Lees eens vier posts terug?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef the-it het volgende:
Ns komt met verbod op muziek luisteren - http://www.eersteuur.nl/?p=53
the-it komt met inzending voor de Spuit Elf Awardquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef the-it het volgende:
Ns komt met verbod op muziek luisteren - http://www.eersteuur.nl/?p=53
quote:Ik ben trouwens benieuwd wat de tarieven naar België worden. Een "last-minute"-enkeltje Rotterdam-Antwerpen met de Thalys kost ¤58,00 (!!), tegen ¤12.40 met de Benelux (de laatste dan met VDU/Railplus waar je bij Thalys niks aan hebt).
Als de Fyra-tarieven vergelijkbaar zijn als die van Thalys, dan weet ik nu al zeker dat ik die treinen niet van binnen ga zien![]()
Dummy accounts?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel kansloos, al die dummy accounts die er gewoon in trappen
Bij corporatequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Sodeju. Meer tarieven dan stoelen.
Maar een bedrag noemen? Ho maar
quote:Tarief bestemd voor medewerkers van bedrijven die een ‘Fyra
corporate Contract’ hebben afgesloten.
De controle op dit contract vindt al plaats bij aankoop van dit
tarief. De reiziger hoeft aan boord van de trein geen voucher
of pas meer te tonen.
Ja, zo ligt Colmschate ook tussen Deventer en Saturnus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:05 schreef James1988 het volgende:
Het enige wat ik weet is dat het tarief 'tussen de huidige Benelux en Thalys' zal liggen...
Ahem, pardon? Zelfs met een full flex-ticket ben ik hoe dan ook geld kwijt als ik 2 weken voor vertrek besluit om alsnog niet te reizen?quote:Naverkoopvoorwaarden per tarief
Tarief
Full Flex
Parliament
Wheelchair
Companion
Omwisseling
3x toegestaan voor vertrek van de gereserveerde trein (en tot 1 uur na vertrek in het Fyravertrekstation)
Restitutie/terugbetaling
90% restitutie bij annulering voor vertrek van de gereserveerde trein (en tot 1 uur na vertrek in het Fyra
vertrekstation). Daarna 50% restitutie.
Stond dat artikel niet eerder in de Ingenieur?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artikel over de HSL-Zuid in het blad 'Techno Magazine'.
Wisten we gisteren dus alquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef James1988 het volgende:
Stop de persen, de eerste prijs is bekend! Een enkeltje Amsterdam - Brussel met Fyra is straks verkrijgbaar vanaf ¤ 25.
Een enkeltje Thalys voor Amsterdam - Brussel is -volgens mij- ¤ 29. Het goedkoopste tarief voor de Benelux kan ik me even niet herinneren, wat ik bij NS Hispeed kan vinden is het goedkoopste tarief op de Benelux ¤ 25 (jongere met VDU en RailPlus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |