SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
+ niet beschikbaar hotel. + vluchten waarbij je aankomt heel laat waardoor je geen reet meer kan en paar dagen later heel vroeg alweer in het vliegtuig moet stappen.quote:
gewoon. no reason.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:17 schreef zarGon het volgende:
Hoe kom je opeens bij 'mannen met baard'?
Hmmm. Not approved.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
Dus dat je op mijn woord kunt vertrouwen als ik beweer dat ik een baard heb
Oui. Ik ben in een klap opeens beroerd, ga liggen even.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in de otobus nu, maybe vanavond als ik zin heb.
http://zargon.nl/img/main(...)13&g2_serialNumber=2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in de otobus nu, maybe vanavond als ik zin heb.
Niets ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oui. Ik ben in een klap opeens beroerd, ga liggen even.
Doei
Wie heeft je geklapt?!!!?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doei
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doei
Ik wilde het middels DM handlenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet je wel..
Hoe langer ik focus op mijn oog, hoe raarder het geheel wordt..
mag ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wilde het middels DM handlen.
Heb niet zo een dik baardje (meer), heb van de week een baardtrimmer aangeschaft ekt een aanrader! 3 dagen baardjes
Overigens valt je neus mij meer op![]()
Je bent zwanger.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mag ook
Ja ik weet niet, in een keer duizelig en buikpijn enzo.
12 Ekim 2012 Türkiye Romanya Yayın Kanalı: Star Tvquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee of welke Turkse zender de wedstrijd wordt uitgezonden?
Op Star TV, de Turkse.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee of welke Turkse zender de wedstrijd wordt uitgezonden?
Thanks. Had het inmiddels gevonden, maar wist niet welke Star het was (Turkse of Europese).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
12 Ekim 2012 Türkiye Romanya Yayın Kanalı: Star Tv
Hm, niet op de Europese? Kan het zo snel even niet vinden.quote:
http://www.startv.com.tr/canli-yayin live streamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks. Had het inmiddels gevonden, maar wist niet welke Star het was (Turkse of Europese).
[..]
Hm, niet op de Europese? Kan het zo snel even niet vinden.
Mja. Thanks in ieder geval.
Traag en/of wil niet werken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.startv.com.tr/canli-yayin live stream
Deze werkt. Danke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Bilge het volgende:
Voor de satlozen: http://www.ligtvizler.com/
feilloos, maar ik heb glasvezel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Traag en/of wil niet werken.
[..]
Deze werkt. Danke.
waar is die foto dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
En JFM, wat geef je xminator op de schaal van 1 tot 10?
nog niets binnen. Waar is jouw baardfoto?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij ''wilde het middels DM handlen''.
Die komt er niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nog niets binnen. Waar is jouw baardfoto?
Aan de andere kant, menstruatie is 'normaal'. Wat zou zuigen is niet ongesteld meer worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Oh JFM, ik heb ook last van buikpijn + vreetkick. PMS suckz.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand geinteresseerd in mijn baard?
DM?quote:
Je snor dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn baard past niet op foto jonge.
Op die ene foto wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jouw baard heeft een meisje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
appstore ---> Shave-O-Maticquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat mijn eiphoon wel een foto edit thing zou hebben, nou niet dus.
Ik ging zoeken naar een app maar ik moest van Apple opeens drie beveilingingsvragen instellen. Vaag.quote:
Laatste tijd allemaal problemen geweest met mensen die manieren hadden gevonden om gratis apps te downloaden enzo, ze zouden strengere beveiliging invoeren, misschien daardoor?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging zoeken naar een app maar ik moest van Apple opeens drie beveilingingsvragen instellen. Vaag.
Tja, dat krijg je met een baard; je wordt als gevaarlijk aangemerkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging zoeken naar een app maar ik moest van Apple opeens drie beveilingingsvragen instellen. Vaag.
Geactiveerd en al?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
JFM ik ga vandaag die jas bestellen denk ik. Heb vandaag mijn 3vcash card binnengekregen.
(Ja, mijn bank heeft me geflasht door me niet te bellen)
Doe en maak gelijk pics .quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
JFM ik ga vandaag die jas bestellen denk ik. Heb vandaag mijn 3vcash card binnengekregen.
(Ja, mijn bank heeft me geflasht door me niet te bellen)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een baard; je wordt als gevaarlijk aangemerkt.
Dan moeten we JFM weten te overtuigen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
@Trigg
Ik weet niet wat het is maar had er iig geen zin in.
Nee, ga ik zo doen.quote:
Neem dan een gewone creditcard? Beter dan zo een wegwerp ding..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ga ik zo doen.
Het is wel een duur ding. Yani, geen kaart om vliegtickets te bestellen voor de hele fam. (Daar hoopte mijn moeder namelijk op).
Dat zeg ik toch, ze hebben me geflasht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Neem dan een gewone creditcard? Beter dan zo een wegwerp ding..
Ben geen tweede keus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moeten we JFM weten te overtuigen.
Wie heeft je geflasht? Je bank?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ze hebben me geflasht.
Zou echt jammer zijn als we hier niet eens 1 punt weten te behalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Triggershot het volgende:
Ze hebben eigen veld niet eens onder controle
Waarom zouden ze je moeten bellen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat zeg ik, het is duur.
Ne bilim, ze hebben me gewoon niet gebeld.
Maar ik ga jungens. Heb vandaag een leven, voor even. X
Te groot abi,laat maar zitten.quote:
Wat is te groot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Te groot abi,laat maar zitten.
Ik ben showerren x
jijmag.quote:
Gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder schreeuwt tegen me omdat ik Koerdische muziek beluister.
op mijn telefoon was het huge.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
105 pixels breed, 560 pixels hoog. Dat is niet groot..
En anders doe je [img=300] ofzo.
Komt door de lay-out, die maakt alles ne zo breed als de lay-out.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
op mijn telefoon was het huge.
Link.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt door de lay-out, die maakt alles ne zo breed als de lay-out.
Ik snap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt door de lay-out, die maakt alles ne zo breed als de lay-out.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So, it comes up to this, my best e-friend and my worst enemy, thanks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien doet zij dat wel als je het lief vraagt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In ruil voor jouw baardfoto.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
So, it comes up to this, my best e-friend and my worst enemy, thanks.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, maar wacht maar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Oja voor wat hoort wat he. Stel ik stuur foto dan wil ik er ook een terug..
foto van mijn mouw.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Oja voor wat hoort wat he. Stel ik stuur foto dan wil ik er ook een terug..
En jij bent natuurlijk de aangewezen persoon om anderen te wijzen op het hard to get-zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarom kunnen jullie niet zoals zG zijn?
Die plaatste direct zijn baard en spleet(oog) . Allemaal zo hard to get.
Is ze niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk de aangewezen persoon om anderen te wijzen op het hard to get-zijn..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef zarGon het volgende:
En jij bent natuurlijk de aangewezen persoon om anderen te wijzen op het hard to get-zijn..
Ik zit hier jou te vleien en kijk wat jij doet. Backstabber ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent zelf een spleet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zit hier jou te vleien en kijk wat jij doet. Backstabber ook.
Arme jij. Ik heb je back baby xoxoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zit hier jou te vleien en kijk wat jij doet. Backstabber ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
Arap cd'sine ne denir?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ata demirerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Ze mogen blij zijn als ze straks Hongarije verslaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef zarGon het volgende:
0-1 verloren..
.
.
Na 3 wedstrijden:
- Nederland: 9 punten.
- Roemenië: 9 punten.
- Hongarije: 4 of 6 punten (wedstrijd nog bezig).
- Turkije: 3 punten..
.
.
We moeten alle resterende wedstrijden winnen. Echt zo kansloos dit..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
Roemenië moet nog 2 keer tegen Nederland, we kunnen nog tweede worden.
DAT WIL IK OOOOOOK!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
Dat is wat anders ja.![]()
Filmpje van wat lachgas met je doet. (hoewel sommige gebruikers denken dat het fake is...)
Ik lees trouwens dat er wel wat gezondheidsrisico's aankleven, maar hoe groot kunnen die zijn als zelfs ziekenhuizen het toepassen.
quote:Wat gebeurt er allemaal als ik dit doe?
Dat verschilt per hoeveelheid. Als je de inhoud van 1 patroon in je ballon hebt gedaan kunnen bijvoorbeeld de volgende dingen optreden:
- algehele wazigheid
- vertraging van beelden, geluiden
- geluidsvervorming
- beeldvervaging
- lichte euforie
- slaperigheid
Dat filmpje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
Filmpje van wat lachgas met je doet. (hoewel sommige gebruikers denken dat het fake is...)
Ik lees trouwens dat er wel wat gezondheidsrisico's aankleven, maar hoe groot kunnen die zijn als zelfs ziekenhuizen het toepassen.
Wel aanstekelijk, dat gelach.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
Ik vind hasj en wiet pas vies. Gatverdamme. Alcohol ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
Roken is veel goorder dan menig drugs. Dat vind ik echt zo vies he.
Drogreden. Ziekenhuizen passen ook morfine en botulinetoxine toe, ga je daar ook mee spelen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
I stand corrected.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drogreden. Ziekenhuizen passen ook morfine en botulinetoxine toe, ga je daar ook mee spelen?
Maar lachgas kan inderdaad niet zoveel kwaad, als je het gebruikt zoals in dat topic beschreven is.
Koffie dagelijksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat dan? Alcohol of?
'Hebben jullie ooit drugs gebruikt?' mag ook.
Hahaha, hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een keertje krokodil gebruikt, maar vond het niet zo lekker.
Alcohol is drugs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Koffie dagelijks, alcohol wekelijks
.
Heb nooit echt drugs gebruikt in mijn leven.
Hééél af en toe wiet met vrienden. En ooit eens truffels gegeten.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar met een jointje. Totaal andere belevenis. Jointje komt geleidelijk aan, bij truffels zit je er opeens in (positief). Bij een jointje blijf je jezelf, maar heb je andere kijk op zaken. Bij truffels ben je er, maar toch weer niet. Ik had bijvoorbeeld geen tijdsbesef meer en voelde mij vloeibaar,. Een vriend dacht dat hij in zijn broek had geplast,
. Het heeft fases... In het begin begin je te spacen, dan ben je weer melig, dan kalmeer je en is alles mooier etc. Je geniet meer van het natuur, vrouwen worden nog mooier. Je voelt je blij en gelukkig. En uiteindelijk begint het rustig uit te werken. Je begrijpt na gebruik waarom ze het een trip noemen,
.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja!. Wij hadden het in Amsterdam gedaan. Zoveel 'nieuwe' dingen gezien, zoveel meer genoten van Amsterdam.
.
Je komt in je eigen wereld terecht,. Je kan afstand tussen zaken niet meer goed inschatten. Vrienden liepen een halve meter voor mij, maar ik dacht dat er meters afstand tussen ons was,
. We zagen een kerk, voor mij leek het op een paleis,
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer, niemand hapte.
Nee, nooit gebruikt en ook niet van plan. Wat ik sowieso niet zou gebruiken is dus krokodil. Nasty shit! Je sterft er gewoon een afgrijselijke dood aan. Zoek zelf maar eens op plaatjes.
Yesh. Maar ja, alles met mate eh, dan is het minder schadelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs harddrugs
Ja, koffie ook.quote:
Hier ben ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:
Waar is Ambi en PH? Topics gaan zo traag.
Truffels heb ik nooit geprobeerd, is dat wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hééél af en toe wiet met vrienden. En ooit eens truffels gegeten.
[..]
[..]
Mits je er gereed voor bent (dus zelf wil doen), mits je met mensen bent die je kunt vertrouwen en mits je in een goede bui bent (het versterkt je gevoelens, dus slechte bui == slechtere bui). En, buiten in een rustige omgeving doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Truffels heb ik nooit geprobeerd, is dat wat?
omgquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef Bilge het volgende:
Ik weet dat het er niet van zal komen, maar een turkenmeeting met lachgas lijkt me wel lachen.
Ik heb een reis van 3 uur achter de rug (ben thuis bij paps en mams).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begon me al eenzaam te voelen
Zolang het niet opgenomen wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef Bilge het volgende:
Ik weet dat het er niet van zal komen, maar een turkenmeeting met lachgas lijkt me wel lachen.
Wat heb je in je jongere jaren allemaal aangeraakt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
Wiet is de chillste drug, maar ik heb het al jaren niet aangeraakt. Keertje een vaporizer fiksen, ik wil namelijk niet roken.
Heb je ze al over ons verteld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik heb een reis van 3 uur achter de rug (ben thuis bij paps en mams).
Was ook vrij laat wakker, dus dan krijg je een afwezige ik.
Alleen alcohol en wiet. Wiet nooit zonder alcohol, vaak was ik toch te fucked up van de alcohol om iets van de wiet te voelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je in je jongere jaren allemaal aangeraakt?.
Een beetje. Nou ja.. vooral over de discussies die ik met ambipur had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je ze al over ons verteld?
Nou nee, eigenlijk is wiet veel leuker. Alle voordelen van alcohol zonder de nadelen.quote:
De 'voordelen' wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Plus ik heb toch bijna nooit een kater.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk is wiet veel leuker. Alle voordelen van alcohol zonder de nadelen.
Dan drink je niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
De 'voordelen' wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Plus ik heb toch bijna nooit een kater.
Enquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Een beetje. Nou ja.. vooral over de discussies die ik met ambipur had.
Hoe is het om een kater te hebben? Heb ik nooit gehad namelijk.. Alleen een droge mond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
De 'voordelen' wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Plus ik heb toch bijna nooit een kater.
Stuur, stuurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen, ze is al chagrijnig.
Jij vertelt aan je ouders wat je allemaal op internet doet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Al de frustraties er maar zo uit...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Fietsenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nahh als je niet meer kan fietsen oid heb je wel genoeg gedronken wmb
Nee, het telt pas als je de volgende dag nog steeds kotst, terwijl je helemaal geen maaginhoud meer over hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nahh als je niet meer kan fietsen oid heb je wel genoeg gedronken wmb
Ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Fietsen. Wie fietst er nog wel eens hier?
Telt het belanden in je bed zonder te weten hoe je daar bent gekomen ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, het telt pas als je de volgende dag nog steeds kotst, terwijl je helemaal geen maaginhoud meer over hebt.
Of je been breekt op een trampoline.
Of je eigen huis niet meer kan vinden.
Dat telt ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Telt het belanden in je bed zonder te weten hoe je daar bent gekomen ook?
Ik fiets naar de uni. Heb tot nu toe niet t ov binnen rdam gebruikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij vertelt aan je ouders wat je allemaal op internet doet?
De wereld draait, je maag draait, alles draait en je denkt alleen maar, waar the fuck was ik gisteren en wat heb ik gedaan dan en dit doe ik nooit meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe is het om een kater te hebben? Heb ik nooit gehad namelijk.. Alleen een droge mond.
Ja tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al de frustraties er maar zo uit...
Wonder boven wonder werd ik wel fitter wakker met maar een paar uurtjes slaap.quote:
Waggel, dagelijksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Nee, maar ik mag haar nu wel. Wil het ook graag zo houden. Onruststokertje.
Als je moet overstappen e.d. is de fiets inderdaad veel sneller en flexibeler.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef Ayca het volgende:
Fiets is handiger. Geen gedoe met vertraging of moeten wachten op aansluiting ed gewoon gaan wanneer je wilen vaak duurt t niet langer ofzo
Met wat? Heb niet alles gevolgd..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
Pureheart, help mij eens, ambipur negeert mij.
Doe een goed woordje voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
Met wat? Heb niet alles gevolgd..
Krokodil is echt een drugs, merk ik nu pas. Ik snap ook waarom je die plaatjes niet zelf post...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer, niemand hapte.
Nee, nooit gebruikt en ook niet van plan. Wat ik sowieso niet zou gebruiken is dus krokodil. Nasty shit! Je sterft er gewoon een afgrijselijke dood aan. Zoek zelf maar eens op plaatjes.
Oke...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe een goed woordje voor mij.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Oke...
Ambipur, Triggershot is een top gozer
haha dat is tog italians of spaans ofso dat is voor nerdjes man xDquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Bilge het volgende:
YOLO is voor paupers, beschaafde kringen spreken over carpe diem.
Is gewoon pure zelfmoord, maar dan creperend. Dit gebruik je niet om even een lekker gevoel in je hoofd te krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Krokodil is echt een drugs, merk ik nu pas. Ik snap ook waarom je die plaatjes niet zelf post...
Jaa zeker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
PH, blij bij je ouders te zijn? Ik ga morgen maar eens naar mijn ouders, heb ze gemist.
Nee, ze zijn gelovig, maar ik zie ze het ook nooit praktiseren ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
Levo, zijn jouw ouders ook 'ongelovig' om het maar even zo bot te noemen?
Het schijnt vooral in Rusland plaats te vinden. Netzoals alcoholverslaving. Wat hebben die Russen met verslavende middelen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is gewoon pure zelfmoord, maar dan creperend. Dit gebruik je niet om even een lekker gevoel in je hoofd te krijgen.
spaans jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha dat is tog italians of spaans ofso dat is voor nerdjes man xD
Ben jij nu een 'gavur' of hoe werkt dat precies in familiekringen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gelovig, maar ik zie ze het ook nooit praktiseren ofzo.
Alleen mijn oma bidt van de directe familie.
Bas bas paralari Leyla'ya, bidaha mi gelecez dünya'ya.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Bilge het volgende:
YOLO is voor paupers, beschaafde kringen spreken over carpe diem.
Niet iedereen weet het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij nu een 'gavur' of hoe werkt dat precies in familiekringen?
Lijken niet die Brazilianen met hun Braziliaans....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
hihi die gekke portugezen ook altijd met hun spaans ;p
Ja, gestoord volk. Houden ervan om op de rand van de afgrond te leven. YouTube zit vol met video's van hun gare streken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het schijnt vooral in Rusland plaats te vinden. Netzoals alcoholverslaving. Wat hebben die Russen met verslavende middelen?
Onder welke steen zat jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
TM, fuck mijn nieuwsgierigheid verdomme.. Ben KOTSmisselijk, wtf is dat voor iets?!
Ik zie het nu ook voor het eerst.quote:
Wat bedoel je? Krokodil? Is een huisgemaakte drug die je huid wegvreet tot op het bot. Binnen maximaal 3 jaar ben je dood.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
TM, fuck mijn nieuwsgierigheid verdomme.. Ben KOTSmisselijk, wtf is dat voor iets?!
Why o why doen mensen dit. Erg dit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Krokodil? Is een huisgemaakte drug die je huid wegvreet tot op het bot. Binnen maximaal 3 jaar ben je dood.
Nee, spanning zal er niet zijn, mijn familie kennende.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juist vanwege de mogelijke spanningen?
Heb je onlangs dat nieuwsitem gezien van Russen die op treindaken reizen? Eén van die gasten komt tijdens het afstappen onder de trein terecht, verliest zijn been, maar wanneer er vragen worden gesteld over zijn waaghalzerij reageert hij heel cool. Echt zo'n yolo-figuur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, gestoord volk. Houden ervan om op de rand van de afgrond te leven. YouTube zit vol met video's van hun gare streken.
Ik snap sommige mensen wel. Die mensen willen bepaalde dingen niet meer voelen en dan is drugs een goed alternatief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef pureheart het volgende:
Ik zal ook nooit begrijpen waarom mensen aan verslavende drugs beginnen.
Überhaupt aan drugs.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Maar jou kennende kan dat ook gevaarlijk zijn.
Ik heb bij Turken ook weinig tot nooit iets meegekregen over verstoting ofzo, na aanleiding van afvalligheid, Turken gaan daar wel wat relaxter mee om idd, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, spanning zal er niet zijn, mijn familie kennende.
Je moet begrijpen dat wij een kleine familie in Nederland hebben. Alleen wij, oma en opa en wat tantes/ooms. De tantes/ooms zijn jong en modern en daarmee komt het gewoon nooit ter sprake, thuis weten ze het en opa en oma wil ik gewoon niet teleurstellen. Maar spanning is er nooit, zo ouwehoert mijn opa wel eens met het feit dat ik varkensvlees heb gehad en kan ik ook gewoon kritisch zijn. Opa is zelf overigens ook een criticus. Aan oma heb ik wel eens de evolutietheorie voorgelegd (opa erkende dat). Ik ouwehoer en bekritiseer vaak genoeg, ze weten wel dat ik het niet zo nauw neem. Maar om nou uitgesproken te zeggen dat ik 100% niet geloof, vind ik voor die generatie iets te ver gaan.
En de mensen in TR boeien me eigenlijk vrij weinig.
Ja, maar dan nog waarom perse die verslavende?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap sommige mensen wel. Die mensen willen bepaalde dingen niet meer voelen en dan is drugs een goed alternatief.
Iedereen heeft een bepaalde manier om met dingen om te gaan, dit is hun manier.
Zoeken op Google in het Engels. Geen links plaatsen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Maar jou kennende kan dat ook gevaarlijk zijn.
Denk het wel. Bij mijn familie is 'verstoting' echt niet iets wat aan bod zal komen. Zijn we te hecht voor. Geldt voor veel Turkse families denk ik. Behalve de wat labielere malloten ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb bij Turken ook weinig tot nooit iets meegekregen over verstoting ofzo, na aanleiding van afvalligheid, Turken gaan daar wel wat relaxter mee om idd, heb ik het idee.
Of dit...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heb je onlangs dat nieuwsitem gezien van Russen die op treindaken reizen? Eén van die gasten komt tijdens het afstappen onder de trein terecht, verliest zijn been, maar wanneer er vragen worden gesteld over zijn waaghalzerij reageert hij heel cool. Echt zo'n yolo-figuur.
De eerste x was afschuwelijk...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:16 schreef pureheart het volgende:
Over dingen niet meer wille voelen gesproken. Ik moet ineens aan liefdesverdriet denken.![]()
Hebben jullie dat ooit meegemaakt?
NSFW. Laat maar zitten. Dit kan niet goed zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoeken op Google in het Engels. Geen links plaatsen.
Omdat juist de verslavende drugs op dopamine-/serotoninereceptoren inwerken en via deze mechanismen euforie met zich meebrengen (wat deze mensen nodig hebben).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog waarom perse die verslavende?
Nooit echt. Eenmaal niet-wederzijds verliefd geweest, andermaal was het wel raak.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:16 schreef pureheart het volgende:
Over dingen niet meer wille voelen gesproken. Ik moet ineens aan liefdesverdriet denken.![]()
Hebben jullie dat ooit meegemaakt?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
NSFW. Laat maar zitten. Dit kan niet goed zijn.
Dat zijn getrainde atleten, kan niet anders. Maar niettemin ziek.quote:
Damn, dat was een uppercut uit het boekje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs_schreeuwwijf.html
Leuk.
Keur zijn slaag zeker niet goed.. Maar als jij op je vrouwelijkheid gaat vertrouwen om een grote bek te kunnen opzetten, kun je soms tegen de verkeerde aanlopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Damn, dat was een uppercut uit het boekje.
Damn.quote:
Maandenlang bij mijquote:
Eh... We zijn later alsnog getrouwd hahaha..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:24 schreef pureheart het volgende:
[..]
Maandenlang bij mij![]()
Achteraf gezien denk ik tsss hij stelde niks voor.![]()
Hoe ging jij om met de pijn?
Dat ze op zichzelf vertrouwen snap ik nog wel. Ik bedoel, als je pull ups kan doen dan kun je dat.quote:
Wil je dierenplaatjes?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Doen jullie boodschappen bij de Appie Heijn toevallig?
Bij mij was het trouwens ook alleen de 1ste keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh... We zijn later alsnog getrouwd hahaha..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |