"Mijn inspiratieloosheid is echt fantastisch!"quote:
Linkje?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef b2py het volgende:
Wat een kansloos volk daar op dat Somda joh.. Heb dat even gelezen van die line-up.. ongelofelijk..
Nouja, ik bedoel eerder, ik heb er iets ingezet, hebben jullie nog suggesties om het eventueel te verbeteren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Mijn inspiratieloosheid is echt fantastisch!"
Nee. Geen kat leest dat ooit namelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel eerder, ik heb er iets ingezet, hebben jullie nog suggesties om het eventueel te verbeteren?
Ik kom zo ff jouw kant op Dennis, ff zien of er al bordjes staan op Hgl Gezondheidsparkquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef dennistd het volgende:
Het spul was gewoon te fotograferen: http://somda.nl/forum/12525/p414110/Opvallende+dingen+14+oktober/
Het gebekvecht is gedeeltelijk verwijderd volgens mij
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze willen wel je geld in ontvangst nemen trouwens. Lief van ze![]()
[ afbeelding ]
Laat maar, verbustquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom zo ff jouw kant op Dennis, ff zien of er al bordjes staan op Hgl Gezondheidspark![]()
Op ALmere Poort staan ze al wel namelijk en op Dronten en Kampen Zuid al flink lang zelfs.
Hm, nee, dat heeft dacht ik een loopbrug over het opstelterrein, vorig jaar nog gepasseerd op weg naar de literpullen bier.quote:
Dacht ik ook, de meesten zeggen dit ook. Er nog geen officiele uitslag.quote:
Ja, bij sneeuw hebben ze daar ook behoorlijk last van wisselstoringen. En ja, ze zijn daar ook behoorlijk bezig met snijden in de infrastructuur. Maar dat was ook wel nodig. Duitsland heeft (had) echt een ongelofelijk overdadige infrastructuur (kijk maar eens op sporenplan.nl) maar overal waar groot onderhoud plaatsvindt wordt alles dat niet essentieel is weggehaald (ā la Japan dus). Dus inhaalsporen verdwijnen, maar ook hele rangeerterreinen uit de tijd van het stukgoedverkeer die in de huidige tijd van containers niet meer nodig zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef b2py het volgende:
Ik vraag me af of ze daar ook naar een japans systeem willen gaan? Zouden ze daar ook veel last hebben van een wisselstoring? Ik ken de cijfers daar niet..
Ga bij de warmtezuilen staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut wat een smerig tochthol is dat nieuwe station Arnhem zeg![]()
Half doodgevroren net dankzij nogal waardeloze aansluiting
Precies. En daar horen elementen om de passagiers te allen tijde warm te houden in veel mindere mate bij, want het gaat om het uiterlijk en minder om de functionaliteitquote:
helpen niet tegen windquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Ga bij de warmtezuilen staan.
(Ik dacht me te herinneren dat die daar waren... Of was dat Nijmegen?)
Ik kijk als ingenieur anders naar gebouwenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. En daar horen elementen om de passagiers te allen tijde warm te houden in veel mindere mate bij, want het gaat om het uiterlijk en minder om de functionaliteit
Die reed de Heimwee-expres vandaag (3x Utrecht Maliebaan-Amersfoort) en zal na afloop wel via Apeldoorn-Deventer-Arnhem-Eindhoven naar Blerick gegaan zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
er werd ook rond gereden met een rode Plan U trouwens. Eerst stond ie in Amersfoort en werd er wat mee gerangeerd, en later kwam ik hem bij Dieren weer tegen
Als je gebouwen alleen maar bouwt "omdat ze mooi moeten zijn" dan ben je de meest waardeloze flut-ingenieur die er maar kan bestaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kijk als ingenieur anders naar gebouwen
Eindhoven? Gooi gewoon lekker over de Maaslijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die reed de Heimwee-expres vandaag (3x Utrecht Maliebaan-Amersfoort) en zal na afloop wel via Apeldoorn-Deventer-Arnhem-Eindhoven naar Blerick gegaan zijn.
Dat kan natuurlijk ook nog (even niet aan gedacht dat het een diesel wasquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindhoven? Gooi gewoon lekker over de Maaslijn
Ja. Mensen die BETALEN. En mensen die dus BEPALENquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:48 schreef b2py het volgende:
Een ingenieur gaat niet over de invulling ervan, alleen over ontwerp en berekeningen dat het blijft staan... Meestal komen er daarna mensen over de dingen zeuren waar jij mee zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |