Mischien is het toch een wisselwerking?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker, dat de mannen niet meer man durven zijn of zoiets.
Dat is het tussen man en vrouw vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Mischien is het toch een wisselwerking?
Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken. Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is het tussen man en vrouw vrijwel altijd.
Daar gaan ze ook de fout in, te hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken. Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Ik ben een vette slons en heb daarom een schotse vriend die alles gefrituurt eet
Als je een vent zou zijn zou ik je PMenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Als maat 38 bij een lichaamslengte van 1.81 voor jou een vette slons is?
en een gewicht van 72kgquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Als maat 38 bij een lichaamslengte van 1.81 voor jou een vette slons is?
Gelukkig ben ik bevredigd in de lievde:P Iets wat jou blijkbaar maar niet wil lukken. Zal wel aan jou liggem.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je een vent zou zijn zou ik je PMen
LOLquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:18 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik bevredigd in de lievde:P Iets wat jou blijkbaar maar niet wil lukken. Zal wel aan jou liggem.
O sorry. Ik ben hier net en dacht even dat Pietverdriet een klagende zeurende man was. Mijn excuusquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik ben na een tijd met meer sex dan warme maaltijden alweer 15 jaar samen met mijn man en volmaakt gelukkig
mee eens. Al ben ik zelf niet echt Nederlands, ik denk dat de meeste mannen wereldwijd een topvrouw zoeken die gewoonweg vaak niet bestaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef gupje123 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken. Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.
neuh, ik ben een sarcastische flikkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef gupje123 het volgende:
[..]
O sorry. Ik ben hier net en dacht even dat Pietverdriet een klagende zeurende man was. Mijn excuus
lolquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
mee eens. Al ben ik zelf niet echt Nederlands, ik denk dat de meeste mannen wereldwijd een topvrouw zoeken die gewoonweg vaak niet bestaat.
Ook opvallen dat mannen vaak roepen dat de dikste vrouwen zitten in bepaalde landen waar ze juist slanker zijn.
Ik ben Afrikaans en Afrika is daar een goed voorbeeld van. Meeste afrikanen zijn helemaal niet dik maar juist slank.
De mooiste vrouwen komen uit Afrika en dan bedoel ik niet qua lichaam of knap koppie, dat vind je overal wel, maar qua gratie, stijl en elegantie. Het totaal plaatje en uitstraling dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
mee eens. Al ben ik zelf niet echt Nederlands, ik denk dat de meeste mannen wereldwijd een topvrouw zoeken die gewoonweg vaak niet bestaat.
Ook opvallen dat mannen vaak roepen dat de dikste vrouwen zitten in bepaalde landen waar ze juist slanker zijn.
Ik ben Afrikaans en Afrika is daar een goed voorbeeld van. Meeste afrikanen zijn helemaal niet dik maar juist slank.
Ik vind Afrikaanse vrouwen vooral een grove bouw en robuust gezicht hebben eigenlijk. Het zijn vaak Afrikaanse vrouwen met Europees bloed, juist omdat er dan weer wat fragielere trekken terug te vinden zijn, die als erg aantrekkelijk worden ervaren. Door vrijwel iedereen.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:06 schreef yurian het volgende:
[..]
De mooiste vrouwen komen uit Afrika en dan bedoel ik niet qua lichaam of knap koppie, dat vind je overal wel, maar qua gratie, stijl en elegantie. Het totaal plaatje en uitstraling dus
Ik denk dat je niet echt kunt spreken over de Afrikaanse vrouw in het algemeen. Er is namelijk heel veel verschil tussen oost west noor en zuid in hoe de mensen er uit zien de tint die ze hebben en grove en fijne gelaatstrekken.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind Afrikaanse vrouwen vooral een grove bouw en robuust gezicht hebben eigenlijk. Het zijn vaak Afrikaanse vrouwen met Europees bloed, juist omdat er dan weer wat fragielere trekken terug te vinden zijn, die als erg aantrekkelijk worden ervaren. Door vrijwel iedereen.
Elk volk heeft zijn eigen specifieke eigenschappen waaraan je het vaak kunt herkennen, daarentegen hebben somalische vrouwen ook fijne gelaatstrekken, maar vind ik die gemiddeld genomen weer totaal NIET aantrekkelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef Xingu het volgende:
Oost Afrikaanse vrouwen hebben wel vaak fijnere uiterlijke kenmerken dan de neger volken uit west Afrika.
De negers die we op de tv en films veelal in het westen zien, zijn nazaten van slaven die voornamelijk uit het westen van Afrika zijn doorverkocht. Aan de blanke koloniale macht destijds door rivaliserende Afrikaanse stammen onderling.
De stereotype kenmerken zijn veelal pluizig stug en hard haar(kroes), dikke naar buiten staande lippen, naar voren stekende kaken, een brede platte neus, een donkerbruine grauwe grijsachtige tot zwarte huidskleur.
Veel mensen van dit type negers vind ik dan totaal niet aantrekkelijk met die uiterlijke kenmerken. degenen die gemengd zijn zonder bovengenoemde trekken nog te bezitten zijn al beter. Ik prefereer toch de vrouwen uit Eritrea en Ethiopië, veelal glad tot krullend haar, gewoon menselijke gezichten ipv een soort hybride van halfmens en halfaap.
Nederlandse vrouw moet mooi zijn en even slim als ik ben en ik moet er een klik mee hebben. Moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef gupje123 het volgende:
[quote]
Ik vind het vooral vreemd dat de NL vrouw vaak als bichy dik en veeleisend wordt bestempeld. Ik vind de Nl man nogal wat noten op zijn zang hebben. Ze willen wel graag een vrouw die zelf standig is en niet laag opgeleid. Maar ondertussen moet zij ook bloed mooi zijn een goede huishoudster topkok en hoer in bed zijn. Nu zijn er vandaag de dag nogal wat mensen met overgewicht. Iets om je serieus zorgen over te maken.
Dat maakt het des te pijnlijk dat ik Nederlandse vrouwen nu al te dik vind. Moet je voorstellen hoe dik die wijven zijn in Polen. Ik denk dat Nederlandse vrouwen met name te 'groot' zijn. Uit de kluiten gewassen vrouwen van 1.81 waarbij alles 1,5 keer zo groot is. Ik hou van frele meisjes.quote:Maar als je de Europese statestieken bekijkt voor mannen en vrouwen met overgewicht valt het in NL nog reuze mee in vergelijking met andere Europese landen. Wij zitten ergens onderaan in het midden. Ook de vrouwen met overgewicht. In Polen is bv veel meer obezitas onder vrouwen als je de statestieken mag geloven.
In veel aziatische landen ook. Vooral omdat ze zich een stuk beter gedragen vergelijken engelsen of amerikanen en omdat nederlanders heel egalitair ingesteld zijn (dit laatste is grote tegenstelling vergeleken aziaten zelf..).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef snakelady het volgende:
Ik heb afgelopen weekend met best wat skandinavische mensen gepraat en wat een verademing, die mensen zijn gek op de Nederlandse man en vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |