
In FUT ook maar eens een team mee maken.quote:
En terechtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die is nog flink wat waard ook. Had die van mij verkocht voor 3.7k
Ik heb nog niet eens geluk, alleen nog maar 1x 2000c, deze kit en een squad fitness. Als ik geluk zou hebben zou ik wel een silver boven de 10k krijgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe mij eens wat van jou geluk met packs
benzquote:
Handelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef MrMolotov het volgende:
Werd in divisie 5 en nu in 4 ook de hele tijd op alle fronten outpaced. Hoe komen die mensen allemaal al aan 4 of 5 star teams met 99 chemistry?
Met echt geld packs kopen of iets in die richting?
Of ik bak er gewoon niks van...
Ik heb nog niets van waarde gehad in 65 bronze packsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Ik heb nog niet eens geluk, alleen nog maar 1x 2000c, deze kit en een squad fitness. Als ik geluk zou hebben zou ik wel een silver boven de 10k krijgen
Mijn duurste in 1000 packs was 3k volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van waarde gehad in 65 bronze packs
Ben nu ook beetje rond aan het handelen, maar gaat niet echt rap met de coins moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handelen![]()
Ik ben tot nu toe alle divisies vrij eenvoudig gepromoveerd, nog 2 punten in 3 wedstrijden en ik ben kampioen in divisie 2 maar mijn voetbal (en dat van de tegenstander) lijkt nergens meer op. Flipperkast-voetbal![]()
Iedereen speelt ook met 4-3-1-2 of 4-1-2-1-2
1.6 millies?! teach me masterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handelen![]()
Like a boss![]()
[ afbeelding ]
Toen ik hem had 2k.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heuj Charleroi home kit in een 400 coin pack voor hoeveel gaat zo'n badboy?
Pauperquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef kostertim het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
NIET DOENquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Ben nu ook beetje rond aan het handelen, maar gaat niet echt rap met de coins moet ik zeggen.
Misschien toch maar met wat Fifa points gold pack's kopen en bidden dat daar iets waardevols in zit.
Geen idee maar ik wil het wel zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef MartijnTor het volgende:
Straks pack opening, hoe stream ik?
130k
Ik heb vandaag met het team gespeeld, en ik denk wel dat je gelijk hebt over Benzia, op Cam is hij goed, maar niet geweldig. Aan de andere kant weet ik dan ook weer niet wie er weg moet, want de snelheid plus hard schot van Dembele is een wapen, maar Durak is wel heel erg goed in de zestien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je Benzia op CAM hebt, maar ik begrijp het wel. Ik heb daar zelf Dedola staan, ook een überbaas.en dan Benzia naast Durak / N'Guessan.
Mensen die expres gelijkspelen om in divisie 2 te blijvenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Als ik win promoveer ik weer naar divisie 1. Maar vind divisie 2 chiller. Net na een doodvermoeiende schaakwedstrijd tegen een 5@tb speler (0-0) een bericht gekregen: Well played
Ik kan niet meer op de EA server sinds ik eraf gekickt werd toen ik de 2-2 maaktequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Als ik win promoveer ik weer naar divisie 1. Maar vind divisie 2 chiller. Net na een doodvermoeiende schaakwedstrijd tegen een 5@tb speler (0-0) een bericht gekregen: Well played
Is die Baby nog wat waard?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met het team gespeeld, en ik denk wel dat je gelijk hebt over Benzia, op Cam is hij goed, maar niet geweldig. Aan de andere kant weet ik dan ook weer niet wie er weg moet, want de snelheid plus hard schot van Dembele is een wapen, maar Durak is wel heel erg goed in de zestien.
Het team speelt wel echt heel fijn. A. Baby is echt een geweldenaar op LM
En weet niet wie van jullie net Holleeder heeft gezien, maar wat een mongool zegOok die student die hij ff weg zet door te zeggen, ben je er nou nog, wat een gek zeg
![]()
Hij komt op mij ook over als een domme man, en lichaamstaal van hem zegt ook een hoopBij die liquidaties werd ie zo onderhand zo boos dat ik nog bang was voor het leven van Twan Huys
Eigenlijk maar niet he...quote:
Kies een speler uit de BPL leer zijn prijs kennen in verschillende formaties en doe je dingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Eigenlijk maar niet he...
Voelt ook een beetje Farmville esque om in game geld te gaan kopen.
Maar iemand een tip over een goede speler waar ik me op kan focussen met handelen, met een beetje constante winst?
Ik heb er 2k voor betaalt, was de goedkoopste bin en ook nog 352. Weet niet of dat teveel was, maakt me verder ook niet veel uitquote:
Kunt ook eens kijken naar formatiekaartjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Eigenlijk maar niet he...
Voelt ook een beetje Farmville esque om in game geld te gaan kopen.
Maar iemand een tip over een goede speler waar ik me op kan focussen met handelen, met een beetje constante winst?
Grappig dat jij die conclusie trekt, maar tegen 5@tb teams speel ik altijd defensief, omdat je in de val loopt als je als een mongool aan gaat vallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mensen die expres gelijkspelen om in divisie 2 te blijven
Xsplitquote:
Ik kijk wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
als ik nu xplit erop zet , is er dan nu al animo om de pack opening NU te volgen?
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
als ik nu xplit erop zet , is er dan nu al animo om de pack opening NU te volgen?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
Duurt nog wel even voordt je het doorhebt denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef MartijnTor het volgende:
Vraag maar raakquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dat XSplit gedownload maar ik krijg het niet voor elkaar om te streamen
Nou met dat team van jou in FUT 12 (SIF Ibrahimovic etc. etc.) vers in mijn geheugen moet jij wel te goed zijn voor divisie 2, was dus een complimentquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grappig dat jij die conclusie trekt, maar tegen 5@tb teams speel ik altijd defensief, omdat je in de val loopt als je als een mongool aan gaat vallen.
Broadcast > add channelquote:
Idd, ik heb hem ook en tot nu toe scoort hij meer dan Aguero! Dribbelt iedereen voorbij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Hazard speelt als een baas![]()
Fijnste buitenspeler tot nu toe
Koop Lavezzi en bespaar 100kquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Hazard speelt als een baas![]()
Fijnste buitenspeler tot nu toe
quote:
Ow, dan fout begrepenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou met dat team van jou in FUT 12 (SIF Ibrahimovic etc. etc.) vers in mijn geheugen moet jij wel te goed zijn voor divisie 2, was dus een compliment
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Idd, ik heb hem ook en tot nu toe scoort hij meer dan Aguero! Dribbelt iedereen voorbij.
In wat voor team heb je hem?
Ik ben ook niet supergoed, ook veel beter in het maken van coins dan wedstrijden spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dan fout begrepenIk ben goed in coins maken. Fifa spelend behoor ik tot de grijze middenmoot
Weet ik maar ik vind de echte toppers veel te duur nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aardig standaard, met jou budget moet een veel beter team zijn te maken!
Yolo maak er nu gebruik van! En de echte toppers stijgen nog steeds in prijs. Zo was Dani Alves gister nog 180k, nu is hij 200kquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vind de echte toppers veel te duur nu#gierig
Heb ik dus ook, ga bijvoorbeeld geen Ribery in mijn Franse team zetten, al kan ik er nu 2 kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vind de echte toppers veel te duur nu#gierig
4 dagen geleden was hij nog 18,5kquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Yolo maak er nu gebruik van! En de echte toppers stijgen nog steeds in prijs. Zo was Dani Alves gister nog 180k, nu is hij 200k
Je moet maar ergens trots op zijn hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
4 dagen geleden was hij nog 18,5k![]()
[ afbeelding ]
Geeft me steeds weer een trots gevoel
Precies, over 2/3 maanden zijn ze de helft gezakt. En aangezien de servers zolang nog blijven kutten ga ik mijn zuurverdiende coins niet weggooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik dus ook, ga bijvoorbeeld geen Ribery in mijn Franse team zetten, al kan ik er nu 2 kopen.
Alle spelers zijn over een paar maanden veel minder waard.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat is jullie evaring met van Persie? Denken jullie dat hij nog veel gaat dalen deze maanden?
Ja snap ik, maar is het de 'moeite' kwa spel en prijs om hem nu te kopen denk je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle spelers zijn over een paar maanden veel minder waard.
Gewoon nog 40 openen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef MartijnTor het volgende:
al 10 packs geopend lennon het beste
Stream danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef MartijnTor het volgende:
al 10 packs geopend lennon het beste
Zeg dat dan, niet dat hij zielig is. Zielig =/= daar niet horen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man heeft niets daar te zoeken.
Maarruhh wie zou jij er neerzetten dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aardig standaard, met jou budget moet een veel beter team zijn te maken!
Ik ga pas echt met coins smijten wanneer de TOTY spelers uitkomen, nog een tijdje wachten dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef MartijnTor het volgende:
helemaal niks erin, 150k foetsie, lennon het beste
En dan zijn er nog mensen die voor 20 euro aan packs willen kopen in de hoop ze wat krijgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef MartijnTor het volgende:
helemaal niks erin, 150k foetsie, lennon het beste
Defintie van een baasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sinds mij wilt iedereen streamen wtf
500k pack opening?quote:
site?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef BDIL het volgende:
LIVESTREAM GAAT BEGINNEN BINNEN 5 MIN !!! Grab your cocks gentlemen
Overzicht:
Luukiee09 50k
Johnbon 50k
BDIL 100k
Totaal 200K
Uitbetaling
BDIL: 50%
John en Luukiee09 25% ieder
Ik zei toch dat Mathijs niet mee zou doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef BDIL het volgende:
Overzicht:
Luukiee09 50k
Johnbon 50k
BDIL 100k
Totaal 200K
Uitbetaling
Ik heb nog 2k, wil ik best inleggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Mathijs niet mee zou doen
Mij bijdehand noemen
Hij mag later beginnen , ik heb dit allang aangekondigt + mijne is sneller klaarquote:
quote:
Hmm, 2 streams te gelijk kijken dan maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef BDIL het volgende:
Overzicht:
Luukiee09 50k
Johnbon 50k
BDIL 100k
Totaal 200K
Uitbetaling
8x verlorenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
gozer in m'n lijst nu 200k match coins.
368-0-8
dat hij het offline nog steeds volhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |