quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
14 jaar al en nog steeds tankjes aan het maken, hij zal zich binnenkort wel registreren op fok. Hij heeft in ieder geval wat omhanden in de komende 15 jaar dat hij op zijn eerste vriendinnetje wacht.
Wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"Haten op"? Ten eerste is het allemaal niet zo briljant voor een 14-jarige
Ja, laten we allemaal hetzelfde doen. Eenheidsworst ftw.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
en ten tweede lijkt me het beter voor jongens van die leeftijd om hun aandachtsgebied wat te verleggen.
ik zou toch even beter kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Dat is toch geen legoVroeger waren het tenminste nog gewoon blokjes, dit zijn gewoon kant en klare onderdelen.
Ik vond het een goed verhaal tot ik zijn leeftijd tot me door liet dringen. Hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind het niet in de richting wijzen van een gezonde ontwikkeling, ondanks dat ik een groot fan ben van lego.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat?
Als die knul dat leuk vindt dan moet hij dat toch vooral doen. Geen idee hoe oud je bent, maar beetje op FOK! rondhangen is ook niet zo briljant, ook niet voor jouw leeftijd.
Die jongen vindt het leuk om te lego'en en blijkbaar is hij er goed in. Ik snap niet wat daar dan het probleem van is.
Het lijkt mij een gezonde ontwikkeling voor een jongen om de fase van spelen met lego op een gegeven moment achter je te laten, ruim voor je veertiende. Vandaar dat ik het niet zo'n 100% positief verhaal vind.quote:Ja, laten we allemaal hetzelfde doen. Eenheidsworst ftw.
Blijkbaar vindt 'ie dit leuker van meisjes, of hij heeft de chimeids al om zich heen hangen, wie weet. Meisjes zijn er over een paar jaar ook nog wel.
enquote:Using standard Lego pieces, he started to create his very own designs from scratch based on real world WW2 armament and battles.
Eh ... Nee. Ik zie toch echt een aangepast rupsbandje. De schakels zijn smaller gemaakt.quote:The rest is just the standard stuff you and I can buy at any store.
het is nog steeds standaard spul (dat je zelf makkelijk op maat kan maken.. brrrr.....)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
en
[..]
Eh ... Nee. Ik zie toch echt een aangepast rupsbandje. De schakels zijn smaller gemaakt.
Vergelijk de breedte van rupsbandjes van de volgende 2 tanks maar:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Bij de bovenste zijn de rupsbandjes smaller gemaakt door de blokjes af te zagen, af te breken of af te knippen *huivert*
Hier een afbeelding van een orgineel rupsbandschakeltje:
[ afbeelding ]
Maar desalniettemin zijn die tanks erg mooi gemaakt, ik pruts ook wel eens wat met Lego (zonder daarbij blokjes te slopen) en ik kan qua design niet bij hem in de schaduw staan.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
14 jaar al en nog steeds tankjes aan het maken, hij zal zich binnenkort wel registreren op fok. Hij heeft in ieder geval wat omhanden in de komende 15 jaar dat hij op zijn eerste vriendinnetje wacht.
Dit heeft verder niets kinderlijks in zich: dit is pure kunst... Een gave die jij in ieder geval niet hebt...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe kom je daarbij? Ik had laatst nog een tankje van lego gemaakt, die was heel goed geslaagd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dit heeft verder niets kinderlijks in zich: dit is pure kunst... Een gave die jij in ieder geval niet hebt...
Wie zegt dat ie dat niet doet? Allemaal domme aannames..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"Haten op"? Ten eerste is het allemaal niet zo briljant voor een 14-jarige en ten tweede lijkt me het beter voor jongens van die leeftijd om hun aandachtsgebied wat te verleggen.
Als ik m'n lego hier in de buurt had zou ik nu ook lekker huisjes bouwen hoor. En ik ben 31.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:55 schreef YazooW het volgende:
14 jaar en dan nog aan de Lego, ga sletjes neuken ofzo...
Ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik m'n lego hier in de buurt had zou ik nu ook lekker huisjes bouwen hoor. En ik ben 31.
Dat kan, het lijkt mij alleen een stuk waarschijnlijker dat hij gewoon is blijven hangen in zijn comfortzone en daarom er maar goed in is geworden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie dat niet doet? Allemaal domme aannames..
Ondertussen verdient hij misschien over een jaar of 10 goed geld bij lego of een ander bedrijf met het ontwerpen van sets. We kunnen niet allemaal precies op hetzelfde moment in ons leven precies hetzelfde gaan doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan, het lijkt mij alleen een stuk waarschijnlijker dat hij gewoon is blijven hangen in zijn comfortzone en daarom er maar goed in is geworden.
Nogmaals, ik heb helemaal niets tegen lego, integendeel, neefjes en nichtjes enzo die willen spelen met ome Welt hoeven niet met iets anders aan te komen. Alleen terugkeren naar iets is iets anders dan erin blijven hangen.
Het is echt geen genie hoor, gewoon iemand met voorstellingsvermogen, een flinke doos lego en veel tijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen verdient hij misschien over een jaar of 10 goed geld bij lego of een ander bedrijf met het ontwerpen van sets.
Het wordt hier gewoon afgeschilderd als één groot succesverhaal, terwijl veel kinderen dit soort dingen gewoon niet maken omdat ze vanaf een bepaalde leeftijd andere dingen gaan doen om zich te vermaken.quote:We kunnen niet allemaal precies op hetzelfde moment in ons leven precies hetzelfde gaan doen.
En ja, ik zie liever een 14-jarige die nog met lego 'speelt' dan een 14-jarige die chicks hosselt omdat dat zogenaamd moet van de samenleving.
Dan zijn we het er gewoon over oneens of dit wel of niet indrukwekkend is. En al was het slechts voor zijn eigen vermaak, dan nóg is het toch niet erg? Alsof dat wat andere kinderen op die leeftijd doen zo'n enorme impact heeft op deze wereld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is echt geen genie hoor, gewoon iemand met voorstellingsvermogen, een flinke doos lego en veel tijd.
[..]
Het wordt hier gewoon afgeschilderd als één groot succesverhaal, terwijl veel kinderen dit soort dingen gewoon niet maken omdat ze vanaf een bepaalde leeftijd andere dingen gaan doen om zich te vermaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |