wat is er mis met koters en nicequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff genieten dat je nog geen kleine koters hebt
OMGquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu vooral wachten op BarMan die rijd ergens in parijs rond
Ach, we zijn snel tevredenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je het goede park hebt wel
Ik heb ooit een keer echt een verschrikkelijk huisje gehad, maar ik ben even kwijt welk park dat was..
Westerbergen geloof ik
het zal ondertussen wel verbeterd zijn hoor. Maar als we op de bank wilden zitten moest het bedmatras eronder, en als we wilden slapen moesten de bankussens eronder...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, we zijn snel tevreden
En jaren terug al eens daar geweest ook
Niks, je kan er prima mee op vakantie, maar het is geen vakantie samen meer, dus daar moet je nog ff van genietenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is er mis met koters en nice
mee eens.. hij doet 20 minuten over 3 kmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG
als er 1 stad is waar ik geen auto wil rijden is het Parijs
ik voel met hem meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mee eens.. hij doet 20 minuten over 3 km
maar jah.. ik ben in parijs.. en daarna willen we naar het zuiden op vakantie.. dus een tussenstop met de auto is helaas nodig..
en de vrijdag avond spits![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niks, je kan er prima mee op vakantie, maar het is geen vakantie samen meer, dus daar moet je nog ff van genieten
en ik zit.... bij de eifeltorenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voel met hem mee
De wegen om parijs zijn prima te doen, maar zodra je op de binnenring komt is het bal
Whehehehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ik zit.... bij de eifeltoren
Toen ze heel klein waren zijn we een paar keer samen weg geweest nog, nu is een weekend het hoogst haalbare, en daar genieten we dan ook van. Koters houden zelf zoveel van vakantie, het is sneu ze dat te ontzeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BarMan heeft het idee op gevat dat we , als er koters zijn, minstens 1 week per jaar samen op vakantie gaan..
ben benieuwd hoe dat werkt als er echt koters zijn
wij zijn altijd met de kids op vakantie geweest, hoeklein ze ook warenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen ze heel klein waren zijn we een paar keer samen weg geweest nog, nu is een weekend het hoogst haalbare, en daar genieten we dan ook van. Koters houden zelf zoveel van vakantie, het is sneu ze dat te ontzeggen.
Bij ons was het dan ook meer om vrouwlief even uit de stressituatie te halen, dat triggerde bij haar immers depressiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij zijn altijd met de kids op vakantie geweest, hoeklein ze ook waren
Arcen is zoooo leukquote:
Ik zat in klein Vink, was een graad of 25 toenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Arcen is zoooo leuk
Ga je naar Klein Vink of naar resort Arcen?
dat is voor mij 37 jaar geleden en resort Arcen een jaar of 8quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat in klein Vink, was een graad of 25 toen
het is ook rijkelijk laat voor de Macquote:
naar de hometown van de hertogquote:
Klein Vinkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Arcen is zoooo leuk
Ga je naar Klein Vink of naar resort Arcen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |