Dat denk ik ook wel, alleen lijkt het mij evident dat er dan een minder geflatteerde uitslag op het bord zou staan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:41 schreef Lemming22 het volgende:
Overigens wordt die wedstrijd tegen AZ nog een paar keer genoemd. Die pot hadden we ook wel gewonnen met 11 tegen 11. Die speelden voor de rode kaart al erg matig.
Het is toch niet gek dat je naar de tegenstanders kijkt terwijl je ook naar je eigen spel kijkt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:55 schreef Buitendam het volgende:
Omdat er constant wordt gekeken naar de tegenstander, in plaats van naar het eigen spel.Al had AZ met 15 man gestaan dan hadden ze nog niet gewonnen en datzelfde recept voor Feyenoord.
Dat PSV van utrecht verliest heeft 0 met Utrecht te maken. Dat vind ik irritanter dan het altijd terugkomende optimisme en ook pessimisme.
Dan moet je ook naar de tegenstander kijken zoals ie er staat. PSV speelde dit napoli van de mat door goed voetbal. Of dat nou napoli A of B is zal me worst wezen, want de wedstrijd is gespeeld en gewonnen. De volgende keer als er tegen napoli wordt gespeeld zien we wel of ze dan beter zijn. Tot die tijd heeft PSV napoli ingemaakt met goed voetbal. Dat achteraf gelul wat begint met 'ja maar als napoli met een A-team speelde dan...'quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is toch niet gek dat je naar de tegenstanders kijkt terwijl je ook naar je eigen spel kijkt?
Een Napoli A had zich waarschijnlijk makkelijker onder de druk uitgespeeld waardoor het druk zetten van PSV weer een stuk minder zou kunnen worden.
Ik ben dan ook van mening dat je van beide teams zijn krachten moet uitgaan, niet alleen die van jezelf (Dat is zo primitief) en niet alleen die van de tegenstander.
Ik weet het zo net nog niet. Derksen meldde dit vorig jaar ook al, en heb zo het idee (ik hoopquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef vivelafete het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van als Van Marwijk volgend jaar coach van PSV zou worden, zoals door Derksen gemeld in VI(tv) van vorige week?
Ik zit daar eerlijk gezegd totaal niet op te wachten. Over zijn coachingskills heb ik al mijn bedenkingen (ook al voor het 'succesvolle' WK van 2010), maar qua persoonlijkheid vind ik dat hij de laatste paar jaar echt ontzettend door de mand is gevallen. Zijn interactie met de pers vond ik bij Oranje echt tenenkrommend en als voetbalanalist bij de NOS vind ik hem ook totaal niet boeiend. Die nukkigheid en dat chagrijn vind ik totaal niet bij PSV passen, de uitstraling is niet waar PSV (of elke andere club) op zit te wachten. Van mij mag hij mooi ergens zijn zakken gaan vullen.
Dat is geen achteraf gelul hoor, ik zei van te voren ook al dat Napoli met een B team ging spelen en PSV daar van zou gaan winnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moet je ook naar de tegenstander kijken zoals ie er staat. PSV speelde dit napoli van de mat door goed voetbal. Of dat nou napoli A of B is zal me worst wezen, want de wedstrijd is gespeeld en gewonnen. De volgende keer als er tegen napoli wordt gespeeld zien we wel of ze dan beter zijn. Tot die tijd heeft PSV napoli ingemaakt met goed voetbal. Dat achteraf gelul wat begint met 'ja maar als napoli met een A-team speelde dan...'
Inderdaad kan niemand met zekerheid zeggen of het kampioenschap met het vertrek van Afellay en Lazovic is weggegooid. Zou zomaar kunnen, maar dat is speculeren. Hoe dan ook moet je overwinningen op Ajax, Feyenoord, Az en napoli niet bagatelliseren. Netjes gewonnen en goed gevoetbald. Hopelijk wordt er zonder toivonen ook gewonnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is geen achteraf gelul hoor, ik zei van te voren ook al dat Napoli met een B team ging spelen en PSV daar van zou gaan winnen.
Maar blijf jij vooral maar de illusie houden dat het niets uitmaakt of het Napoli A of B was.
Ik wil dan trouwens ook niets horen dat jullie de laatste jaren het kampioenschap verkloot hebben omdat er sleutelspelers weggingen als Afellay en Lazovic zoals ik hier al vaker gelezen heb. Want dat maakt toch niet uit? Je moet het team beoordelen op hoe ze toen speelde.
Of dat de blessure van Toivonen nu eventueel roet in het eten gooit.
dat is het juist, alleen tegen Napoli werd er echt goed gevoetbald. Tegen Ajax, Feyenoord de eerste helft, AZ vond ik het nou niet echt geweldig wat PSV liet zien, wel uiterst effectief.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad kan niemand met zekerheid zeggen of het kampioenschap met het vertrek van Afellay en Lazovic is weggegooid. Zou zomaar kunnen, maar dat is speculeren. Hoe dan ook moet je overwinningen op Ajax, Feyenoord, Az en napoli niet bagatelliseren. Netjes gewonnen en goed gevoetbald. Hopelijk wordt er zonder toivonen ook gewonnen.
Effectief voetballen is in mijn ogen goed voetballen. Topper na topper wordt gewonnen, niet sprankelend, maar er zit voetballend vermogen in dat team. Biedt perspectief.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat is het juist, alleen tegen Napoli werd er echt goed gevoetbald. Tegen Ajax, Feyenoord de eerste helft, AZ vond ik het nou niet echt geweldig wat PSV liet zien, wel uiterst effectief.
Wat is geweldig? In geen een van deze 3 wedstrijden is PSV ook echt in de problemen gekomen. Dus wat maakt het dan nog uit of het 90minuten lang geweldig was of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat is het juist, alleen tegen Napoli werd er echt goed gevoetbald. Tegen Ajax, Feyenoord de eerste helft, AZ vond ik het nou niet echt geweldig wat PSV liet zien, wel uiterst effectief.
90 minuten lang goed voetbal is ook niet mogelijk in de competitie, maar juist die effectiviteit van jullie ploeg is zo gevaarlijk voor jullie zelf. Als de effectiviteit wegvalt heb je niet echt een basis meer om op terug te vallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is geweldig? In geen een van deze 3 wedstrijden is PSV ook echt in de problemen gekomen. Dus wat maakt het dan nog uit of het 90minuten lang geweldig was of niet?
Ja, maar daar groeit een team natuurlijk ook in nm het seizoen vordert (hopelijk natuurlijk). Waar het in het begin van het seizoen nog broos leek, zie je dat spelers toch beter op elkaar ingespeeld raken (Napoli, NAC), waar 2 teams helemaal weggespeeld werden. Waar je bij de wedstrijd tegen NAC spelers elkaar al blind aan zag spelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
90 minuten lang goed voetbal is ook niet mogelijk in de competitie, maar juist die effectiviteit van jullie ploeg is zo gevaarlijk voor jullie zelf. Als de effectiviteit wegvalt heb je niet echt een basis meer om op terug te vallen.
Ik vind jullie individueel het beste materiaal hebben, maar juist in het team kan er nog zoveel verbeterd worden. Je moet juist ook straks winnen als Mertens en Lens hun dag niet hebben, wat zeker nog vaak gaat komen want die twee hebben nog nooit constant een seizoen goed gepresteerd.
quote:'Topdelegatie van Newcastle bekeek Zoet maandag op Het Kasteel'
Tim Krul heeft de toekomst, maar Newcastle United heeft volgens diverse Britse media belangstelling voor nog een doelman van Nederlandse afkomst. Volgens onder meer Daily Mirror zat een delegatie van the Magpies maandag op de tribune van Het Kasteel bij Jong Oranje-Jong Slowakije (2-0).
De aandacht van topscout Graham Carr en keeperstrainer Andy Woodman ging uit naar Jeroen Zoet, die in de thuishaven van Sparta Rotterdam wederom de nul hield tegen de Slowaken. De 21-jarige Zoet is eigendom van PSV, maar speelt voor het tweede opeenvolgende seizoen voor streekgenoot RKC Waalwijk.
Daily Mirror claimt dat Zoet eventueel via a bargain deal opgehaald kan worden, een relatief goedkope transfer. De jeugdinternational wordt gezien als een geschikte concurrent voor Krul, die nu gedurende zijn blessureleed door veteraan Steve Harper wordt vervangen.
Dit. Heeft die krant in zijn bestaan ooit al eens een bron gebruikt om tot een artikel te komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
Je had alleen daily mirror ook wel dikgedrukt kunnen doen.
PSV kan vragen voor Zoet wat ze willen. Newcastle denkt hem voor een schijntje op te kunnen halen, maar meer voor de hand liggend is dat The Daily Mirror dit uit de duim zuigt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 05:35 schreef Lyrebird het volgende:
"Bargain deal".. betekent dit dat PSV geen hoofdprijs kan vragen voor Zoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |