Zeker.quote:
De enige plaats waar Sjon moet zitten is in een politieverhoorkamer.quote:
FOX zijn extremisten vergeleken met onze 'rechtse' media.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
WNL en de hele mikmak is gewoon het Fox News van Nederland.
En VARA de CNN...allemaal vooringenomen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
Heeft ook heel erg geholpen bij de opkomst van Wilders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
Fox News if vele malen erger.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef T3rr0r het volgende:
Toen was WNL er nog niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Heeft ook heel erg geholpen bij de opkomst van Wilders.
Hele matige interviewer.quote:
Tsja, ík ga hem niet knuffelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:42 schreef ShevaJB het volgende:
Na Ali B als knuffelmarokkaan is er nu Willem Holleder, de nationale knuffelcrimineel.
De Telegraaf wel, en dat heeft waarschijnlijk een nog groter bereik dan WNL.quote:
Oh god ik zie nu pas dat hij er zit, mag ie weer vertellen over zijn sneue leven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
Dorrestijn zit ja te knikken, vind dat wel erg toevallig allemaal.
Zou ze niet grijs zijn onderhand?quote:
Clairy, ofzo.quote:
Idd...Clairy is vele malen beter...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Clairy, ofzo.
En als Huys minder vooringenomen zou zijn, was het ook een goeie.
Clairy beter dan Twan, wat is deze?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Clairy, ofzo.
En als Huys minder vooringenomen zou zijn, was het ook een goeie.
Broek uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Nou toen waren de FA reclames nog gewaagd
M.a.w. rukvoer voor tieners...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Nou toen waren de FA reclames nog gewaagd
Nee, over de Wielewaal.quote:
Hij is gewoon 'anders'. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Serieus, is hij nuchter? Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
En die blauwe links aan tafel heeft nog steeds niks gezegd.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef iFok. het volgende:
Dit schiet niet op. Ik wil Pieter Derks.
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef Injetta het volgende:
Nou.... klinkt toch nog aardig. Iedereen heeft dat ook op school gezongen..
Liedjes maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
Weer die vreselijke 3 J's. Kan iemand mij uitleggen wat die jongens kunnen?
Nee, en hij is ook nog eens spuuglelijk.. dus als plaatje/behang is het ook niks.quote:
Vrij weinig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
In Volendam wonen. Alles wat je nodig hebt om beroemd te worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
haten op de 3Jsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef Injetta het volgende:
Echt waar?quote:
Wonen is niet genoeg, je moet wel van dezelfde inteelt zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
In Volendam wonen. Alles wat je nodig hebt om beroemd te worden.
case mayfieldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
In Volendam wonen. Alles wat je nodig hebt om beroemd te worden.
Dat liedje met Ellen ten Damme is wel leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?
IK heb nog geen een liedje van ze gehoord dat ergens op slaat.. Ik kan er niks aan doen. Maar ze zijn zoooooooo saai, droog, nietszeggend......
Lelijke tafelheren en dames zijn we al gewend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, en hij is ook nog eens spuuglelijk.. dus als plaatje/behang is het ook niks.
Ik vind veel liedjes van hen best te pruimen. Ja, het verbaasde me ook toen ik het me realiseerde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?
IK heb nog geen een liedje van ze gehoord dat ergens op slaat.. Ik kan er niks aan doen. Maar ze zijn zoooooooo saai, droog, nietszeggend......
es.quote:
ben benieuwd wat ze in de kelder heeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Oh nee he? Een Rob de Nijs kamer en een Sjaak Herb kamer
Zo een jazzzzzzyyyyy trui...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:04 schreef Injetta het volgende:
Hebben jullie ooit iemand met zo'n toffe DDDDDwwwwddddd trui gezien?
Mijn tip was gisteren uitgezonden, maar nog geen trui gezien..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:04 schreef Injetta het volgende:
3JS-kelder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze in de kelder heeft
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:04 schreef Injetta het volgende:
Een Peter Koelewijnkelder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze in de kelder heeft
quote:
Ja, dacht ik ook.quote:
Dacht ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte feministen, dat zijn gewoon verzuurde kankerkutten.
Dat zou ik ook wel willen weten....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af wat ze dan maakt voor in dameswc's.
Hij heeft al 2 keer iets gezegd.. en nu al moe?quote:
Bij KFC Eindhoven hebben ze ook met die foto's...best irritant...ik kan namelijk niet als iemand staat te kijken...quote:
Ik heb hem eerder gezien. Wat is dat een druk ventje zeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 keer iets gezegd.. en nu al moe?
Heb ik ook last van, gelukkig nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij KFC Eindhoven hebben ze ook met die foto's...best irritant...ik kan namelijk niet als iemand staat te kijken...
ik doe mee met Hansquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Carlo Boszhart, 3J 's. Hans Dorrestijn wil weer dood, en velen met hem.
Eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb hier nog nooit om kunnen lachenIk zit me alleen maar te ergeren.
+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb hier nog nooit om kunnen lachenIk zit me alleen maar te ergeren.
respect iigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Injetta het volgende:
Een film?????? Wie gaat nu anderhalf uur naar zoiets kijken?
Het G-elftal?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
Yes, Straks Oranje met Captain Strootman.
Wat is daar dan?quote:
Oh... IK ga toch the Voice kijken hoor..quote:
Ik ga zappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh... IK ga toch the Voice kijken hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |