Ehm jaquote:
Leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt leukMet mij goed, een leuk weekend voor de boeg. Nu the Voice aan het kijken
Winkelen, feestje en waarschijnlijk bioscoop/ergens wat etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehm jaWaarom?
[..]
LeukWat ga je doen?
Wij kijken ook TVOH
Vroeg ik me afquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehm jaWaarom?
[..]
LeukWat ga je doen?
Wij kijken ook TVOH
Zaterdag slapen, zondag slapen en misschien nog wat achterstallig werk doen. Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef Sammers het volgende:
[..]
Winkelen, feestje en waarschijnlijk bioscoop/ergens wat etenEn jij?
Waarom nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg ik me afmijn laptop kan niet op de bank
Nou dat kan ook leuk zijn..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zaterdag slapen, zondag slapen en misschien nog wat achterstallig werk doen. Waarschijnlijk niet
En misschien komt er nog een vriendin langs
En je wil niet met een kabel op de bank zitten?quote:
Uhuquote:
Nah zit geen stopcontact bij de bank, en dat ding wordt heet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je wil niet met een kabel op de bank zitten?
[..]
Uhu
Dan moet je het zelf leuk makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:04 schreef Miniem het volgende:
Morgen werkenWeinig zin in eigenlijk
maar sowieso een saai weekend wss.
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nah zit geen stopcontact bij de bank, en dat ding wordt heet.
Dan leg je er iets onderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nah zit geen stopcontact bij de bank, en dat ding wordt heet.
Gefjequote:
kapiteinquote:
Gewoon zorgen dat je iedere dag plezier hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wil ik best doen![]()
Zou misschien met een vriendin afspreken maar dat is niet zeker.
moequote:
Makkelijk gezegdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je iedere dag plezier hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |