abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:19:31 #226
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118649204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef Anyanka het volgende:
Als Nederlandse vrouwen zo weinig populair zijn, hoe verklaren jullie dan de negatieve reacties die vaak komen op de combinatie autochtone vrouw en allochtone/donkere man? :)
Elke vrouw tot 80 jaar is populair op FOK!. alleen wil het voor de hunkerende rukkertjes niet altijd zo lukken. Men moet wat. Daar moet je die jongens niet op aanvallen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118649778
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:55 schreef xenobinol het volgende:
De buitenlandse vrouwen die ik ken zijn veel zorgzamer, meer welbespraakt en komen intelligenter over, minder materialistischer, uitdagend en gewoon meer fun dan hun Nederlandse tegenhangers.

Zal wel te maken hebben met de omstandigheden waarin ze opgegroeid zijn, ik zie gewoon teveel prinsessengedrag bij de Nederlandse dames -O-

p.s. xeno zoekt een volbloed Nederlandse fokster die hem van mening kan doen veranderen 8-)
Waarom zou ik je mening willen veranderen? Als jij graag een buitenlandse schone als vriendin wil, ben ik de laatste die je tegenhoudt. ;)
signatuurloos
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:36:00 #228
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_118649929
quote:
Als Nederlandse vrouwen zo weinig populair zijn, hoe verklaren jullie dan de negatieve reacties die vaak komen op de combinatie autochtone vrouw en allochtone/donkere man? :)
Ik neem aan dat je bedoelt een relatie tussen een allochtone man (van één vd grote immigranten groepen die we in NL veel hebben) en een autochtone Nederlandse.

Ik snap het ook niet alhoewel, ik me de afgunst enz wel kan begrijpen zo nu en dan.
Het is dan ook vaak gericht tegen iemand met een moslim achtergrond en/of een losbandige antilliaanse achtergrond.

Veel moslims willen wel een NL vrouw (die zich eerst moet bekeren mochten ze samen door willen gaan O-) ), anderzijds oefenen de jongens met die achtergrond graag op vrouwen uit andere culturen en houden ze hun eigen vrouwen achter.
Je zal dan ook bijna nooit een Nederlandse/westerse man met een moslima vrouw zien, maar wel een Moslim man met een autochtone vrouw :Y , dat mag dan weer wel iets met 2 maten.......!

Antillianen B-) zijn compleet waardeloos, het zijn een beetje de aaseters in de relatie markt en nemen genoegen met de afdankertjes die vaak bestaan uit vadsige blanke vrouwen. na eenmaal de vrouw/vrouwen te hebben bezwangerd zoekt de aap een nieuwe harem uit de onderkant vd maatschappij.
Like an assassin
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:40:42 #229
280073 Xingu
pi_118650141
quote:
Kortom het heeft met cultuur verschillen te maken die vaak negatief uitpakken.
Like an assassin
pi_118650777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef Xingu het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bedoelt een relatie tussen een allochtone man (van één vd grote immigranten groepen die we in NL veel hebben) en een autochtone Nederlandse.

Ik snap het ook niet alhoewel, ik me de afgunst enz wel kan begrijpen zo nu en dan.
Het is dan ook vaak gericht tegen iemand met een moslim achtergrond en/of een losbandige antilliaanse achtergrond.

Veel moslims willen wel een NL vrouw (die zich eerst moet bekeren mochten ze samen door willen gaan O-) ), anderzijds oefenen de jongens met die achtergrond graag op vrouwen uit andere culturen en houden ze hun eigen vrouwen achter.
Je zal dan ook bijna nooit een Nederlandse/westerse man met een moslima vrouw zien, maar wel een Moslim man met een autochtone vrouw :Y , dat mag dan weer wel iets met 2 maten.......!

Antillianen B-) zijn compleet waardeloos, het zijn een beetje de aaseters in de relatie markt en nemen genoegen met de afdankertjes die vaak bestaan uit vadsige blanke vrouwen. na eenmaal de vrouw/vrouwen te hebben bezwangerd zoekt de aap een nieuwe harem uit de onderkant vd maatschappij.
Scherpe analyse ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:04:24 #231
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_118657507
quote:

[..]

Ik denk dat het voor de mensen die hier problemen mee hebben niet veel uitmaakt of het om een Nederlandse Marokkaan, een Antilliaan of bijvoorbeeld een 'African American' expat is. Het gaat om het plaatje.

quote:

Oh, die gemene moslims ook! Dat ze hun eigen vrouwen achterhouden, terwijl jullie je vrouwen vrijelijk beschikbaar stellen! Het moet natuurlijk wel een eerlijke ruil zijn. :')

quote:
Je beschrijft precies de vrouwen waar jullie hier op afgeven, dus kan me niet voorstellen dat dit een probleem is. Als ze hun vrouwen (vast veel vrouwelijker, onderdaniger, minder lomp etc.) maar niet voor jou achterhouden, toch?
...as always
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:04:11 #232
280073 Xingu
pi_118665631
Ik denk dat het voor de mensen die hier problemen mee hebben niet veel uitmaakt of het om een Nederlandse Marokkaan, een Antilliaan of bijvoorbeeld een 'African American' expat is. Het gaat om het plaatje.

Deels wel en deels niet, afhankelijk hoe de persoon zich opstelt en uit.

Oh, die gemene moslims ook! Dat ze hun eigen vrouwen achterhouden, terwijl jullie je vrouwen vrijelijk beschikbaar stellen! Het moet natuurlijk wel een eerlijke ruil zijn.

Dat is het probleem niet, het gaat eerder om het feit dat het overgrote deel mannen met die achtergrond vol met moralen zitten maar het zelf (bewust)vergeten na te streven :') .
Neem is een kijkje op een red light district(buiten A'dam) , het krioelt er van de mensen met die achtergrond. O~)

Je beschrijft precies de vrouwen waar jullie hier op afgeven, dus kan me niet voorstellen dat dit een probleem is. Als ze hun vrouwen (vast veel vrouwelijker, onderdaniger, minder lomp etc.) maar niet voor jou achterhouden, toch?

Men beschrijft hier in dit topic, helemaal niet specifiek het type afgedankte vadsige blanke vrouw uit de laagste regionen. :N
Ieder beschrijft hier zijn of haar mening over de ervaring en mentaliteit die de vrouwen in dit land nastreven(positief of negatief) versus ervaringen mbt de mentaliteit van vrouwen uit het buitenland.
Like an assassin
pi_118696236
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Anyanka het volgende:

Oh, die gemene moslims ook! Dat ze hun eigen vrouwen achterhouden, terwijl jullie je vrouwen vrijelijk beschikbaar stellen! Het moet natuurlijk wel een eerlijke ruil zijn. :')

Je snapt het kennelijk nog niet hè.... wij Nederlanders beschouwen vrouwen niet als ons eigendom, dit in tegenstelling tot mannen uit andere culturen. Als zo'n vrouw dan graag onderdanig wil doen of er op een vervelende manier achter komen dat ze 'een tussendoortje uit de locale keuken is' dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Ik sla mijn zusje niet de hersens in omdat ze met een ongelovige man thuis komt of op een andere manier de familie-eer schaad. Iets met een gebrek aan schaamte cultuur of zo :W
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 1 november 2012 @ 20:37:27 #234
280073 Xingu
pi_118719888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je snapt het kennelijk nog niet hè.... wij Nederlanders beschouwen vrouwen niet als ons eigendom, dit in tegenstelling tot mannen uit andere culturen. Als zo'n vrouw dan graag onderdanig wil doen of er op een vervelende manier achter komen dat ze 'een tussendoortje uit de locale keuken is' dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Ik sla mijn zusje niet de hersens in omdat ze met een ongelovige man thuis komt of op een andere manier de familie-eer schaad. Iets met een gebrek aan schaamte cultuur of zo :W
Precies, maar het neemt niet weg dat veel mensen met die achtergrond een storende factor zijn op zowel de relatie markt, als andere hedendaagse taferelen waarin er zoals eerder gezegd WEER met 2 maten wordt gemeten.
En wij ongelovige westerlingen zijn zo racistisch :')
Like an assassin
pi_118720543
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:37 schreef Xingu het volgende:

[..]

Precies, maar het neemt niet weg dat veel mensen met die achtergrond een storende factor zijn op zowel de relatie markt, als andere hedendaagse taferelen waarin er zoals eerder gezegd WEER met 2 maten wordt gemeten.
En wij ongelovige westerlingen zijn zo racistisch :')
Precies... racisme is een blanke eigenschap :')
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 1 november 2012 @ 20:51:58 #236
280073 Xingu
pi_118720604
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:50 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Precies... racisme is een blanke eigenschap :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Xingu op 01-11-2012 20:57:25 ]
Like an assassin
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:54:17 #237
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_118752052
quote:

[..]

Je had de reacties eens moeten lezen toen uitkwam dat Doutzen Kroes en DJ Sunnery James gingen trouwen (en zwanger was). Belachelijk hoeveel afgunst van blanke mannen. Walgelijk.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_118754221
Eerlijk gezegd heb ik vaker met half bloedjes (Indisch/Moluks/Italiaans/Frans), maar misschien komt dat omdat de meeste Nederlandse vrouwen zo verdomt groot zijn (ik ben maar 1.75). Daarnaast vind ik dat sommige Nederlandse vrouwen iets te ver zijn geemancipeert.
pi_119686309
Leuk dat gezeik weer over de Nederlandse vrouw door de Nederlandse kneus. Grappig is wel dat in internationale rankings de NL vrouw altijd in de top 10 preikt als het over de mooiste vrouwen op aarde gaat:P Daarentegen staat de NL man internationaal bekend als een houte klaas die niet kan flirten en geen sexapeal feeft.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:31:09 #240
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119686347
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Je had de reacties eens moeten lezen toen uitkwam dat Doutzen Kroes en DJ Sunnery James gingen trouwen (en zwanger was). Belachelijk hoeveel afgunst van blanke mannen. Walgelijk.
Ze hebben gewoon niet door hoe treurig ze eigenlijk bezig zijn.

quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef gupje123 het volgende:
Leuk dat gezeik weer over de Nederlandse vrouw door de Nederlandse kneus. Grappig is wel dat in internationale rankings de NL vrouw altijd in de top 10 preikt als het over de mooiste vrouwen op aarde gaat:P Daarentegen staat de NL man internationaal bekend als een houte klaas die niet kan flirten en geen sexapeal feeft.
Dit klopt wel ja. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119686385
Nederlandse vrouw staat internationaal bekend als mooi. Nederlandse mannen daaren tegen worden internationaal voor houte klaas aangezien die niet kunnen flirten :P
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:32:23 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119686387
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:30 schreef gupje123 het volgende:
LOL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:33:13 #243
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_119686411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:32 schreef gupje123 het volgende:
Nederlandse vrouw staat internationaal bekend als mooi. Nederlandse mannen daaren tegen worden internationaal voor houte klaas aangezien die niet kunnen flirten :P
Bron?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:37:37 #244
45206 Pietverdriet
pi_119686581
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Bron?
Stormfront Fap magazine
pi_119686679
Dutch Men

The thought of writing an entire chapter on Dutch men made us cringe because there's not a whole heck of a lot to say about these boys. They're not bad guys, they're just boring. Strong points: well-educated, open-minded and kind. Weak points: everything else. Grab a Dutch boy and make him your best friend. If you make him your boyfriend, you're in for some serious frustration. Dutch men don't understand passion, romance or excitement. They lack imagination and fail to understand the fine art of present-giving.
Gwoon wat sites. Google maar ns wat :)
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:47:40 #247
45206 Pietverdriet
pi_119686963
“Ungainly, messy and unsociable.” These are a just a few of the 'qualities' of Dutch women,
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:48:56 #248
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119687008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
“Ungainly, messy and unsociable.” These are a just a few of the 'qualities' of Dutch women,
According to some foreigners.
pi_119687293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon niet door hoe treurig ze eigenlijk bezig zijn.

[..]

Dit klopt wel ja. :')
:) Ben zelf ook totaal niet gecharmeerd van de laffe Hollandse Klaas. Heb een heerlijk knappe hooglander. Tenminste een echte ruige vent! :P
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:57:12 #250
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119687315
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef gupje123 het volgende:

[..]

:) Ben zelf ook totaal niet gecharmeerd van de laffe Hollandse Klaas. Heb een heerlijk knappe hooglander. Tenminste een echte ruige vent! :P
Dit hoor ik wel vaker, dat de mannen niet meer man durven zijn of zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')