abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119687386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit hoor ik wel vaker, dat de mannen niet meer man durven zijn of zoiets.
Mischien is het toch een wisselwerking?
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:59:23 #252
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119687419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef gupje123 het volgende:

[..]

Mischien is het toch een wisselwerking?
Dat is het tussen man en vrouw vrijwel altijd.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119687768
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat is het tussen man en vrouw vrijwel altijd.
Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken. Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:06:37 #254
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119687797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef gupje123 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken. Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.
Daar gaan ze ook de fout in, te hoge verwachtingen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:10:11 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119687993
quote:

[..]

Ik ben een vette slons en heb daarom een schotse vriend die alles gefrituurt eet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_119688095
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als maat 38 bij een lichaamslengte van 1.81 voor jou een vette slons is?
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:13:26 #257
45206 Pietverdriet
pi_119688153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef gupje123 het volgende:

[..]

Als je een vent zou zijn zou ik je PMen
pi_119688162
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef gupje123 het volgende:

[..]

en een gewicht van 72kg
pi_119688431
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je een vent zou zijn zou ik je PMen
Gelukkig ben ik bevredigd in de lievde:P Iets wat jou blijkbaar maar niet wil lukken. Zal wel aan jou liggem.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:22:00 #260
45206 Pietverdriet
pi_119688610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:18 schreef gupje123 het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik bevredigd in de lievde:P Iets wat jou blijkbaar maar niet wil lukken. Zal wel aan jou liggem.
LOL
Ik ben na een tijd met meer sex dan warme maaltijden alweer 15 jaar samen met mijn man en volmaakt gelukkig
pi_119688827
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Ik ben na een tijd met meer sex dan warme maaltijden alweer 15 jaar samen met mijn man en volmaakt gelukkig
O sorry. Ik ben hier net en dacht even dat Pietverdriet een klagende zeurende man was. Mijn excuus :)
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:28:25 #262
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_119688989
quote:

[..]

mee eens. Al ben ik zelf niet echt Nederlands, ik denk dat de meeste mannen wereldwijd een topvrouw zoeken die gewoonweg vaak niet bestaat.

Ook opvallen dat mannen vaak roepen dat de dikste vrouwen zitten in bepaalde landen waar ze juist slanker zijn.
Ik ben Afrikaans en Afrika is daar een goed voorbeeld van. Meeste afrikanen zijn helemaal niet dik maar juist slank.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:28:44 #263
45206 Pietverdriet
pi_119689011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef gupje123 het volgende:

[..]

O sorry. Ik ben hier net en dacht even dat Pietverdriet een klagende zeurende man was. Mijn excuus :)
neuh, ik ben een sarcastische flikker
pi_119689152
[quote]1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

neuh, ik ben een sarcastische flikker
[/quot lol :)
pi_119689468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Poepje-miauw het volgende:

[..]

mee eens. Al ben ik zelf niet echt Nederlands, ik denk dat de meeste mannen wereldwijd een topvrouw zoeken die gewoonweg vaak niet bestaat.

Ook opvallen dat mannen vaak roepen dat de dikste vrouwen zitten in bepaalde landen waar ze juist slanker zijn.
Ik ben Afrikaans en Afrika is daar een goed voorbeeld van. Meeste afrikanen zijn helemaal niet dik maar juist slank.
lol
  woensdag 28 november 2012 @ 00:06:01 #266
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_119697305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Poepje-miauw het volgende:

[..]

De mooiste vrouwen komen uit Afrika en dan bedoel ik niet qua lichaam of knap koppie, dat vind je overal wel, maar qua gratie, stijl en elegantie. Het totaal plaatje en uitstraling dus :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 00:09:41 #267
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119697411
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:06 schreef yurian het volgende:

[..]

De mooiste vrouwen komen uit Afrika en dan bedoel ik niet qua lichaam of knap koppie, dat vind je overal wel, maar qua gratie, stijl en elegantie. Het totaal plaatje en uitstraling dus :Y
Ik vind Afrikaanse vrouwen vooral een grove bouw en robuust gezicht hebben eigenlijk. Het zijn vaak Afrikaanse vrouwen met Europees bloed, juist omdat er dan weer wat fragielere trekken terug te vinden zijn, die als erg aantrekkelijk worden ervaren. Door vrijwel iedereen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_119705889
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind Afrikaanse vrouwen vooral een grove bouw en robuust gezicht hebben eigenlijk. Het zijn vaak Afrikaanse vrouwen met Europees bloed, juist omdat er dan weer wat fragielere trekken terug te vinden zijn, die als erg aantrekkelijk worden ervaren. Door vrijwel iedereen.
Ik denk dat je niet echt kunt spreken over de Afrikaanse vrouw in het algemeen. Er is namelijk heel veel verschil tussen oost west noor en zuid in hoe de mensen er uit zien de tint die ze hebben en grove en fijne gelaatstrekken.
  maandag 17 december 2012 @ 16:14:03 #269
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_120420349
Oost Afrikaanse vrouwen hebben wel vaak fijnere uiterlijke kenmerken dan de neger volken uit west Afrika.
De negers die we op de tv en films veelal in het westen zien, zijn nazaten van slaven die voornamelijk uit het westen van Afrika zijn doorverkocht. Aan de blanke koloniale macht destijds door rivaliserende Afrikaanse stammen onderling.

De stereotype kenmerken zijn veelal pluizig stug en hard haar(kroes), dikke naar buiten staande lippen, naar voren stekende kaken, een brede platte neus, een donkerbruine grauwe grijsachtige tot zwarte huidskleur.

Veel mensen van dit type negers vind ik dan totaal niet aantrekkelijk met die uiterlijke kenmerken. degenen die gemengd zijn zonder bovengenoemde trekken nog te bezitten zijn al beter. Ik prefereer toch de vrouwen uit Eritrea en Ethiopië, veelal glad tot krullend haar, gewoon menselijke gezichten ipv een soort hybride van halfmens en halfaap.
Like an assassin
  maandag 17 december 2012 @ 16:23:01 #270
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_120420781
Het schijnt inderdaad dat Oost Afrikaanse volkeren er doorgaans beter dan de West Afrikaanse uit ziet. Alleen Somaliers zijn vaak echt heel lelijk.

[ Bericht 33% gewijzigd door Ethanolic op 17-12-2012 16:30:04 ]
Deathlift or Die.
pi_120420963
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef Xingu het volgende:
Oost Afrikaanse vrouwen hebben wel vaak fijnere uiterlijke kenmerken dan de neger volken uit west Afrika.
De negers die we op de tv en films veelal in het westen zien, zijn nazaten van slaven die voornamelijk uit het westen van Afrika zijn doorverkocht. Aan de blanke koloniale macht destijds door rivaliserende Afrikaanse stammen onderling.

De stereotype kenmerken zijn veelal pluizig stug en hard haar(kroes), dikke naar buiten staande lippen, naar voren stekende kaken, een brede platte neus, een donkerbruine grauwe grijsachtige tot zwarte huidskleur.

Veel mensen van dit type negers vind ik dan totaal niet aantrekkelijk met die uiterlijke kenmerken. degenen die gemengd zijn zonder bovengenoemde trekken nog te bezitten zijn al beter. Ik prefereer toch de vrouwen uit Eritrea en Ethiopië, veelal glad tot krullend haar, gewoon menselijke gezichten ipv een soort hybride van halfmens en halfaap.
Elk volk heeft zijn eigen specifieke eigenschappen waaraan je het vaak kunt herkennen, daarentegen hebben somalische vrouwen ook fijne gelaatstrekken, maar vind ik die gemiddeld genomen weer totaal NIET aantrekkelijk.
pi_120421875
Om even op het onderwerp terug te komen: ik denk dat veel maatschappelijke invloeden ten grondslag liggen, van wat er de laatste decennia zich op relationeel gebied tussen man en vrouw zich in dit land heeft afgespeeld.

De mannen cultuur is behoorlijk genivelleerd, jongens worden in deze maatschappij met veel vrouwelijke elementen opgevoed.
Als men al kijkt naar de mode tegenwoordig zie je dat veel kleding en looks voor mannen veelal verwijfd zijn, een soort van verkapte homo's :|W .
Daarnaast wordt het in deze maatschappij aangemoedigd en normaal gevonden om als man zijnde over je problemen en gevoelens te praten als een vrouw :') . Veelal doen dit soort dingen zich voor onder de autochtone bevolking of onder degenen die zich dat soort gedragingen eigen maken.

Kortom: Blijf gewoon mannelijk en laat je niet meesleuren door feministische en verwijfde propaganda door je verwijfd op te stellen, pas dan kan er naar mijn mening weer een beter evenwicht komen tussen beide seksen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toxinus op 17-12-2012 16:51:31 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 20:08:25 #273
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_120565206
quote:
[quote]
Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken.
Nederlandse vrouw moet mooi zijn en even slim als ik ben en ik moet er een klik mee hebben. Moet toch kunnen? :s)

quote:
Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.
Dat maakt het des te pijnlijk dat ik Nederlandse vrouwen nu al te dik vind. Moet je voorstellen hoe dik die wijven zijn in Polen. Ik denk dat Nederlandse vrouwen met name te 'groot' zijn. Uit de kluiten gewassen vrouwen van 1.81 waarbij alles 1,5 keer zo groot is. Ik hou van frele meisjes.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_120567582
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef snakelady het volgende:
Ik heb afgelopen weekend met best wat skandinavische mensen gepraat en wat een verademing, die mensen zijn gek op de Nederlandse man en vrouw :P
In veel aziatische landen ook. Vooral omdat ze zich een stuk beter gedragen vergelijken engelsen of amerikanen en omdat nederlanders heel egalitair ingesteld zijn (dit laatste is grote tegenstelling vergeleken aziaten zelf..).
..///
  woensdag 5 november 2014 @ 12:20:00 #275
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_146325533
De Nederlandse man wordt over het algemeen vaak wat soft gevonden in het buitenland maar wel gewaardeerd.
De Nederlandse vrouw daarentegen niet zozeer, dit heeft voornamelijk met instelling en gedrag te maken die in de meeste landen wereldwijd (waarvan nog steeds het overgrote deel een masculine maatschappij heeft) niet wordt getolereerd. Ook kunnen Nederlandse vrouwen vrij groot zijn, dat hebben veel mannen (en vrouwen ) liever niet aan hun zij.
Like an assassin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')