dismissedquote:
quote:
Had je maar eens van dat dak af moeten komen daarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik heb anderhalf jaar in de KSC gezeten terwijl ik daar zat en niemand die daar gezellig een bak koffie komt doen hoor
Ja daar was het tenminste nog gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je maar eens van dat dak af moeten komen daar.
wel lekker rustig tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dafuck, mijn feestboekaccount is geblokkeerd vanwege het gespam
Ik was verdorie aan het chatten met iemandquote:
Maar wanneer ga je weer? Vind het altijd een erg tof gebied om te zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik heb anderhalf jaar in de KSC gezeten terwijl ik daar zat en niemand die daar gezellig een bak koffie komt doen hoor
Je bent verlostquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
No lifequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je weer? Vind het altijd een erg tof gebied om te zijn
quote:
Ik mag er gelukkig alweer op. Even opletten met spammen nu dusquote:
Dat was even een afkoelingsperiode van 5 minuten of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ookMaar mijn hotel is onderhand weer aardig de vernieling in geholpen door mijn opvolger dus daar kom ik liever niet meer. Er zit daar in de buurt wel een tof vrouwtje met een pension dus dat is dan een optie. Zal waarschijnlijk echter niet voor komende lente zijn
[..]Ik ben weer toegelaten
[..]
Ik mag er gelukkig alweer op. Even opletten met spammen nu dus
Lijkt eropquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was even een afkoelingsperiode van 5 minuten of zo?.
het is dat het van dat takkeweer is anders ging ik dat ook doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rookpauze, dat mag wel na anderhalf uur niets doen
Klinkt als een chihuahua met een spraakgebrekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef Muck het volgende:
sjoe sjoe wa
sjoe sjoe wa
sjoe sjoe wa wa wa
tuuudututuduquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een chihuahua met een spraakgebrek.
geen idee...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
had ik hier al gezegd dat ik vakantie heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |