heb jij die extra ov vergoeding al aangevraagd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef Tchock het volgende:
Stomme gezever over die bundels altijd, stel je niet zo aan allemaal.
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb jij die extra ov vergoeding al aangevraagd?
Haha, proberen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Had iemand deze al gezien?
https://play.google.com/s(...)d.arrestengame&hl=en
Eens met dit, die fluorescerende kleurtjes passen beter bij een barca shirtje. Maar Kluwer is wel handig want dat zijn ook de pagina nummers die in werkcolleges worden genoemd bij onsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef Yreal het volgende:
Omdat de oranje kluwer echt heel lelijk is
slechte werkcolleges danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens met dit, die fluorescerende kleurtjes passen beter bij een barca shirtje. Maar Kluwer is wel handig want dat zijn ook de pagina nummers die in werkcolleges worden genoemd bij ons
...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens met dit, die fluorescerende kleurtjes passen beter bij een barca shirtje. Maar Kluwer is wel handig want dat zijn ook de pagina nummers die in werkcolleges worden genoemd bij ons
Ga je niet meer reizen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
93 euro per maand extra, volgend jaar 98
Nouja als ik naast iemand zegt en iemand zegt dit en dit artikel; dan zeg ik: welke paginaquote:
maar dan mag je toch niet meer gratis treinen?quote:
Watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar dan mag je toch niet meer gratis treinen?
jawel hoor, vandaar : Extraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar dan mag je toch niet meer gratis treinen?
hoe kan dat? is dat niet ipv je studentenreisproduct maar extra? Waarom mag je dat en kan ik dat ook?!quote:
Daar kom je voor in aanmerking als je je school niet kunt bereiken doordat je eerder weg zou moeten dan je eerste verbinding, of later terug zou zijn dan je laatste verbinding, of meer dan anderhalf uur doet over het bereiken van je school met het ov. Kies maar uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe kan dat? is dat niet ipv je studentenreisproduct maar extra? Waarom mag je dat en kan ik dat ook?!
Meer dan anderhalfuur!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kom je voor in aanmerking als je je school niet kunt bereiken doordat je eerder weg zou moeten dan je eerste verbinding, of later terug zou zijn dan je laatste verbinding, of meer dan anderhalf uur doet over het bereiken van je school met het ov. Kies maar uit.
Dat is enkeltje hè. Dus minstens drie uur heen en weer en dan nog voor een bepaald aantal dagen per maand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meer dan anderhalfuur!![]()
Maar dat kan ik pas aanvragen als straks mijn kamer kwijt ben en nog geen nieuwe heb gevonden... en dat zou onwenselijk zijn omdat ik dan elke dag op en neer moet
Ja het is voor mij ook voor heen en terug iets meer dan 4 uur reizenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is enkeltje hè. Dus minstens drie uur heen en weer en dan nog voor een bepaald aantal dagen per maand.
Kudt. Ik kreeg een kamer aangeboden en toen een hoop gezeur en toen was 'ie er niet meer. Verder een ander plan dat niet door gaat, veel contacten die niets laten horen en een hoop reacties via verschillende media de ruimte ingestuurd waar ze, gezien het gebrek aan reacties, nog steeds rondzwerven. Eén reactie passeerde laatst trouwens de Voyager 1, dat was nogal een happening.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef eriksd het volgende:
Hoe is het met de kamerzoektocht Tchock.
Je kunt altijd nog kaartjes schrijven op het advertentiebord van de Albert Heijn!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kudt. Ik kreeg een kamer aangeboden en toen een hoop gezeur en toen was 'ie er niet meer. Verder een ander plan dat niet door gaat, veel contacten die niets laten horen en een hoop reacties via verschillende media de ruimte ingestuurd waar ze, gezien het gebrek aan reacties, nog steeds rondzwerven. Eén reactie passeerde laatst trouwens de Voyager 1, dat was nogal een happening.
Ik waardeer je sarcasmequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kudt. Ik kreeg een kamer aangeboden en toen een hoop gezeur en toen was 'ie er niet meer. Verder een ander plan dat niet door gaat, veel contacten die niets laten horen en een hoop reacties via verschillende media de ruimte ingestuurd waar ze, gezien het gebrek aan reacties, nog steeds rondzwerven. Eén reactie passeerde laatst trouwens de Voyager 1, dat was nogal een happening.
Er staat inderdaad vaak 'alleen vrouwen' bij advertenties. Discriminatie!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik waardeer je sarcasmeMoest er nog aan denken laatst alleen was die kamer voor een chick, bij een chick, en heb ik daar nu weer een rare situatie mee dus daar was je per definitie niet mee opgeschoten. Sowieso lijken alle kamers wel voor de dames te zijn.
Ja, raar is dat. Terwijl mijn ervaring niet is dat dames gemiddeld viezer of schoner zijn dan heren. Huisgenootje van mijn vriendin heeft laatst nog haar halve kamer vernield en toen met een gestolen sleutel een feestje gegeven terwijl ze er niet meer mocht komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik waardeer je sarcasmeMoest er nog aan denken laatst alleen was die kamer voor een chick, bij een chick, en heb ik daar nu weer een rare situatie mee dus daar was je per definitie niet mee opgeschoten. Sowieso lijken alle kamers wel voor de dames te zijn.
Ja mannen kunnen heel netjes zijn!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, raar is dat. Terwijl mijn ervaring niet is dat dames gemiddeld viezer of schoner zijn dan heren. Huisgenootje van mijn vriendin heeft laatst nog haar halve kamer vernield en toen met een gestolen sleutel een feestje gegeven terwijl ze er niet meer mocht komen
Ik zeg dus net dat ik niet vind dat er veel verschil in zit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja mannen kunnen heel netjes zijn!
Bij mij gaat wel elke week het brandalarm af..
En er ligt best veel stof enzo want ik stofzuig alleen op vrijdag
Als het kon zat ik er alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef eriksd het volgende:
Mja, ga anders lekker in zo'n containerwoning.
wel verschil, mannen zijn juist netter zoals jij ook zegt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat ik niet vind dat er veel verschil in zit.
Is het nog steeds zo erg?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het kon zat ik er alHeb je enig idee wat de wachttijden zijn?
De weinige die niet via studentenwoningweb verhuurd worden hebben belachelijke wachttijden, en die die dat wel worden kom ik niet voor in aanmerkingquote:
Volgens mij zit de hele huurmarkt sowieso te vol, in ieder geval voor studenten. Was laatst ook weer 'nieuws' dat er komende jaren nog meer tekort zou komen, met name omdat het aantal studenten toeneemt.quote:
30.000 appartementen te kort hoorde ik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Giku het volgende:
[..]
Volgens mij zit de hele huurmarkt sowieso te vol, in ieder geval voor studenten. Was laatst ook weer 'nieuws' dat er komende jaren nog meer tekort zou komen, met name omdat het aantal studenten toeneemt.
Hier in Groningen is het in ieder geval lastig om een fatsoenlijke kamer te vinden, de meesten worden via-via gevuld. Al wordt er hier wel veel nieuws gebouwd in oude kantoren en ongebruikte gebieden vol gestampt met containerwoningen.
Kan niet wachten om over iets minder dan een jaar een betaalbaar appartement te gaan zoeken hier.
http://www.nu.nl/binnenla(...)enkamers-weinig.htmlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
30.000 appartementen te kort hoorde ik!
Ik denk dat het sociale leenstelsel niet een erg grote daling gaat vormen maar er zou zeker een daling plaats vinden, vooral in de lagere klasse. Dat van utrecht zal wel geen invloed hebben, dat is namelijk niet bindend he! Maar ik had ook een gesprek om te kijken of ik wel geschikt was dit jaar, vanwege een slechte uitkomst van een vragenlijst en omdat er teveel afvallers waren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef Giku het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)enkamers-weinig.html
Inderdaad.
Al is het de komende jaren interessant hoeveel extra studenten er nog bij gaan komen. Met het sociale leenstelsel op komt en Universiteit van Utrecht nu ook denkt aan entree-voorwaarden zie ik het aantal studenten wel eens stagneren, vraag is of dat goed of slecht is natuurlijk.
Ik hoop dat ik het huis uit kan voor de mensheid een basis in een baan rond Saturnus brengt. Om maar even in het ruimtethema te blijven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het sociale leenstelsel niet een erg grote daling gaat vormen maar er zou zeker een daling plaats vinden, vooral in de lagere klasse. Dat van utrecht zal wel geen invloed hebben, dat is namelijk niet bindend he! Maar ik had ook een gesprek om te kijken of ik wel geschikt was dit jaar, vanwege een slechte uitkomst van een vragenlijst en omdat er teveel afvallers waren.
Universiteiten krijgen wel geld per leerling dus dat gaat nog wel lastig worden als de aantallen dalen. Ik hoop dat de aantallen dalen maar kwaliteit stijgt
Als dit nog vier jaar doorgaat spring ik van een brug.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:48 schreef eriksd het volgende:
Nouja, na je 23ste krijg je meer huursubsidie geloof ik, dus dan moet het in ieder geval lukken
Zul je net zien dat je een kamer krijgt nadat je van de brug bent gesprongenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dit nog vier jaar doorgaat spring ik van een brug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |