"Joh, kijk maar. Wil je ergens heen? Pak de auto!"quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef James1988 het volgende:
Geweldig, die nieuwe reisinformatie:
Locatie foto: Hoofddorp
Bron: Tweakers
Vanochtend. Dat soort werkzaamheden lopen altijd uit natuurlijk.quote:
De werkzaamheden tussen Utrecht en Geldermalsen waren gisteren anders eerder klaar dan gepland.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanochtend. Dat soort werkzaamheden lopen altijd uit natuurlijk.
En heel toevallig zijn ze net dit weekend weggehaald (nouja, de definitieve oplossing is ervoor gemaakt): http://www.destentor.nl/r(...)gen-op-Hanzeboog.ecequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wel schraal dat die duffe houten hekjes tegen die fietscrossers er nog steeds staan
Dan nog kan de "ik heb ergens gelezen dat, inclusief het nachtnet, treinen maar 30% vol zitten"-kliek toch echt betere treinstellen inzetten in de ochtendspits ipv. "hey, we rijden korter, dan kan er wel een sprinter ingegooid worden".quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:26 schreef b2py het volgende:
Ik bedacht me later dat de werkzaamheden nog de hele week duren dus dat verklaart.
Dat ging idd prima ja. En er was in 't Harde ook koffie, thee, chocolademelk én sudoku-boekjes (niet dat ika an sudoku doe, maar toch).quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het busvervoer tussen 't harde en meppel was anders perfect geregeld. Binnen twee minuten na het uitstappen uit de trein zaten we met de bus al op de A28.
Dit verklaart e.e.a. denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef James1988 het volgende:
Geweldig, die nieuwe reisinformatie:
Locatie foto: Hoofddorp
Bron: Tweakers
Hej, die heb ik ook nog langs zien rijden gisteravond! Reed van Amersfoort naar Utrecht ergens aan het begin van de avond toen het net donker was.quote:
Traject?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef b2py het volgende:
Nou daar gaan we, al vertrokken met +12 en nu achter de sprinter aan naar huis.. zucht..
NSquote:NS komt met verbod op muziek luisteren
AMSTERDAM – De NS gaat het luisteren van muziek in de trein verbieden. Het zou voor te veel onrust en irritatie zorgen onder reizigers.
Dit is wat de woordvoerder van de NS, Ivan Vroomer, vandaag naar buiten bracht. Het luisteren van muziek in de trein zou voor veel irritatie zorgen onder reizigers en zou bovendien gevaarlijk zijn. De NS komt met dit verbod na vele klachten van treinreizigers over het asociale gedrag van medereizigers. Er zijn de afgelopen maanden veel conflicten ontstaan in de trein door het luisteren van te harde muziek. Doorslaggevend was het conflict wat vorige week plaats vond in Eindhoven tussen een reiziger en een conducteur. Toen de conducteur aan de reiziger vroeg of hij zijn volume wilden minderen reageerde de reiziger geërgerd en buitensporig en moest uiteindelijk uit de trein worden verwijderd.
Tevens zou het gevaarlijk zijn als reizigers muziek luisteren en er een noodgeval zou worden omgeroepen. Dit geeft de NS genoeg redenen om met het verbod te komen.
Omdat de NS het onmogelijk lijkt te bepalen waar de grens ligt van ‘te harde’ muziek, heeft het bedrijf besloten het luisteren van muziek volledig te verbieden.
De boete voor het negeren van de nieuwe regel zal waarschijnlijk 50 euro bedragen. De NS kiest voor dit hoge bedrag omdat ze willen dat het verbod serieus genomen zal worden door reizigers.
Wanneer deze nieuwe regel in zal gaan is nog niet duidelijk, maar zal waarschijnlijk binnen de komende 2 maanden worden ingevoerd.
Waarom zouden we een "nieuwssite" moeten geloven waarvan het oudste bericht vandaag gepost is?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Igen het volgende:
Wat!?
En dan te bedenken dat ze net nog van die posters hebben opgehangen met Nick & Simon die in de stiltecoupé stil zijn maar in de lawaaicoupé gezellig met een gitaar muziek zitten te maken.
Ze kunnen beter eens gaan handhaven dat het in de stiltecoupé ook echt stil moet zijn dan met dit soort debiele onzin aan te komen.
O wacht. Hap hap
Ja klopt, verder ook helemaal geen informatie over wie ze zijn enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Waarom zouden we een "nieuwssite" moeten geloven waarvan het oudste bericht vandaag gepost is?De rest van de berichten op die site zijn al net zo ongeloofwaardig...
Even los van het gehap, handhaven? Dadelijk ben je je plekje in de 1e klas kwijt...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Igen het volgende:
Ze kunnen beter eens gaan handhaven dat het in de stiltecoupé ook echt stil moet zijn dan met dit soort debiele onzin aan te komen.
O wacht. Hap hap
Jeps:quote:
twitter:NS_online twitterde op maandag 15-10-2012 om 16:30:10@RScheinck Dat wil ik best ontkrachten. Dit is ons onbekend. Natuurlijk moedigen we wel aan dat je rekening houdt met de andere reizigers
reageer retweet
We stonden nog op de aansluiting, dus post Amsterdam. Uiteindelijk +15 en trein niet verder dan Heerhugowaard.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Volgens mij is het vanaf Hemtunnel aansluiting de post Alkmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |