Zuipzequote:
Helaas een beetje uit de richtingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh en mocht er nog iemand in de buurt zijn, Grand Cafe Sorbonne in Rotterdam
Ach, 1000 borrelglaasjes is ook een vatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax.
Bier en mini samen in één zin passen niet bij jou.
Maar een vat drinkt hij makkelijker leeg in 5 minuten dan 1.000 afzonderlijke borrelglaasjes. Met andere woorden: KG gaat op rantsoenquote:
Ga je haren wassen en laat de roos verdwijnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:02 schreef D.Rose het volgende:
Wederom de oproep voor de F1-subleagers alhier:
Vergeet je team niet te updaten
Eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:02 schreef D.Rose het volgende:
Wederom de oproep voor de F1-subleagers alhier:
Vergeet je team niet te updaten
Dat ligt heel gevoelig hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je haren wassen en laat de roos verdwijnen![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh en mocht er nog iemand in de buurt zijn, Grand Cafe Sorbonne in Rotterdam
welk bed is opgehaald dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Op pa en ma wachten. Bed is inmiddels opgehaald, verder nog geen ene snars uitgevoerd vandaag. De koffie loopt door. Weer geen spoordag vandaag. 135 - 151 nu. Wordt nog moeilijk om dat nog recht te trekken dit jaar. Eerst maar eens zorgen dat ik weer onder eigen gouvernement val.
Starship Enterprise.quote:
ahh... en nu ga je weer lekker naar huis ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Starship Enterprise.
Het ziekenhuisbed waarop ik een maand lang bij pa en ma in de woonkamer geslapen heb
Weekend is morgenmiddag pas hoor, stuiterballetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
weeeeeeeeeeekendme sooooooo happy
do a happy dance, do a happy dance
zoek dan eens een fatsoenlijke baan, slaschepper!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is morgenmiddag pas hoor, stuiterballetje![]()
hier heeft het niet geregend vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
de kachel staat aan hierquote:
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, we moeten het accepteren: de Zomer is voorbij
Maar maar maar maar...dat wil ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, we moeten het accepteren: de Zomer is voorbij
De hoop op nog een klein nazomertje wordt met de week minderquote:
die is letterlijk weggevarenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De hoop op nog een klein nazomertje wordt met de week minder
Goed bezigquote:
Weekendtoeslagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zoek dan eens een fatsoenlijke baan, slaschepper!
Daar ga ik niet heen, zal het met een week Braamt moeten doen straksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is letterlijk weggevaren
Nou ja, in Australie is het bijna zomer
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekendtoeslag![]()
Ploegentoeslag:9
Poenscheppen
het is in ieder geval een stukje die kant opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen, zal het met een week Braamt moeten doen straks
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval een stukje die kant op
als je het goede park hebt welquote:
Ho es effe!quote:
doe ke goed, alvast veel plezier enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:21 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat maandag richting zuid frankrijk
tussen de 15 en 20 graden
Nog ff genieten dat je nog geen kleine koters hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:21 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat maandag richting zuid frankrijk
tussen de 15 en 20 graden
nu vooral wachten op BarMan die rijd ergens in parijs rondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe ke goed, alvast veel plezier enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |