Klopt, ding staat echt hier bij mij in Den Haag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hé Pulver!
We hebben er weer 1 die ons door elkaar haalt.![]()
Had idd gelezen dat je pc stuk is en ben blij te lezen dat het dankzij belle weer in orde komt.
doe maar en nog een toastje aubquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is gewoon eng!
Nog een wijntje? Ga toch naar de keuken om ff te roken.
Kom maar langs, word je vast vrolijk begroet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Klopt, ding staat echt hier bij mij in Den Haag.
Maar wil hem wel even naar Assen brengen hoor
Huh? Ben ik nou ook al in de war?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neem dan ook ff een drankje voor mij mee aub!
Sowieso toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nou ook al in de war?
gezellig, ook een lekkere merlot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neem dan ook ff een drankje voor mij mee aub!
super, jij mag blijvenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat de rest maar kletsen, ik ga een wijntje en wat toastjes met gorgonzola voor je halen.
Neem je ook een biertje voor mij mee als je langs de koelkast komt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat de rest maar kletsen, ik ga een wijntje en wat toastjes met gorgonzola voor je halen.
Oh, daar sta ik 'm graag voor af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nopu ben je alleen maar boos omdat er geen losse videokaart in zit.
Maar ik heb gehoord dat Labielletje die PC persoonlijk bij me komt afhalen en aan goed doel gaat schenken. Is dat mooi, of is dat mooi!!?
Check.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem je ook een biertje voor mij mee als je langs de koelkast komt?
het wordt steeds gezelligerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem je ook een biertje voor mij mee als je langs de koelkast komt?
* DJMO verslikt zich in een stuk kaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nopu ben je alleen maar boos omdat er geen losse videokaart in zit.
Maar ik heb gehoord dat Labielletje die PC persoonlijk bij me komt afhalen en aan goed doel gaat schenken. Is dat mooi, of is dat mooi!!?
slaap lekker Ehhequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Tabee en de groet'n!
truste ehhequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Tabee en de groet'n!
Ik ga net zo als Ingrid voor een mixje. Of een baileys!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |