Nee okee, maar idd in april of zo zou ik er best wel eens een lang weekendje heen willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ookMaar mijn hotel is onderhand weer aardig de vernieling in geholpen door mijn opvolger dus daar kom ik liever niet meer. Er zit daar in de buurt wel een tof vrouwtje met een pension dus dat is dan een optie. Zal waarschijnlijk echter niet voor komende lente zijn
neeeeeejquote:
hoe lang heb je vakantie ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej
jij moet dingen zeggen als: he bah wat stom dat jij dat hebt ik ben jaloers
zodat ik extra kan genieten van mijn vakantie
Ja, zingen we allemaal even mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
tuuudututudu
tuuudututudu
ohhhhh chihuahua
een weekje maarquote:
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, zingen we allemaal even mee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Oh oke. Hm. Ff kijken hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh oke. Hm. Ff kijken hoor.
Ik hoef ook niks te doen en ik krijg er gewoon voor doorbetaald. Zoiets?
natuurlijk ken ik die nog!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef DaMart het volgende:
De dames van Tatu (kennen we deze Russische nep-lesbiennes nog?) zijn nu ieder een solocarrière begonnen. De leukste helft van het duo heeft toch best een lekker nummer gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat het van dat takkeweer is anders ging ik dat ook doen
Wat de liften betreft bedoel je? Dat verschilt per jaar, en meestal weten ze het zo te plannen dat ze een paar potentieel lucratieve weken kwijt zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, maar idd in april of zo zou ik er best wel eens een lang weekendje heen willen![]()
Heb toen bij Garni Strass geslapen, dat was wel tof
Is er in april al iets open eigenlijk? Of valt dat net in het onderhoudsseizoen?
Ja. Nog een uurtje of ehm, 18 maximaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]nee precies zo niet
als je nou toe zou voegen: en ik zit gevangen in het huis van mijn ouders dan werd het wat beter
Sorry
Ja die kabelbanen idd, maar dan eigenlijk alleen al om die kabelbanen en verder niet. Bovenop de Ahorn of de Penken lekker wat jausen en wat foto's maken en dan weer naar benedenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat de liften betreft bedoel je? Dat verschilt per jaar, en meestal weten ze het zo te plannen dat ze een paar potentieel lucratieve weken kwijt zijnMaar in de kleinere pensions kan je altijd wel terecht en vanuit daar naar bijvoorbeeld Brandberg
of Gerlos is altijd mooi. Ik ken ook een aantal verstopte strandjes tussen de bergen aan de Ziller waar je het gevoel hebt op een tropisch eiland te zijn, compleet met waterval
Ja zonder auto moet je wel mee met de rest voor bepaalde stukjes, dat is jammer. Als ik ga geef ik een seintje, als je dan ook komt laat ik je wat leuke dingen zien waar geen bus of toerist in de buurt komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kabelbanen idd, maar dan eigenlijk alleen al om die kabelbanen en verder niet. Bovenop de Ahorn of de Penken lekker wat jausen en wat foto's maken en dan weer naar benedenen verder dat treintje natuurlijk
Ben ook eens met zoeen bejaardenbus naar de waterval van Krimml geweest, wat een gruwel
ow... maar dat was je vraag toch niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeej
jawelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... maar dat was je vraag toch niet?
Die overigens hier te vinden zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu heb ik zin in Kaiserschmarre uit Ginzling
BLondie, die heb ik gisteren nog op de radio gedraaidquote:
Ik luister nooit naar radio49quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BLondie, die heb ik gisteren nog op de radio gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |