SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
+ niet beschikbaar hotel. + vluchten waarbij je aankomt heel laat waardoor je geen reet meer kan en paar dagen later heel vroeg alweer in het vliegtuig moet stappen.quote:
gewoon. no reason.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:17 schreef zarGon het volgende:
Hoe kom je opeens bij 'mannen met baard'?
Hmmm. Not approved.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
Dus dat je op mijn woord kunt vertrouwen als ik beweer dat ik een baard heb
Oui. Ik ben in een klap opeens beroerd, ga liggen even.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in de otobus nu, maybe vanavond als ik zin heb.
http://zargon.nl/img/main(...)13&g2_serialNumber=2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in de otobus nu, maybe vanavond als ik zin heb.
Niets ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oui. Ik ben in een klap opeens beroerd, ga liggen even.
Doei
Wie heeft je geklapt?!!!?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doei
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doei
Ik wilde het middels DM handlenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet je wel..
Hoe langer ik focus op mijn oog, hoe raarder het geheel wordt..
mag ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wilde het middels DM handlen.
Heb niet zo een dik baardje (meer), heb van de week een baardtrimmer aangeschaft ekt een aanrader! 3 dagen baardjes
Overigens valt je neus mij meer op![]()
Je bent zwanger.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mag ook
Ja ik weet niet, in een keer duizelig en buikpijn enzo.
12 Ekim 2012 Türkiye Romanya Yayın Kanalı: Star Tvquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee of welke Turkse zender de wedstrijd wordt uitgezonden?
Op Star TV, de Turkse.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee of welke Turkse zender de wedstrijd wordt uitgezonden?
Thanks. Had het inmiddels gevonden, maar wist niet welke Star het was (Turkse of Europese).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
12 Ekim 2012 Türkiye Romanya Yayın Kanalı: Star Tv
Hm, niet op de Europese? Kan het zo snel even niet vinden.quote:
http://www.startv.com.tr/canli-yayin live streamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks. Had het inmiddels gevonden, maar wist niet welke Star het was (Turkse of Europese).
[..]
Hm, niet op de Europese? Kan het zo snel even niet vinden.
Mja. Thanks in ieder geval.
Traag en/of wil niet werken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.startv.com.tr/canli-yayin live stream
Deze werkt. Danke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Bilge het volgende:
Voor de satlozen: http://www.ligtvizler.com/
feilloos, maar ik heb glasvezel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Traag en/of wil niet werken.
[..]
Deze werkt. Danke.
waar is die foto dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
En JFM, wat geef je xminator op de schaal van 1 tot 10?
nog niets binnen. Waar is jouw baardfoto?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij ''wilde het middels DM handlen''.
Die komt er niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nog niets binnen. Waar is jouw baardfoto?
Aan de andere kant, menstruatie is 'normaal'. Wat zou zuigen is niet ongesteld meer worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Oh JFM, ik heb ook last van buikpijn + vreetkick. PMS suckz.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand geinteresseerd in mijn baard?
DM?quote:
Je snor dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn baard past niet op foto jonge.
Op die ene foto wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jouw baard heeft een meisje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
appstore ---> Shave-O-Maticquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat mijn eiphoon wel een foto edit thing zou hebben, nou niet dus.
Ik ging zoeken naar een app maar ik moest van Apple opeens drie beveilingingsvragen instellen. Vaag.quote:
Laatste tijd allemaal problemen geweest met mensen die manieren hadden gevonden om gratis apps te downloaden enzo, ze zouden strengere beveiliging invoeren, misschien daardoor?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging zoeken naar een app maar ik moest van Apple opeens drie beveilingingsvragen instellen. Vaag.
Tja, dat krijg je met een baard; je wordt als gevaarlijk aangemerkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging zoeken naar een app maar ik moest van Apple opeens drie beveilingingsvragen instellen. Vaag.
Geactiveerd en al?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
JFM ik ga vandaag die jas bestellen denk ik. Heb vandaag mijn 3vcash card binnengekregen.
(Ja, mijn bank heeft me geflasht door me niet te bellen)
Doe en maak gelijk pics .quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
JFM ik ga vandaag die jas bestellen denk ik. Heb vandaag mijn 3vcash card binnengekregen.
(Ja, mijn bank heeft me geflasht door me niet te bellen)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een baard; je wordt als gevaarlijk aangemerkt.
Dan moeten we JFM weten te overtuigen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
@Trigg
Ik weet niet wat het is maar had er iig geen zin in.
Nee, ga ik zo doen.quote:
Neem dan een gewone creditcard? Beter dan zo een wegwerp ding..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ga ik zo doen.
Het is wel een duur ding. Yani, geen kaart om vliegtickets te bestellen voor de hele fam. (Daar hoopte mijn moeder namelijk op).
Dat zeg ik toch, ze hebben me geflasht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Neem dan een gewone creditcard? Beter dan zo een wegwerp ding..
Ben geen tweede keus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moeten we JFM weten te overtuigen.
Wie heeft je geflasht? Je bank?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ze hebben me geflasht.
Zou echt jammer zijn als we hier niet eens 1 punt weten te behalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Triggershot het volgende:
Ze hebben eigen veld niet eens onder controle
Waarom zouden ze je moeten bellen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dat zeg ik, het is duur.
Ne bilim, ze hebben me gewoon niet gebeld.
Maar ik ga jungens. Heb vandaag een leven, voor even. X
Te groot abi,laat maar zitten.quote:
Wat is te groot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Te groot abi,laat maar zitten.
Ik ben showerren x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |