Ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:43 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond hoop ik Psycho Pass klaar te hebben en K iig gezien te hebben.
Eerst werken![]()
Ow en Ergo Proxy heb ik ook afgekeken, robin, jij gaat die shit ook echt willen zien denk ik. De tweede helft van de serie is iets vager maar als je een beetje filosofisch ingesteld bent dan kan je het zeker wel waarderen.
Ik neem aan dat je doelt op de borked kernel van Supertux, en niet op "Who is that Panzer?!"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:
Wow, ik heb dingen relevant aan mijn interesses gemist.
Nee, ik helaas nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Ow en een bijdrage aan die reeks van Qunix:
[ afbeelding ]
Die herkennen we allemaal toch wel hoop ik?
ik herkende em niet..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Ow en een bijdrage aan die reeks van Qunix:
[ afbeelding ]
Die herkennen we allemaal toch wel hoop ik?
Oh! Oh! eeeh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:54 schreef .Cake. het volgende:
Echt? Jongens...
[ afbeelding ]
En nu moet ik naar mn werk. Als ik terugkom vanavond verwacht ik dat jullie het weten.
ik ga em niet verklappen... aangezien ik gegoogled hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is post nr 50000 van mij
[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 13-10-2012 11:01:11 ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga em niet verklappen... aangezien ik gegoogled hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is post nr 50000 van mijVijftigduizend maal mschol.
Even kijken wat je eerste post was.
Gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Vijftigduizend maal mschol.
Even kijken wat je eerste post was.
Gevonden.nooooo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i dont wanna know![]()
Je kunt dus anime kijken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja test Stand Alone Complex 07(BDRIP)[x264_AAC][1280x720] mp4 en een 720P.mkv met ondertiteling op 7" tablet,werkt heel goed.
Doe ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je kunt dus anime kijken?![]()
Toch... fix je mainbox
Van onii-chan dakedo of imouto nog wattesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja
Zijn de nieuwe afleveringen er al?
Straks naar biebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
door het probleem te vermijden en elders anime te kijken
Ja ik weet hoe het heetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Van onii-chan dakedo of imouto nog wattes
in 2013 komt het tweede seizoen van ore no imouto ga kawaiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het heet
Dit seizoen zouden ze er toch mee verdergaan?
2??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
in 2013 komt het tweede seizoen van ore no imouto ga kawai
2013 pas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
in 2013 komt het tweede seizoen van ore no imouto ga kawai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |