Dat ziet er niet best uit iddquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef Bitlord het volgende:
Ze kunnen niet eens normaal een dienstregeling publiceren. Check de vertrektijden van Brussel naar Amsterdam. Een reistijd van -1 minuut bij enkele ritten!!
ICM6 bedoel ik 2x 3 bakken ICM. Je hoort ze ook wel over VIRM10 spreken bij NSR als er bijv. 10 bakken VIRM rijden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik ken wel ICM-1, ICM-2, ICM-3 en ICM-4, maar een zesde serie is er niet
Dat moet ik zienquote:Amsterdam en Brussel in twee uur?
Ja, NS Hispeed maakt dit met Fyra naar Brussel waar.
lekker formuliertje schrijven manquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef b2py het volgende:
Morgenochtend weer met de trein, ben benieuwd of het deze keer beter gaat dan afgelopen 3 keer. Telkens met vertraging aangekomen..
Ik hoor het vaker idd. Ik heb ze niet "gemist", maar wilde de omgeving meepikken(zoals vaker, vind alleen de trein niet altijd interessant, en zeker niet in deze fraaie streek). De camera meer naar rechts draaien vond ik het wat minder fraai worden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:57 schreef b2py het volgende:
Best leuke foto's, maar ik heb 3 keer het gevoel alsof je ze gemist hebt..
Ik weet zeker dat je het voor de omgeving hebt gedaan, maar voor mijn gevoel ziet het er een beetje gek uit.
Wat is de bedoeling van de linker 90 % van die foto's?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef greavy het volgende:
Foto's van vandaag tussen Valkenburg en Houthem-St-Gerlach:
[ link | afbeelding ]
DBS 1615 - Houthem-St-Gerlach
Deze dag werd er door Uquliair een line-up georganiseerd voor het nieuw uit te komen boek over de 1600-serie. De line-up was in besloten formatie, maar de loctreinen konden wel vastgelegd worden.
Helaas niet alle 5 gekoppeld, maar dit is ook fraai. Hier kwam de eerste trein, de 1615, langsgereden.
[ link | afbeelding ]
HTRS 1606 + HSL 1832
De tweede loctrein bestond uit de 1606 met de 1832 in opzending
[ link | afbeelding ]
LC 9905 + NSM 1656
De laatste loctrein voor line-up Maastricht was de 9905 met de 1656 in opzending
Zo dramatisch zijn de vertragingen ook weer niet, maar telkens knullig gedoe van bijvoorbeeld TRDL..quote:
Ik vind het ook nog steeds pracht platen hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker idd. Ik heb ze niet "gemist", maar wilde de omgeving meepikken(zoals vaker, vind alleen de trein niet altijd interessant, en zeker niet in deze fraaie streek). De camera meer naar rechts draaien vond ik het wat minder fraai worden.
Ik moet dat voor de rit Zwijndrecht-Heerlen, maar ik mag ook Veolia even gaan lastigvallen.quote:
Wilde wat omgeving meepikken, zie post boven jou postquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van de linker 90 % van die foto's?
Het is ook een schaakbord of een finishvlag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:05 schreef James1988 het volgende:
Dat dambord ziet er maar raar uit, de livrei van HUSA en DB Schenker vind ik veel mooier
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is ook een schaakbord of een finishvlag.
En om zulk soort plaatjes te kunnen maken mag je best een keer een ladder gebruiken wat mij betreft, anders lukt het gewoon niet (en zolang je niet op het perron gaat staan met die ladder...quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:09 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n foto krijg je trouwens als je op een ladder staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |