abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146325969
:') @topic
pi_146333229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Xingu het volgende:
De Nederlandse man wordt over het algemeen vaak wat soft gevonden in het buitenland maar wel gewaardeerd.
De Nederlandse vrouw daarentegen niet zozeer, dit heeft voornamelijk met instelling en gedrag te maken die in de meeste landen wereldwijd (waarvan nog steeds het overgrote deel een masculine maatschappij heeft) niet wordt getolereerd. Ook kunnen Nederlandse vrouwen vrij groot zijn, dat hebben veel mannen (en vrouwen ) liever niet aan hun zij.
Soft op welke manier?
pi_146334517
En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan :')
  woensdag 5 november 2014 @ 16:21:58 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146334673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Daar gaan ze ook de fout in, te hoge verwachtingen.
Dat is ook niet zo heel gek, jongens worden opgegroeid met het idee dat ze aan het einde het ''perfecte'' meisje krijgen.
Kijk naar films, de superheld krijgt altijd het meisje van zijn dromen.
Ook reclames en dergelijke doen hier aan mee,

Zo hebben jonge meiden vaak ook te hoge verwachtingen, hij moet romantisch, knap, lief, sterk, slim enz. zijn, de prins op het witte paard.

Mensen moeten zich eens gaan realiseren dat perfect niet bestaat en het gras bij de buren ook niet altijd groener is.

Edit: wel een heel oud topic dit. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146334933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo heel gek, jongens worden opgegroeid met het idee dat ze aan het einde het ''perfecte'' meisje krijgen.
Kijk naar films, de superheld krijgt altijd het meisje van zijn dromen.
Ook reclames en dergelijke doen hier aan mee,

Zo hebben jonge meiden vaak ook te hoge verwachtingen, hij moet romantisch, knap, lief, sterk, slim enz. zijn, de prins op het witte paard.

Mensen moeten zich eens gaan realiseren dat perfect niet bestaat en het gras bij de buren ook niet altijd groener is.

Edit: wel een heel oud topic dit. :P
Daarentegen hoef je ook niet tevreden te zijn met iemand waar je eigenlijk van denkt "mwau", ben van mening dat je best hoge eisen mag stellen.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:42:51 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_146335538
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Het schijnt inderdaad dat Oost Afrikaanse volkeren er doorgaans beter dan de West Afrikaanse uit ziet. Alleen Somaliers zijn vaak echt heel lelijk.

Mwah, heb 3 maanden in Oost Afrika rondgecrosst maar heb maar heel weinig mooie vrouwen gespot.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 november 2014 @ 16:43:53 #282
157922 fathank
pi_146335581
Ohja, Nederlandse mannen hebben geen ruggengraat daarom gaan ze voor zo'n Oostblokker of Thaise want die kunnen ze lekker de hele dag rondcommanderen. Hebben ze toch nog een beetje het gevoel dat ze hun pik waard zijn.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:47:17 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146335740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Daarentegen hoef je ook niet tevreden te zijn met iemand waar je eigenlijk van denkt "mwau", ben van mening dat je best hoge eisen mag stellen.
Natuurlijk, maar iemand afwijzen om simpele kleine dingen zie ik toch vaak als mensen die een beetje ''out of their league'' aan het zoeken zijn.
Ik ken er zo een, klein mager mannetje met ook al niet een denderende opleiding, hij was aardig maar nu is hij verzuurd omdat hij denkt minimaal recht te hebben op een fotomodel.
Ieder ander meisje wijst hij af, en dat snap ik dan niet, klaagt hij dat die mooie meiden alleen rijke en knappe mannen willen terwijl hij het ook niet voor minder wil doen, beetje hypocriet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146335787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar iemand afwijzen om simpele kleine dingen zie ik toch vaak als mensen die een beetje ''out of their league'' aan het zoeken zijn.
Ik ken er zo een, klein mager mannetje met ook al niet een denderende opleiding, hij was aardig maar nu is hij verzuurd omdat hij denkt minimaal recht te hebben op een fotomodel.
Ieder ander meisje wijst hij af, en dat snap ik dan niet, klaagt hij dat die mooie meiden alleen rijke en knappe mannen willen terwijl hij het ook niet voor minder wil doen, beetje hypocriet.
Maar waarom is dat erg?

Is hij gelukkig als single man?
  woensdag 5 november 2014 @ 16:49:29 #285
157922 fathank
pi_146335814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar waarom is dat erg?

waarschijnlijk niet want neuken zal ie ook wel niet doen met z'n zure kop
  woensdag 5 november 2014 @ 16:50:23 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146335856
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar waarom is dat erg?

Voor mij is dat niet erg, maar hij is dus overduidelijk gefrustreerd als het type ''Alle vrouwen zijn hoeren en golddiggers!!''
Hij is zeker niet gelukkig als single man.

Gelukkig zijn dit extremen.
pi_146335896
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef fathank het volgende:

[..]

waarschijnlijk niet want neuken zal ie ook wel niet doen met z'n zure kop
_O-
pi_146335907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Voor mij is dat niet erg, maar hij is dus overduidelijk gefrustreerd als het type ''Alle vrouwen zijn hoeren en golddiggers!!''

Dan is het een "probleem" inderdaad.
pi_146337834
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef fathank het volgende:
Ohja, Nederlandse mannen hebben geen ruggengraat daarom gaan ze voor zo'n Oostblokker of Thaise want die kunnen ze lekker de hele dag rondcommanderen. Hebben ze toch nog een beetje het gevoel dat ze hun pik waard zijn.
Gedeeltelijk met je eens, alleen heeft het naar mijn idee te maken door de feminisering van de maatschappij in met name Nederland.
Een maatschappij waarin jongens niet meer mogen stoeien en allerlei vrouwelijke waarden wordt aangemeten.
Ook heb je meer mannen als vrouwen van de vruchtbare leeftijden in Nederland, wat op den duur samen met de softe feminiene opvoeding tot veelal wanhopige en onderdanige slapjanussen lijdt.
pi_146337868
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen en modieus in één zin. _O-
Tja, wat versta je onder modieus? Wat jij mooi vindt bij een vrouw is misschien helemaal geen mode. Mode is gewoon te koop dus daar kan het niet aan liggen.

"Mode kun je kopen, stijl moet je hebben" :') :D
pi_146338402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het alleen 'de extremen' zijn, ik hoorde en (hoor nog steeds) zo nu en dan dezelfde geluiden als een jaar of 10 geleden. Mijn inziens is het juist erger geworden (maar dat is puur subjectief). Veel mannen uitten het alleen niet makkelijk aan de omgeving.

Nu met de inmiddels al 6jr durende recessie zie je het wel toenemen, doordat de man zijn eigenwaarde wordt aangetast mocht hij zijn baan verliezen. Ook vinden vele vrouwen door hun materialistische instelling (en voor jou tien anderen) het 'not done' als een man hun niet meer kan plezieren en het geld niet meer binnenstroomt.

Natuurlijk is het niet altijd of bij iedereen zo, maar dit heb ik de afgelopen jaren steeds vaker zien gebeuren. Ipv in een relatie als 2 personen te staan in mindere tijden, de (vaak jongere type) vrouw de uitvlucht zoekt.
pi_146338502
Kortom een samenstelling van doorgeschoten feminisering een mannenoverschot en materialisme is vaak funest voor solide relaties.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:12:43 #293
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146338604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:09 schreef Toxinus het volgende:
Kortom een samenstelling van doorgeschoten feminisering een mannenoverschot en materialisme is vaak funest voor solide relaties.
Ah ja? Gek toch dat NL een hele lage emancipatiegraad kent
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:26:31 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146338985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:09 schreef Toxinus het volgende:
Wanneer is feminisering doorgeschoten?
Vele roepen over ''feminisering'' in het onderwijs, terwijl daar geen sprake van is, ja er zijn steeds minder leraren, en dat is jammer, maar dat is niet de schuld van vrouwen, dat heeft te maken met dat er veel part time functies zijn, laag inkomen en weinig doorgroeimogelijkheden.
Opvoeding te vrouwelijk? dat is vreemd gezien steeds meer mannen (gelukkig) steeds meer betrokken zijn bij de opvoeding van kinderen.
Vrouwen zijn juist zelfstandiger, steeds minder zoekt een vrouw een partner die financieel stabiel is omdat ze zelf financieel stabiel is, daarvoor heeft ze een man dus niet nodig.
Met als gevolg dus ook dat ze kritischer is en misschien sneller een relatie zal beeindigen als het niet goed gaat en niet bij hem blijft wegens financiele overwegingen.

Mannenoverschot? Er zijn 49,5% mannen en 50,5% vrouwen.
Er bestaan echter wel verschillen tussen leeftijdsgroepen. Op jonge leeftijd zijn er meer mannen dan vrouwen, doordat er iets meer jongetjes geboren worden (51%). Dit percentage wordt geleidelijk lager, aangezien in alle leeftijdscategorieën meer mannen dan vrouwen overlijden. Vanaf het 65e levensjaar zijn er meer vrouwen dan mannen. Hierna daalt het aandeel mannen in de totale bevolking snel. Van alle zeventigjarigen is 48,8% man. Bij de tachtigjarigen is dit percentage gedaald tot 41,7% en bij negentigjarigen tot 27,9%

http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/huidig/#leeftijdsopbouw
  woensdag 5 november 2014 @ 18:33:38 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146339196

[ Bericht 12% gewijzigd door Pietverdriet op 05-11-2014 18:38:40 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146340336
Een buitenlandse vrouw is dat niet iets voor mannen van de +40 en gescheiden van een binnenlandse vrouw die op zoek moest gaan naar haar innerlijke zelf?
pi_146341423
quote:
Dit is vreselijk :') geen wonder dat de mannen wegrennen.
pi_146545656
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:01 schreef Speculant. het volgende:
Een buitenlandse vrouw is dat niet iets voor mannen van de +40 en gescheiden van een binnenlandse vrouw die op zoek moest gaan naar haar innerlijke zelf?
Nee hoor waarom dat ? Heb veel internationale jonge koppeltjes ontmoet.
pi_146548809
Gaat altijd mis, als het om een man gaat die te pas en te onpas roept dat hij Nederlandse/Westerse vrouwen niks vindt. Die eindigen standaard met paspoort-jaagsters, die vaak lief glimlachen, maar behoorlijk gestoord kunnen reageren, wanneer hij niet doet wat hij van ze vraagt.

Een man die gewoon een leuke buitenlandse tegenkomt hier of ergens anders in een normale context (dus niet via de 'aziatische vrouw zoekt man' chat), hebben vaak wel leuke relaties zonder dat ze bedrogen/murw gemaakt worden.
wanderameisen
pi_146603982
Wat een generalisaties hier :')

Ik zal even voor mezelf spreken. Mijn geschiedenis is misschien niet stereotype, maar ik heb op jonge leeftijd gebroken met een van mijn ouders en heb uiteindelijk toch een relatie gekregen met iemand die in doen en laten op deze persoon lijkt. Ergens had ik daar misschien met een grote boog omheen moeten lopen, maar blijkbaar was de vertrouwdheid toch sterker.

Ik ben overtuigd dat die vertrouwdheid waar je mee opgegroeid bent voor veel mensen onbewust een rol speelt. En door de snel veranderde maatschappij in NL is die vertrouwdheid sneller terug te vinden in landen/ werelddelen waar deze ontwikkeling niet zo snel is gegaan.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')