Eh, iets voor zessen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga even bij een studieadviseur langs voor dat extra geld. Hoelaat ben je er?
oh nee dan laat ik je achteraf wel even weten wat die zegt, kan jij dat formuliertje ook effe invullenquote:
Ja graagquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh nee dan laat ik je achteraf wel even weten wat die zegt, kan jij dat formuliertje ook effe invullen
die moet je downloaden bij de duo, en dan moet er een uva stempeltje op waarmee ze akkoord verklaren voor dat roosterquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja graagMocht je formuleren mee krijgen, wil je dan eentje extra meenemen?
Ja, ik weet nog niet helemaal hoe ik dat met dat rooster moet doen. Alle colleges er op? En moet ik dan over twee weken weer een nieuwe gaan opsturen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
die moet je downloaden bij de duo, en dan moet er een uva stempeltje op waarmee ze akkoord verklaren voor dat rooster
dat eerste wisten ze aan de balie niet, daarom moet ik naar de adviseur, en dat 2de, jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog niet helemaal hoe ik dat met dat rooster moet doen. Alle colleges er op? En moet ik dan over twee weken weer een nieuwe gaan opsturen?
Geheid dat dat fout gaatquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat eerste wisten ze aan de balie niet, daarom moet ik naar de adviseur, en dat 2de, ja
2 maanden terugwerkende kracht, dus als hij er deze week niet uit gaat laten we geld liggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geheid dat dat fout gaatZe kunnen dat eerste in twee weken helemaal niet verwerken joh.
Oh, nice. In dat geval wacht ik jouw bevindingen af en haal ik vrijdag die stempelquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
2 maanden terugwerkende kracht, dus als hij er deze week niet uit gaat laten we geld liggen
meid van de onderwijsbalie helemaal geiriteerd doen. Ja , klote duo, die kunnen ook wel verzinnen dat wij geen zin hebben om roosters in te vullen en gewoon overal een stempel op drukkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nice. In dat geval wacht ik jouw bevindingen af en haal ik vrijdag die stempel
Hahahquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
meid van de onderwijsbalie helemaal geiriteerd doen. Ja , klote duo, die kunnen ook wel verzinnen dat wij geen zin hebben om roosters in te vullen en gewoon overal een stempel op drukken
Ik zou vooral zeggen dat je Tchock bent. Ben benieuwd hoe ze dan reageren eigenlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahMaar die stempel kun je dus gewoon aan de balie halen?
Hallo ik ben Tchock dit dat hier stempelen?
Toen ik Yreal ontmoette zei ik volgens mij wel Hai. Ik ben Tchock. Zeg maar -insert naam-quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou vooral zeggen dat je Tchock bent. Ben benieuwd hoe ze dan reageren eigenlijk.
Als je meer dan anderhalf uur reist met het ov naar je universiteit geldt dat als onbereikbaar en kun je in aanmerking komen voor bijna 100 euro per maand bonusch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Speedy_T het volgende:
Wat is dat extra geld en precies en waar kun je dat krijgen?
Haha baas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik Yreal ontmoette zei ik volgens mij wel Hai. Ik ben Tchock. Zeg maar -insert naam-
Ik soms.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Wie is er allemaal nog meer dol op grolsch?
Ik drink alleen baco en jagermeister. Oh en soms wodka-appelsap. Je kunt wel zeggen dat ik niet van de stoere troep ben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Tukkersquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
quote:
Wodka appelsap?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik drink alleen baco en jagermeister. Oh en soms wodka-appelsap. Je kunt wel zeggen dat ik niet van de stoere troep ben.
Niet haten op tukkers!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |