SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
+ niet beschikbaar hotel. + vluchten waarbij je aankomt heel laat waardoor je geen reet meer kan en paar dagen later heel vroeg alweer in het vliegtuig moet stappen.quote:
gewoon. no reason.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:17 schreef zarGon het volgende:
Hoe kom je opeens bij 'mannen met baard'?
Hmmm. Not approved.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
Dus dat je op mijn woord kunt vertrouwen als ik beweer dat ik een baard heb
Oui. Ik ben in een klap opeens beroerd, ga liggen even.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in de otobus nu, maybe vanavond als ik zin heb.
http://zargon.nl/img/main(...)13&g2_serialNumber=2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in de otobus nu, maybe vanavond als ik zin heb.
Niets ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oui. Ik ben in een klap opeens beroerd, ga liggen even.
Doei
Wie heeft je geklapt?!!!?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doei
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doei
Ik wilde het middels DM handlenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu moet je wel..
Hoe langer ik focus op mijn oog, hoe raarder het geheel wordt..
mag ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wilde het middels DM handlen.
Heb niet zo een dik baardje (meer), heb van de week een baardtrimmer aangeschaft ekt een aanrader! 3 dagen baardjes
Overigens valt je neus mij meer op![]()
Je bent zwanger.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mag ook
Ja ik weet niet, in een keer duizelig en buikpijn enzo.
12 Ekim 2012 Türkiye Romanya Yayın Kanalı: Star Tvquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee of welke Turkse zender de wedstrijd wordt uitgezonden?
Op Star TV, de Turkse.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:45 schreef zarGon het volgende:
Iemand een idee of welke Turkse zender de wedstrijd wordt uitgezonden?
Thanks. Had het inmiddels gevonden, maar wist niet welke Star het was (Turkse of Europese).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
12 Ekim 2012 Türkiye Romanya Yayın Kanalı: Star Tv
Hm, niet op de Europese? Kan het zo snel even niet vinden.quote:
http://www.startv.com.tr/canli-yayin live streamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thanks. Had het inmiddels gevonden, maar wist niet welke Star het was (Turkse of Europese).
[..]
Hm, niet op de Europese? Kan het zo snel even niet vinden.
Mja. Thanks in ieder geval.
Traag en/of wil niet werken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.startv.com.tr/canli-yayin live stream
Deze werkt. Danke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Bilge het volgende:
Voor de satlozen: http://www.ligtvizler.com/
feilloos, maar ik heb glasvezel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Traag en/of wil niet werken.
[..]
Deze werkt. Danke.
waar is die foto dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
En JFM, wat geef je xminator op de schaal van 1 tot 10?
nog niets binnen. Waar is jouw baardfoto?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij ''wilde het middels DM handlen''.
Die komt er niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nog niets binnen. Waar is jouw baardfoto?
Aan de andere kant, menstruatie is 'normaal'. Wat zou zuigen is niet ongesteld meer worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Oh JFM, ik heb ook last van buikpijn + vreetkick. PMS suckz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |