PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
Echt fantastisch dat het dit jaar enkel om pace draaitIn FIFA 13 was pace toch niet meer zo belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Dat dacht ik ook in Divisie 5quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
In FIFA 13 was pace toch niet meer zo belangrijk??
In H2H is dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
In FIFA 13 was pace toch niet meer zo belangrijk??
FUT ook, door het met kracht verdedigen kan je makkelijker een snelle aanvaller uitschakelen... En met een Traore van 80 pace heb je een prima spits.quote:
In FUT ook maar eens een team mee maken.quote:
En terechtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die is nog flink wat waard ook. Had die van mij verkocht voor 3.7k
Ik heb nog niet eens geluk, alleen nog maar 1x 2000c, deze kit en een squad fitness. Als ik geluk zou hebben zou ik wel een silver boven de 10k krijgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe mij eens wat van jou geluk met packs
benzquote:
Handelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef MrMolotov het volgende:
Werd in divisie 5 en nu in 4 ook de hele tijd op alle fronten outpaced. Hoe komen die mensen allemaal al aan 4 of 5 star teams met 99 chemistry?
Met echt geld packs kopen of iets in die richting?
Of ik bak er gewoon niks van...
Ik heb nog niets van waarde gehad in 65 bronze packsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Ik heb nog niet eens geluk, alleen nog maar 1x 2000c, deze kit en een squad fitness. Als ik geluk zou hebben zou ik wel een silver boven de 10k krijgen
Mijn duurste in 1000 packs was 3k volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van waarde gehad in 65 bronze packs
Ben nu ook beetje rond aan het handelen, maar gaat niet echt rap met de coins moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handelen![]()
Ik ben tot nu toe alle divisies vrij eenvoudig gepromoveerd, nog 2 punten in 3 wedstrijden en ik ben kampioen in divisie 2 maar mijn voetbal (en dat van de tegenstander) lijkt nergens meer op. Flipperkast-voetbal![]()
Iedereen speelt ook met 4-3-1-2 of 4-1-2-1-2
1.6 millies?! teach me masterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Handelen![]()
Like a boss![]()
[ afbeelding ]
Toen ik hem had 2k.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heuj Charleroi home kit in een 400 coin pack voor hoeveel gaat zo'n badboy?
Pauperquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef kostertim het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |