van utrecht naar rotterdam had ik poke een intercity maar daar kon ik nauwelijks ademhalen . zo druk was het.quote:
meestal op vrijdag ....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
van utrecht naar rotterdam had ik poke een intercity maar daar kon ik nauwelijks ademhalen . zo druk was het.
Slakkenspoor?quote:
Dr waren ook 2 sprinters uitgevallen zag ik op het mededelingenbord. Dan wordt het druk ja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
van utrecht naar rotterdam had ik poke een intercity maar daar kon ik nauwelijks ademhalen . zo druk was het.
zout en slakken...quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zout en slakken...
nee, geen spoor... geel bruizende smerige goedje
ja ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met name die dakloze slakken, vieze beesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:11 schreef Pulver het volgende:
En dan nu de hamvraag van vandaag.
Wat is het verschil tussen het openbaar vervoer en een auto voor de deur?moest er nog iets richting noorden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga zondag weer naar emmen, dus zover kan het in ieder geval meeOp dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:11 schreef Pulver het volgende:
En dan nu de hamvraag van vandaag.
Wat is het verschil tussen het openbaar vervoer en een auto voor de deur?lol, ik rijd net den haag uit naar haarlemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moest er nog iets richting noorden ?
ga zondag weer naar emmen, dus zover kan het in ieder geval mee
er moet er een naar mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moest er nog iets richting noorden ?
ga zondag weer naar emmen, dus zover kan het in ieder geval mee
Weten we dat ook weer...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef lobelletje het volgende:
Vandaag bood Belle computers aan oo de SC, nou denk ik dat de sc niet bedoeld is om aan een beperkte groep dingen aan te bieden, doe je dat op de FHF, maar het gaast hier om met overheidsgeld gefinancieerde computers, waarvoor normaal scholen dit aanbieden aan een project in binnen of buitenland.
Ik vind het vreemd dsat dit nu niet gebeurt. Er zijn zoveel instellingen, verenigingen ed. dit dit kunnen gebruiken. Maar belle hou het onder vrienden, waarom niet op FHF gezet. Ja ik heb gereageerd om een antwoord te krijgen. Maar ik vind dit FHF onwaardig. en alle shit die ik nu over me heen krijg laat me koud. Een school hoort met rijksoverheid gefinancieerde middelen xzorgvuldig om te gaan en niet de vriendjes van Belle te spekken.
bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef lobelletje het volgende:
Vandaag bood Belle computers aan oo de SC, nou denk ik dat de sc niet bedoeld is om aan een beperkte groep dingen aan te bieden, doe je dat op de FHF, maar het gaast hier om met overheidsgeld gefinancieerde computers, waarvoor normaal scholen dit aanbieden aan een project in binnen of buitenland.
Ik vind het vreemd dsat dit nu niet gebeurt. Er zijn zoveel instellingen, verenigingen ed. dit dit kunnen gebruiken. Maar belle hou het onder vrienden, waarom niet op FHF gezet. Ja ik heb gereageerd om een antwoord te krijgen. Maar ik vind dit FHF onwaardig. en alle shit die ik nu over me heen krijg laat me koud. Een school hoort met rijksoverheid gefinancieerde middelen xzorgvuldig om te gaan en niet de vriendjes van Belle te spekken.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef lobelletje het volgende:
Wat een fijne reactie van een ongelofelijke tokkie
quote:en alle shit die ik nu over me heen krijg laat me koud
Wees gerust, dit gaat niet van je uitkering af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef lobelletje het volgende:
Wat een fijne reactie van een ongelofelijke tokkie
Wat loop je nou te zeiken?quote:
de mijne dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wees gerust, dit gaat niet van je uitkering af.
jij krijgt het erbijquote:
jij moet alles inleveren, maar dat is standaard toch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |