Ik ben er al eerder geweest met ouders en inmiddels ex...was heel gezellig enzeu, afgezien van hem dan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof, ben ik vorig jaar met pinksteren geweest
Jupsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naar de hometown van de hertog
Ik heb ff koffie gehaald, etage waar ik zit (koteretage) is al afgeslotenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook rijkelijk laat voor de Mac
Huh, het is toch niet uit met jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ben er al eerder geweest met ouders en inmiddels ex...was heel gezellig enzeu, afgezien van hem dan eerlijk gezegd
Neeeeeeequote:
Jah, ik weet welke je bedoelt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
je hebt in arcen zon mooi restaurant achtig pand met een mooi terras aan het water
Gelukkig heb jij je handen niet nodig om een goede vriendin te zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
heb de blaren op mn handen staan door t zeulen met t cadeau van vriendjeik had n steekwagentje moeten hosselen
ik heb altijd mn mondje wel bij mequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je handen niet nodig om een goede vriendin te zijn
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb altijd mn mondje wel bij megheghe
Niet wat ik in gedachten hadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
nog twee minuten, dan ga ik.m.zoenenboh!
Dafuckquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef Blondineee het volgende:
Vandaag sprak ik een jongen die vertelde over een liedje (Rap) die 10 minuten duurde.
Het was een nummer met een heel verhaal.
Er was een jongen, die dacht dat hij een gangster was, toen ontmoettie hij de échte gangsters van de onderwereld & die zeiden tegen hem, als je een vrouw verkracht en haar in de ogen durft aan te kijken en haar dan vermoord dan ben je een echte gangster en hoor je erbij. Hij stemde in, De ''gangsters'' hadden een vrouw gegijzeld, doek om haar gezicht gedaan. De jongen mishandelde haar eerst helemaal, ze werd geslagen getrapt etc en daarna verkracht door hem & de andere ''gangsters''. Daarna moest hij de vrouw vermoorden , ze haalden het doek vanhaar gezicht af & toen zag die jongen dat het zijn eigen moeder was .. en pleegde zelfmoord. Wie weet over welke rap ik het heb? Titel & artiest?
quote:
Goed hoor, vanavond gezellig met mini biertje gedaan in 010 en nu lekker op de bankquote:
Heb je je laptop op schoot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed hoor, vanavond gezellig met mini biertje gedaan in 010 en nu lekker op de bankMet jou?
Klinkt leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed hoor, vanavond gezellig met mini biertje gedaan in 010 en nu lekker op de bankMet jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |