Om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die een platte kont mooier vinden. Zo'n ronde dikke kond is gewoon vrouwelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze neger ontvangt een dikke kont wel met een hoera ja.
De stereotypering klopt op dat vlak wel bij mij.
Kan je je ook niet voorstellen dat er gradaties zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die een platte kont mooier vinden. Zo'n ronde dikke kond is gewoon vrouwelijk.
natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kan je je ook niet voorstellen dat er gradaties zijn?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend verzuurd, bekrompen mannetje ben je toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:43 schreef Xingu het volgende:
[..]
Aan je reactie en voorgaande posts te zien, krijg ik de indruk dat je een aandachtsgeil type bent die graag laat weten dat ze het met jan en alleman doet en heeft gedaan.
Als vrouw over dit soort onderwerpen pochen, net als een man die vele partners heeft gehad is en blijft voor een vrouw altijd NOT DONE![]()
Het is oneerlijk maar het heeft een biologische oorzaak waarom mannen wel het voorrecht hebben op dat soort taferelen en vrouwen gewoonweg niet.
voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.
Andersom 1000 man en 10 vrouwen, is geen gunstige situatie aangezien er maar 10 vrouwen zwanger kunnen worden van (wie is dan niet duidelijk) waardoor er scheefgroei, onrust dmv geweld doodslag etc optreed onder de vele mannen die allen hun kroost als nakomeling willen verwekken.
Goed verhaal *kuch*, ware het niet dat in de praktijk de man/vrouw-verhouding natuurlijk gewoon 50/50 is en er natuurlijk gewoon seks kan plaatsvinden zonder bevruchting.quote:voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.
Andersom 1000 man en 10 vrouwen, is geen gunstige situatie aangezien er maar 10 vrouwen zwanger kunnen worden van (wie is dan niet duidelijk) waardoor er scheefgroei, onrust dmv geweld doodslag etc optreed onder de vele mannen die allen hun kroost als nakomeling willen verwekken.
Ja, ik ben toch zo'n vuige kuthoer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:43 schreef Xingu het volgende:
[..]
Aan je reactie en voorgaande posts te zien, krijg ik de indruk dat je een aandachtsgeil type bent die graag laat weten dat ze het met jan en alleman doet en heeft gedaan.
Als vrouw over dit soort onderwerpen pochen, net als een man die vele partners heeft gehad is en blijft voor een vrouw altijd NOT DONE![]()
Het is oneerlijk maar het heeft een biologische oorzaak waarom mannen wel het voorrecht hebben op dat soort taferelen en vrouwen gewoonweg niet.
voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.
Gezonde instelling. Zo denk ik er ook over. Genoeg leuke Nederlandse kerels, al zijn ze doorgaans niet mijn type.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 06:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er vinden hier allerlei discussies plaats over het karakter van de Nederlandse vrouw. Voor mij ligt het veel simpeler. Ik val over het algemeen op kleine, vrouwelijk geklede, donkerharige vrouwen. Die heb je gewoon niet veel in Nederland ( en zoja, dan loopt men er en masse achteraan). Het gros is blond, maatje 40, grof gebouwd, niet vrouwelijk gekleed en lang. En daar is weinig mis mee, ik val er gewoon niet op. Dat wil niet zeggen dat er geen toffe wijven tussenzitten.
Ghe, mental image nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het feit dat die verhouding er niet is, is ongetwijfeld door miljoenen jaren evolutie zo gekomen. Iets met genetische variatie om te beginnen.
Kijk jij bent gewoon een voorbeeld van een toffe vent die het in Nederland waarschijnlijk ook goed doet. Dat de doorsnee NL vrouw je typ niet is... ja, dan ga je toch voor een leuke meid uit het buitenland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 06:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er vinden hier allerlei discussies plaats over het karakter van de Nederlandse vrouw. Voor mij ligt het veel simpeler. Ik val over het algemeen op kleine, vrouwelijk geklede, donkerharige vrouwen. Die heb je gewoon niet veel in Nederland ( en zoja, dan loopt men er en masse achteraan). Het gros is blond, maatje 40, grof gebouwd, niet vrouwelijk gekleed en lang. En daar is weinig mis mee, ik val er gewoon niet op. Dat wil niet zeggen dat er geen toffe wijven tussenzitten.
Precies, zie jij vaders al thuis zitten? Nou dan, ook slechte vaders soms? Heel Nederland moet stoppen met werken, dan krijgen we pas een groot BNP.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad, als je zelf nog een normaal leven wilt hebben dan hou je niet van je kind.
Je krijgt wel gekleurde kindjes dan... Is ook iets om te overwegen. Ook al vind ik halfbloedjes wel weer vaak mooi. Maar om als kind te hebben, kweetniet of ik me er dan mee zou kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Kijk jij bent gewoon een voorbeeld van een toffe vent die het in Nederland waarschijnlijk ook goed doet. Dat de doorsnee NL vrouw je typ niet is... ja, dan ga je toch voor een leuke meid uit het buitenland.
Het verschil met verzuurde gasten is dat dit soort mannen ook in het buitenland een leuke meid kunnen vinden. Het verzuurde soort is bitter dat vrouwen hen hier niet aankijken en gaan daarom naar het buitenland, waar ze het eigenlijk ook niet goed doen ware het niet voor paspoort + westerse levensstijl. Het zijn daarom doorgaans ook niet de beste meiden die het met hun aanleggen. En als die vrouwen er dan later vandoor gaan (met paspoort etc), dan wordt het weer klagen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je krijgt wel gekleurde kindjes dan... Is ook iets om te overwegen. Ook al vind ik halfbloedjes wel weer vaak mooi. Maar om als kind te hebben, kweetniet of ik me er dan mee zou kunnen identificeren.
Want alle buitenlanders zijn zwart?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je krijgt wel gekleurde kindjes dan...
Lichte nuance van mijn kant, negerinnen is ook niet zozeer mijn ding. Italiaans, Spaans, ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Want alle buitenlanders zijn zwart?
Italiaanse enzo hebben ook vaak een tintje hoor. Google maar eens op hispanicsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lichte nuance van mijn kant, negerinnen is ook niet zozeer mijn ding. Italiaans, Spaans, ...
Ja inderdaad, maar goed echt 'halfbloedjes' krijg je er niet. Wel lekkere wijven over een jaar of 16.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Italiaanse enzo hebben ook vaak een tintje hoor. Google maar eens op hispanics
Ik denk dat 9 maanden zwangerschap wel genoeg band met ze oplevert hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je krijgt wel gekleurde kindjes dan... Is ook iets om te overwegen. Ook al vind ik halfbloedjes wel weer vaak mooi. Maar om als kind te hebben, kweetniet of ik me er dan mee zou kunnen identificeren.
Conclusie! Als je eenmaal een bitch bent in plaats van een vent, wordt je ook niet meer dan een bitch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Baktaart het volgende:
Het verschil met verzuurde gasten is dat dit soort mannen ook in het buitenland een leuke meid kunnen vinden. Het verzuurde soort is bitter dat vrouwen hen hier niet aankijken en gaan daarom naar het buitenland, waar ze het eigenlijk ook niet goed doen ware het niet voor paspoort + westerse levensstijl. Het zijn daarom doorgaans ook niet de beste meiden die het met hun aanleggen. En als die vrouwen er dan later vandoor gaan (met paspoort etc), dan wordt het weer klagen.
Verzuurde loser benadert het meer. Als je dat in de plaats van bitch zet, heb je volkomen gelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Conclusie! Als je eenmaal een bitch bent in plaats van een vent, wordt je ook niet meer dan een bitch.
Ik vind halfitalianen en zeker halfspaansen toch echt vaak halfbloedjes, je ziet het er duidelijk aan af. Vrijwel standaard bruin haar, olijfkleurige huid en bruine ogen. Je weet dus gelijk wat je krijgt aangezien donker overheersend is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar goed echt 'halfbloedjes' krijg je er niet. Wel lekkere wijven over een jaar of 16.
Als het niet mijn eigen vlees en bloed was dan
Jij hebt problemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind halfitalianen en zeker halfspaansen toch echt vaak halfbloedjes, je ziet het er duidelijk aan af. Vrijwel standaard bruin haar, olijfkleurige huid en bruine ogen. Je weet dus gelijk wat je krijgt aangezien donker overheersend is.
Ja ik kijk er ook graag naar, maar of ik er per se kinderen van wil...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij hebt problemen.
Ik niet. Ik kijk er graag naar.
Italianen en Spanjaarden zijn GEENHispanics. Hispanics worden de nazaten van de Mestiezen uit Mexico en Zuid-Amerika genoemd.(mestiezen=Blank+indianen)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Italiaanse enzo hebben ook vaak een tintje hoor. Google maar eens op hispanics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |