Mwa, dat weet ik niet. Het wordt natuurlijk alleen kwijtgescholden als je je studie succesvol afrond. Doe je dat niet, dan wordt het een schuldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:15 schreef Duvel het volgende:
En zo leer je studenten dat schulden maken niet erg is, er is toch altijd wel weer een sukkel die ze je kwijtscheldt.
als jij dat wilquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
Zou ik mijzelf mogen toevoegen in de OP als vaste bezoeker?
Goed idee! S.v.p. wel even je gegevens via PM. We houden een register bij wie wie is, en dan kunnen we gelijk ook de betaling regelen. In de top 5 in de OP is 5 euro per maand, in de top 10 kost 4 euro per maand. Plaatsen daar onder kosten 2,50 per maand. Dus als je even kunt aangeven op welke plek je graag wilt staan, dan regel ik het rekeningnummer waarop je je bijdrage kwijt kunt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
Zou ik mijzelf mogen toevoegen in de OP als vaste bezoeker?
Succesvol? Een zesje is genoeg!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik niet. Het wordt natuurlijk alleen kwijtgescholden als je je studie succesvol afrond. Doe je dat niet, dan wordt het een schuld
Je kan het jezelf moeilijk maken door met meerdere chipkaarten te reizen als je die ene euro echt wil besparen, maar beter is ervan uit te gaan dat het systeem soms in je "nadeel" werkt en soms in je "voordeel". Bv. check je in in de Daluren dan krijg je de hele reis korting ook als die in de spits doorgaat en vice versa. Denk dat uiteindelijk - zeker als je een béétje tactisch reist zoals je "vroeger" tactisch twee kaartjes kon kopen - het een het ander wel opheft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je krijgt leuke situaties als je een deel van het traject zonder en een ander deel met korting wilt reizen.
Stel je vertrekt om 8.46 uur uit Groningen naar Utrecht. Dan moet je om korting te krijgen in Assen de trein uit sprinten. Kaart 1 uitchecken, kaart 2 inchecken en dan de trein weer in gaan
met papieren kaartjes kun je deze situatie nu voorkomen door alvast twee kaartjes te halen
Succesvol = diploma. Don't shoot the messengerquote:
Klopt! Maar zonder OV zou het studeren vrijwel onbetaalbaar zijn.. Een jaartrajectkaart 2e klasse zou voor mij ¤2639 kosten.. Dat is dik ¤200 in de maand aan reiskosten en dan moeten er ook nog boeken gekocht worden en collegegeld betaald worden.quote:
Gewoon op kamers gaan. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Klopt! Maar zonder OV zou het studeren vrijwel onbetaalbaar zijn.. Een jaartrajectkaart 2e klasse zou voor mij ¤2639 kosten.. Dat is dik ¤200 in de maand aan reiskosten en dan moeten er ook nog boeken gekocht worden en collegegeld betaald worden.
Want dat is goedkoper dan ¤ 200,- per maandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon op kamers gaan. Probleem opgelost.
Als ze dan eens zorgen voor voldoende kamers?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon op kamers gaan. Probleem opgelost.
De Engelen hadden een grotere revisie gehad in de jaren '80, en ze hadden de mazzel dat er nog geen vervangers waren in de jaren '90 (o.a. in samenhang met de privatisering). Bedenk ook dat een groot deel van het park DE1/DE2 in de jaren '80 al gesloopt werd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:18 schreef Flodder450 het volgende:
Wat mij trouwens verbaasdt, is dat de Blauwe Engelen tot aan laat in de jaren '90 hebben gereden, terwijl het nieuwere materiaal '54 maar tot 1996 heeft gereden
Verkapte 'ik zoek sponsors voor mijn DE2'-postquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed idee! S.v.p. wel even je gegevens via PM. We houden een register bij wie wie is, en dan kunnen we gelijk ook de betaling regelen. In de top 5 in de OP is 5 euro per maand, in de top 10 kost 4 euro per maand. Plaatsen daar onder kosten 2,50 per maand. Dus als je even kunt aangeven op welke plek je graag wilt staan, dan regel ik het rekeningnummer waarop je je bijdrage kwijt kunt.
Inderdaad, en die is per 1 september schijnbaar omhoog gegaan naar ¤97 per halve maand. Dat was eerst ongeveer ¤65. Dat stond in de brief die ik vandaag kreeg. Altijd fijn als je na een verhoging pas geïnformeerd wordt over de schuld die je aan het opbouwen bentquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik niet. Het wordt natuurlijk alleen kwijtgescholden als je je studie succesvol afrond. Doe je dat niet, dan wordt het een schuld
Heeft iemand ooit dat geweldige Kado in ontvangst mogen nemen hier? Wat was het?quote:De nieuwe hogesnelheidstrein, Fyra V250, rijdt momenteel introductieritten. Deze zijn op het traject Amsterdam, Schiphol en Rotterdam, en worden extra ingezet, bovenop de reguliere Fyra-dienstverlening.
Gaat u binnenkort reizen met Fyra V250, dan hebben wij speciaal voor u, als lezer van de Fyra-nieuwsbrief, een leuk cadeau. Hiervoor hoeft u weinig te doen. Download en print de folder hieronder, en geef hem aan het promotieteam dat aanwezig is in Fyra V250. Van 26 september tot en met 5 oktober treft u het team aan in de ochtend- of avondspits.
De vertrektijden van Fyra V250 kunt u – op de dag zelf – in de NS Reisplanner vinden.
Wij hopen u snel te verwelkomen in Fyra V250.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |