abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118316555
Buiten dat blijft het aantal singles maar stijgen ? Zijn we dan allemaal lekker zelfstandig en vrij aan het genieten van hele dagen online aan het 'social media'n'

En blijven dan maar single omdat niemand meer aan de eigen verwachtingen kan voldoen ? Of zie ik het te somber in allemaal.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118317200
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 07:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Deze neger ontvangt een dikke kont wel met een hoera ja.

De stereotypering klopt op dat vlak wel bij mij. :')
Om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die een platte kont mooier vinden. Zo'n ronde dikke kond is gewoon vrouwelijk.
signatuurloos
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:00:03 #153
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118317489
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat er mannen zijn die een platte kont mooier vinden. Zo'n ronde dikke kond is gewoon vrouwelijk.
Kan je je ook niet voorstellen dat er gradaties zijn?

vs
censuur :O
pi_118317503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Kan je je ook niet voorstellen dat er gradaties zijn?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
natuurlijk
signatuurloos
pi_118323734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 03:43 schreef Xingu het volgende:

[..]

Aan je reactie en voorgaande posts te zien, krijg ik de indruk dat je een aandachtsgeil type bent die graag laat weten dat ze het met jan en alleman doet en heeft gedaan.

Als vrouw over dit soort onderwerpen pochen, net als een man die vele partners heeft gehad is en blijft voor een vrouw altijd NOT DONE :N

Het is oneerlijk maar het heeft een biologische oorzaak waarom mannen wel het voorrecht hebben op dat soort taferelen en vrouwen gewoonweg niet.

voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.

Andersom 1000 man en 10 vrouwen, is geen gunstige situatie aangezien er maar 10 vrouwen zwanger kunnen worden van (wie is dan niet duidelijk) waardoor er scheefgroei, onrust dmv geweld doodslag etc optreed onder de vele mannen die allen hun kroost als nakomeling willen verwekken.
Wat een ontzettend verzuurd, bekrompen mannetje ben je toch. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:38:04 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118323908
quote:
voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.

Andersom 1000 man en 10 vrouwen, is geen gunstige situatie aangezien er maar 10 vrouwen zwanger kunnen worden van (wie is dan niet duidelijk) waardoor er scheefgroei, onrust dmv geweld doodslag etc optreed onder de vele mannen die allen hun kroost als nakomeling willen verwekken.
Goed verhaal *kuch*, ware het niet dat in de praktijk de man/vrouw-verhouding natuurlijk gewoon 50/50 is en er natuurlijk gewoon seks kan plaatsvinden zonder bevruchting.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:09:50 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118325029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 03:43 schreef Xingu het volgende:

[..]

Aan je reactie en voorgaande posts te zien, krijg ik de indruk dat je een aandachtsgeil type bent die graag laat weten dat ze het met jan en alleman doet en heeft gedaan.

Als vrouw over dit soort onderwerpen pochen, net als een man die vele partners heeft gehad is en blijft voor een vrouw altijd NOT DONE :N

Het is oneerlijk maar het heeft een biologische oorzaak waarom mannen wel het voorrecht hebben op dat soort taferelen en vrouwen gewoonweg niet.

Ja, ik ben toch zo'n vuige kuthoer!

:'(

De NL mannen denken heel wat van zichzelf en daarom worden ze vaak afgewezen. Ze zijn namelijk doorgaans niet bijster aantrekkelijk. En dat komt goed uit want blijkbaar zijn de vrouwen ook hondslelijk.
Resistance is futile.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:12:55 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118325148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 06:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er vinden hier allerlei discussies plaats over het karakter van de Nederlandse vrouw. Voor mij ligt het veel simpeler. Ik val over het algemeen op kleine, vrouwelijk geklede, donkerharige vrouwen. Die heb je gewoon niet veel in Nederland ( en zoja, dan loopt men er en masse achteraan). Het gros is blond, maatje 40, grof gebouwd, niet vrouwelijk gekleed en lang. En daar is weinig mis mee, ik val er gewoon niet op. Dat wil niet zeggen dat er geen toffe wijven tussenzitten.
Gezonde instelling. Zo denk ik er ook over. Genoeg leuke Nederlandse kerels, al zijn ze doorgaans niet mijn type.

En ik gooi graag olie op het vuur, maar dat had je wel begrepen. :P
Resistance is futile.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:13:55 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118325184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 07:15 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het feit dat die verhouding er niet is, is ongetwijfeld door miljoenen jaren evolutie zo gekomen. Iets met genetische variatie om te beginnen.
Ghe, mental image nu.
Resistance is futile.
pi_118330233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 06:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er vinden hier allerlei discussies plaats over het karakter van de Nederlandse vrouw. Voor mij ligt het veel simpeler. Ik val over het algemeen op kleine, vrouwelijk geklede, donkerharige vrouwen. Die heb je gewoon niet veel in Nederland ( en zoja, dan loopt men er en masse achteraan). Het gros is blond, maatje 40, grof gebouwd, niet vrouwelijk gekleed en lang. En daar is weinig mis mee, ik val er gewoon niet op. Dat wil niet zeggen dat er geen toffe wijven tussenzitten.
Kijk jij bent gewoon een voorbeeld van een toffe vent die het in Nederland waarschijnlijk ook goed doet. Dat de doorsnee NL vrouw je typ niet is... ja, dan ga je toch voor een leuke meid uit het buitenland.

Het verschil met verzuurde gasten is dat dit soort mannen ook in het buitenland een leuke meid kunnen vinden. Het verzuurde soort is bitter dat vrouwen hen hier niet aankijken en gaan daarom naar het buitenland, waar ze het eigenlijk ook niet goed doen ware het niet voor paspoort + westerse levensstijl. Het zijn daarom doorgaans ook niet de beste meiden die het met hun aanleggen. En als die vrouwen er dan later vandoor gaan (met paspoort etc), dan wordt het weer klagen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:29:25 #161
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118335041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 03:02 schreef Rosario het volgende:

[..]

Inderdaad, als je zelf nog een normaal leven wilt hebben dan hou je niet van je kind.
:')
Precies, zie jij vaders al thuis zitten? Nou dan, ook slechte vaders soms? Heel Nederland moet stoppen met werken, dan krijgen we pas een groot BNP.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:33:01 #162
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118335163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Kijk jij bent gewoon een voorbeeld van een toffe vent die het in Nederland waarschijnlijk ook goed doet. Dat de doorsnee NL vrouw je typ niet is... ja, dan ga je toch voor een leuke meid uit het buitenland.

Het verschil met verzuurde gasten is dat dit soort mannen ook in het buitenland een leuke meid kunnen vinden. Het verzuurde soort is bitter dat vrouwen hen hier niet aankijken en gaan daarom naar het buitenland, waar ze het eigenlijk ook niet goed doen ware het niet voor paspoort + westerse levensstijl. Het zijn daarom doorgaans ook niet de beste meiden die het met hun aanleggen. En als die vrouwen er dan later vandoor gaan (met paspoort etc), dan wordt het weer klagen.
Je krijgt wel gekleurde kindjes dan... Is ook iets om te overwegen. Ook al vind ik halfbloedjes wel weer vaak mooi. Maar om als kind te hebben, kweetniet of ik me er dan mee zou kunnen identificeren.
pi_118370414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je krijgt wel gekleurde kindjes dan... Is ook iets om te overwegen. Ook al vind ik halfbloedjes wel weer vaak mooi. Maar om als kind te hebben, kweetniet of ik me er dan mee zou kunnen identificeren.
:{
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:11:25 #164
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118371093
quote:

[..]

Je krijgt wel gekleurde kindjes dan...
Want alle buitenlanders zijn zwart?
censuur :O
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:20:44 #165
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_118373607
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Want alle buitenlanders zijn zwart?
Lichte nuance van mijn kant, negerinnen is ook niet zozeer mijn ding. Italiaans, Spaans, ...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:44:22 #166
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118374475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Lichte nuance van mijn kant, negerinnen is ook niet zozeer mijn ding. Italiaans, Spaans, ...
Italiaanse enzo hebben ook vaak een tintje hoor. Google maar eens op hispanics :)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:46:10 #167
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_118374534
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Italiaanse enzo hebben ook vaak een tintje hoor. Google maar eens op hispanics :)
Ja inderdaad, maar goed echt 'halfbloedjes' krijg je er niet. Wel lekkere wijven over een jaar of 16. _O-

Als het niet mijn eigen vlees en bloed was dan :')
pi_118374938
quote:

[..]

Ik denk dat 9 maanden zwangerschap wel genoeg band met ze oplevert hoor :')
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:09:53 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_118375347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Baktaart het volgende:
Conclusie! Als je eenmaal een bitch bent in plaats van een vent, wordt je ook niet meer dan een bitch.

:Y
pi_118376108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Conclusie! Als je eenmaal een bitch bent in plaats van een vent, wordt je ook niet meer dan een bitch.

:Y
Verzuurde loser benadert het meer. Als je dat in de plaats van bitch zet, heb je volkomen gelijk.
Met als toevoeging dat die vrouwen vaak veel beter zijn in zo'n man op de knieen krijgen dan een Nederlandse vrouw. Zie jij een Nederlandse vrouw al een man overhalen om haar neefje's studiekosten te betalen? Vast niet. Een niet-westerse golddigger met een agenda* krijgt dat zo voor elkaar bij die VL's _O_

*voor hen die net meelezen: ik heb het niet over elke niet westerse vrouw, maar over degenen die voor paspoort +levensonderhoud in het westen gaan.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:55:53 #171
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118376962
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar goed echt 'halfbloedjes' krijg je er niet. Wel lekkere wijven over een jaar of 16. _O-

Als het niet mijn eigen vlees en bloed was dan :')
Ik vind halfitalianen en zeker halfspaansen toch echt vaak halfbloedjes, je ziet het er duidelijk aan af. Vrijwel standaard bruin haar, olijfkleurige huid en bruine ogen. Je weet dus gelijk wat je krijgt aangezien donker overheersend is.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:31:50 #172
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_118380237
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind halfitalianen en zeker halfspaansen toch echt vaak halfbloedjes, je ziet het er duidelijk aan af. Vrijwel standaard bruin haar, olijfkleurige huid en bruine ogen. Je weet dus gelijk wat je krijgt aangezien donker overheersend is.
Jij hebt problemen.

Ik niet. Ik kijk er graag naar. :P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 20:20:19 #173
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118386556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Jij hebt problemen.

Ik niet. Ik kijk er graag naar. :P
Ja ik kijk er ook graag naar, maar of ik er per se kinderen van wil...

Zou wel een kindje willen hebben net zoals ik: blond enzo. Een echt Hollands kind.
pi_118388942
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Italianen en Spanjaarden zijn GEENHispanics. Hispanics worden de nazaten van de Mestiezen uit Mexico en Zuid-Amerika genoemd.(mestiezen=Blank+indianen)
Overigens hebben veel Spanjaarden en Italianen (met name in het noorden) helemaal geen tint.
pi_118389433
Zelf met Nederlandse vrouwen geweest, maar ook met buitenlandse vrouwen en momenteel een Aziaat.
Ik kan me prima voorstellen dat buitenlandse vrouwen in trek zijn bij Nederlandse mannen: als ik een aantal Nederlandse vrouwen om me heen zie, dan worden ze dik en vadsig na hun dertigste, heb het idee dat ze gewoon geen moeite meer doen. Sommigen zijn lomp en bekrompen... maar je hebt natuurlijk ook buitenlandse vrouwen die daar 'last' van hebben. En ik ken ook wel prachtige, intelligente, sexy Nederlandse vrouwen netzoals ik buitenlandse vrouwen ken.

Kortom: het is maar net wie je tegen het lijf loopt :) - alhoewel ik wel 't idee heb dat het percentage lomp en vadsig onder de Nederlandse vrouwen relatief hoog is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')