quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ah daar was het dus van.
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFW?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hahaha die laatste!
SakurasouSPOILER: NSFW?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.
die laatste is van?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de voice actor van die loli is nog een 15 jarige ook
whahahahaquote:
ook daar ken ik de laatste nietquote:
oniichan dakedo ai sae areba kankeinai yo nequote:
wat een beschrijving weerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oniichan dakedo ai sae areba kankeinai yo ne
zit zij naast je ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OMG OMG KYUBEYHOES MOET IK HEBBEN.
Gr Kyubey
Je kan die ook wel skippen hoor... Er zijn een hoop andere series die vele malen beter zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet er nog steeds aan beginnen
terwijl, toen hij airde, iedereen vond dat je em moest zien volgens mij...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan die ook wel skippen hoor... Er zijn een hoop andere series die vele malen beter zijn.
Heb nog series als Ga-rei zero , Full metal panic, claymore, canaan , last exile en space bros, Gundam zeta in mijn backlog staan maar ik kom er maar niet aan toequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan die ook wel skippen hoor... Er zijn een hoop andere series die vele malen beter zijn.
Behoorlijk gehypde serie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
terwijl, toen hij airde, iedereen vond dat je em moest zien volgens mij...
Space Bros.... Geweldig dat!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb nog series als Ga-rei zero , Full metal panic, claymore, canaan , last exile en space bros, Gundam zeta in mijn backlog staan maar ik kom er maar niet aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |