Soft op welke manier?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Xingu het volgende:
De Nederlandse man wordt over het algemeen vaak wat soft gevonden in het buitenland maar wel gewaardeerd.
De Nederlandse vrouw daarentegen niet zozeer, dit heeft voornamelijk met instelling en gedrag te maken die in de meeste landen wereldwijd (waarvan nog steeds het overgrote deel een masculine maatschappij heeft) niet wordt getolereerd. Ook kunnen Nederlandse vrouwen vrij groot zijn, dat hebben veel mannen (en vrouwen ) liever niet aan hun zij.
Dat is ook niet zo heel gek, jongens worden opgegroeid met het idee dat ze aan het einde het ''perfecte'' meisje krijgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook de fout in, te hoge verwachtingen.
Daarentegen hoef je ook niet tevreden te zijn met iemand waar je eigenlijk van denkt "mwau", ben van mening dat je best hoge eisen mag stellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel gek, jongens worden opgegroeid met het idee dat ze aan het einde het ''perfecte'' meisje krijgen.
Kijk naar films, de superheld krijgt altijd het meisje van zijn dromen.
Ook reclames en dergelijke doen hier aan mee,
Zo hebben jonge meiden vaak ook te hoge verwachtingen, hij moet romantisch, knap, lief, sterk, slim enz. zijn, de prins op het witte paard.
Mensen moeten zich eens gaan realiseren dat perfect niet bestaat en het gras bij de buren ook niet altijd groener is.
Edit: wel een heel oud topic dit.
Mwah, heb 3 maanden in Oost Afrika rondgecrosst maar heb maar heel weinig mooie vrouwen gespot.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Het schijnt inderdaad dat Oost Afrikaanse volkeren er doorgaans beter dan de West Afrikaanse uit ziet. Alleen Somaliers zijn vaak echt heel lelijk.
Natuurlijk, maar iemand afwijzen om simpele kleine dingen zie ik toch vaak als mensen die een beetje ''out of their league'' aan het zoeken zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarentegen hoef je ook niet tevreden te zijn met iemand waar je eigenlijk van denkt "mwau", ben van mening dat je best hoge eisen mag stellen.
Maar waarom is dat erg?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar iemand afwijzen om simpele kleine dingen zie ik toch vaak als mensen die een beetje ''out of their league'' aan het zoeken zijn.
Ik ken er zo een, klein mager mannetje met ook al niet een denderende opleiding, hij was aardig maar nu is hij verzuurd omdat hij denkt minimaal recht te hebben op een fotomodel.
Ieder ander meisje wijst hij af, en dat snap ik dan niet, klaagt hij dat die mooie meiden alleen rijke en knappe mannen willen terwijl hij het ook niet voor minder wil doen, beetje hypocriet.
waarschijnlijk niet want neuken zal ie ook wel niet doen met z'n zure kopquote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom is dat erg?
Is hij gelukkig als single man?
Voor mij is dat niet erg, maar hij is dus overduidelijk gefrustreerd als het type ''Alle vrouwen zijn hoeren en golddiggers!!''quote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waarom is dat erg?
Is hij gelukkig als single man?
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef fathank het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet want neuken zal ie ook wel niet doen met z'n zure kop
Dan is het een "probleem" inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet erg, maar hij is dus overduidelijk gefrustreerd als het type ''Alle vrouwen zijn hoeren en golddiggers!!''
Hij is zeker niet gelukkig als single man.
Gelukkig zijn dit extremen.
Gedeeltelijk met je eens, alleen heeft het naar mijn idee te maken door de feminisering van de maatschappij in met name Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef fathank het volgende:
Ohja, Nederlandse mannen hebben geen ruggengraat daarom gaan ze voor zo'n Oostblokker of Thaise want die kunnen ze lekker de hele dag rondcommanderen. Hebben ze toch nog een beetje het gevoel dat ze hun pik waard zijn.
Tja, wat versta je onder modieus? Wat jij mooi vindt bij een vrouw is misschien helemaal geen mode. Mode is gewoon te koop dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen en modieus in één zin.
Ik denk niet dat het alleen 'de extremen' zijn, ik hoorde en (hoor nog steeds) zo nu en dan dezelfde geluiden als een jaar of 10 geleden. Mijn inziens is het juist erger geworden (maar dat is puur subjectief). Veel mannen uitten het alleen niet makkelijk aan de omgeving.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet erg, maar hij is dus overduidelijk gefrustreerd als het type ''Alle vrouwen zijn hoeren en golddiggers!!''
Hij is zeker niet gelukkig als single man.
Gelukkig zijn dit extremen.
Ah ja? Gek toch dat NL een hele lage emancipatiegraad kentquote:Op woensdag 5 november 2014 18:09 schreef Toxinus het volgende:
Kortom een samenstelling van doorgeschoten feminisering een mannenoverschot en materialisme is vaak funest voor solide relaties.
Wanneer is feminisering doorgeschoten?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:09 schreef Toxinus het volgende:
Kortom een samenstelling van doorgeschoten feminisering een mannenoverschot en materialisme is vaak funest voor solide relaties.
Dit is vreselijkquote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor waarom dat ? Heb veel internationale jonge koppeltjes ontmoet.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:01 schreef Speculant. het volgende:
Een buitenlandse vrouw is dat niet iets voor mannen van de +40 en gescheiden van een binnenlandse vrouw die op zoek moest gaan naar haar innerlijke zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |