Elke vrouw tot 80 jaar is populair op FOK!. alleen wil het voor de hunkerende rukkertjes niet altijd zo lukken. Men moet wat. Daar moet je die jongens niet op aanvallen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef Anyanka het volgende:
Als Nederlandse vrouwen zo weinig populair zijn, hoe verklaren jullie dan de negatieve reacties die vaak komen op de combinatie autochtone vrouw en allochtone/donkere man?
Waarom zou ik je mening willen veranderen? Als jij graag een buitenlandse schone als vriendin wil, ben ik de laatste die je tegenhoudt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:55 schreef xenobinol het volgende:
De buitenlandse vrouwen die ik ken zijn veel zorgzamer, meer welbespraakt en komen intelligenter over, minder materialistischer, uitdagend en gewoon meer fun dan hun Nederlandse tegenhangers.
Zal wel te maken hebben met de omstandigheden waarin ze opgegroeid zijn, ik zie gewoon teveel prinsessengedrag bij de Nederlandse dames
p.s. xeno zoekt een volbloed Nederlandse fokster die hem van mening kan doen veranderen![]()
Ik neem aan dat je bedoelt een relatie tussen een allochtone man (van één vd grote immigranten groepen die we in NL veel hebben) en een autochtone Nederlandse.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef Anyanka het volgende:
Als Nederlandse vrouwen zo weinig populair zijn, hoe verklaren jullie dan de negatieve reacties die vaak komen op de combinatie autochtone vrouw en allochtone/donkere man?
Kortom het heeft met cultuur verschillen te maken die vaak negatief uitpakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef Anyanka het volgende:
Scherpe analysequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef Xingu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt een relatie tussen een allochtone man (van één vd grote immigranten groepen die we in NL veel hebben) en een autochtone Nederlandse.
Ik snap het ook niet alhoewel, ik me de afgunst enz wel kan begrijpen zo nu en dan.
Het is dan ook vaak gericht tegen iemand met een moslim achtergrond en/of een losbandige antilliaanse achtergrond.
Veel moslims willen wel een NL vrouw (die zich eerst moet bekeren mochten ze samen door willen gaan), anderzijds oefenen de jongens met die achtergrond graag op vrouwen uit andere culturen en houden ze hun eigen vrouwen achter.
Je zal dan ook bijna nooit een Nederlandse/westerse man met een moslima vrouw zien, maar wel een Moslim man met een autochtone vrouw, dat mag dan weer wel iets met 2 maten.......!
Antillianenzijn compleet waardeloos, het zijn een beetje de aaseters in de relatie markt en nemen genoegen met de afdankertjes die vaak bestaan uit vadsige blanke vrouwen. na eenmaal de vrouw/vrouwen te hebben bezwangerd zoekt de aap een nieuwe harem uit de onderkant vd maatschappij.
Ik denk dat het voor de mensen die hier problemen mee hebben niet veel uitmaakt of het om een Nederlandse Marokkaan, een Antilliaan of bijvoorbeeld een 'African American' expat is. Het gaat om het plaatje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef Xingu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt een relatie tussen een allochtone man (van één vd grote immigranten groepen die we in NL veel hebben) en een autochtone Nederlandse.
Oh, die gemene moslims ook! Dat ze hun eigen vrouwen achterhouden, terwijl jullie je vrouwen vrijelijk beschikbaar stellen! Het moet natuurlijk wel een eerlijke ruil zijn.quote:Ik snap het ook niet alhoewel, ik me de afgunst enz wel kan begrijpen zo nu en dan.
Het is dan ook vaak gericht tegen iemand met een moslim achtergrond en/of een losbandige antilliaanse achtergrond.
Veel moslims willen wel een NL vrouw (die zich eerst moet bekeren mochten ze samen door willen gaan), anderzijds oefenen de jongens met die achtergrond graag op vrouwen uit andere culturen en houden ze hun eigen vrouwen achter.
Je zal dan ook bijna nooit een Nederlandse/westerse man met een moslima vrouw zien, maar wel een Moslim man met een autochtone vrouw, dat mag dan weer wel iets met 2 maten.......!
Je beschrijft precies de vrouwen waar jullie hier op afgeven, dus kan me niet voorstellen dat dit een probleem is. Als ze hun vrouwen (vast veel vrouwelijker, onderdaniger, minder lomp etc.) maar niet voor jou achterhouden, toch?quote:Antillianenzijn compleet waardeloos, het zijn een beetje de aaseters in de relatie markt en nemen genoegen met de afdankertjes die vaak bestaan uit vadsige blanke vrouwen. na eenmaal de vrouw/vrouwen te hebben bezwangerd zoekt de aap een nieuwe harem uit de onderkant vd maatschappij.
Je snapt het kennelijk nog niet hè.... wij Nederlanders beschouwen vrouwen niet als ons eigendom, dit in tegenstelling tot mannen uit andere culturen. Als zo'n vrouw dan graag onderdanig wil doen of er op een vervelende manier achter komen dat ze 'een tussendoortje uit de locale keuken is' dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Ik sla mijn zusje niet de hersens in omdat ze met een ongelovige man thuis komt of op een andere manier de familie-eer schaad. Iets met een gebrek aan schaamte cultuur of zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Anyanka het volgende:
Oh, die gemene moslims ook! Dat ze hun eigen vrouwen achterhouden, terwijl jullie je vrouwen vrijelijk beschikbaar stellen! Het moet natuurlijk wel een eerlijke ruil zijn.
Precies, maar het neemt niet weg dat veel mensen met die achtergrond een storende factor zijn op zowel de relatie markt, als andere hedendaagse taferelen waarin er zoals eerder gezegd WEER met 2 maten wordt gemeten.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je snapt het kennelijk nog niet hè.... wij Nederlanders beschouwen vrouwen niet als ons eigendom, dit in tegenstelling tot mannen uit andere culturen. Als zo'n vrouw dan graag onderdanig wil doen of er op een vervelende manier achter komen dat ze 'een tussendoortje uit de locale keuken is' dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Ik sla mijn zusje niet de hersens in omdat ze met een ongelovige man thuis komt of op een andere manier de familie-eer schaad. Iets met een gebrek aan schaamte cultuur of zo
Precies... racisme is een blanke eigenschapquote:Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Xingu het volgende:
[..]
Precies, maar het neemt niet weg dat veel mensen met die achtergrond een storende factor zijn op zowel de relatie markt, als andere hedendaagse taferelen waarin er zoals eerder gezegd WEER met 2 maten wordt gemeten.
En wij ongelovige westerlingen zijn zo racistisch
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Precies... racisme is een blanke eigenschap
Je had de reacties eens moeten lezen toen uitkwam dat Doutzen Kroes en DJ Sunnery James gingen trouwen (en zwanger was). Belachelijk hoeveel afgunst van blanke mannen. Walgelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef Xingu het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet alhoewel, ik me de afgunst enz wel kan begrijpen zo nu en dan.
Antillianenzijn compleet waardeloos, het zijn een beetje de aaseters in de relatie markt en nemen genoegen met de afdankertjes die vaak bestaan uit vadsige blanke vrouwen. na eenmaal de vrouw/vrouwen te hebben bezwangerd zoekt de aap een nieuwe harem uit de onderkant vd maatschappij.
Ze hebben gewoon niet door hoe treurig ze eigenlijk bezig zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je had de reacties eens moeten lezen toen uitkwam dat Doutzen Kroes en DJ Sunnery James gingen trouwen (en zwanger was). Belachelijk hoeveel afgunst van blanke mannen. Walgelijk.
Dit klopt wel ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef gupje123 het volgende:
Leuk dat gezeik weer over de Nederlandse vrouw door de Nederlandse kneus. Grappig is wel dat in internationale rankings de NL vrouw altijd in de top 10 preikt als het over de mooiste vrouwen op aarde gaat:P Daarentegen staat de NL man internationaal bekend als een houte klaas die niet kan flirten en geen sexapeal feeft.
LOLquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef gupje123 het volgende:
Leuk dat gezeik weer over de Nederlandse vrouw door de Nederlandse kneus. Grappig is wel dat in internationale rankings de NL vrouw altijd in de top 10 preikt als het over de mooiste vrouwen op aarde gaat:P Daarentegen staat de NL man internationaal bekend als een houte klaas die niet kan flirten en geen sexapeal feeft.
Bron?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:32 schreef gupje123 het volgende:
Nederlandse vrouw staat internationaal bekend als mooi. Nederlandse mannen daaren tegen worden internationaal voor houte klaas aangezien die niet kunnen flirten
According to some foreigners.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
“Ungainly, messy and unsociable.” These are a just a few of the 'qualities' of Dutch women,
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niet door hoe treurig ze eigenlijk bezig zijn.
[..]
Dit klopt wel ja.![]()
Dit hoor ik wel vaker, dat de mannen niet meer man durven zijn of zoiets.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef gupje123 het volgende:
[..]Ben zelf ook totaal niet gecharmeerd van de laffe Hollandse Klaas. Heb een heerlijk knappe hooglander. Tenminste een echte ruige vent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |