Die stichting is al die tijd niets meer geweest dan een charme offensief van Armstrong. Die heb ik nooit serieus kunnen nemen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
Het is eigenlijk vooral heel triest voor zijn stichting, die ook onvermijdelijk verdoemd is nu
Serieusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
Het is eigenlijk vooral heel triest voor zijn stichting, die ook onvermijdelijk verdoemd is nu
Zolang hun bekendste punt armbandjes met LiveStrong als Armstrong's logo er op zijn zie ik geen gelukkig toekomst voor ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Misschien is de stichting zelf wel sterk genoeg ondanks zijn dopinggebruik.
We zullen zien, alhoewel het er wel in zit dat het fin de parcour voor Livestrong kan zijn. Kunnen we meteen zien of de mensen die bandjes voor de kankerpatientjes kochten of voor Lance de wielerheld...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang hun bekendste punt armbandjes met LiveStrong als Armstrong's logo er op zijn zie ik geen gelukkig toekomst voor ze.
De combinatie natuurlijk. Het gaat om het verhaal. Daarom denk ik ook dat dit een doodsvonnis is voor de stichting, terwijl (bijvoorbeeld) iets als het Rode Kruis hier geen last van zou hebben gehad. Livestrong draaide om Lance, de ultieme held die bewees dat je de ziekte kunt overwinnen en aan de top kunt komen. Als dan blijkt dat de ziekte ongeveer het enige is wat er niet aan gelogen is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:40 schreef kl1172 het volgende:
[..]
We zullen zien, alhoewel het wel inzit of het fin de parcour voor Livestrong kan zijn. Kunnen we zien of de mensen die bandjes voor de kankerpatientjes kochten of voor Lance de wielerheld...
Heb jullie van OS wel een beetje gemist jaquote:
Ik ben intussen ook wel weer van mijn couch potato-modus overgeschakeld naar het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb jullie van OS wel een beetje gemist jamaar na de vakantie had ik weer iets meer leven en zo en heb ik eigenlijk alleen voetbal en wielrennen een beetje gevolgd. In SPT kom ik onwillekeurig toch minder, omdat er niet heel vaak wat gebeurd.
De truc is gewoon om lekker te genieten van de koers, en er na afloop niks meer over te lezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leek mij tien jaar geleden ook onmogelijk, en dat was het dus absoluut niet. Zoals ik al zei, de sport is ongeveer hier mee verpest. Voor mij, bedoel ik. In plaats van afvragen welke renner gebruikt is het nu de vraag wie dat niet doet. Ik richt wel een Rode Lantaarn-supportersclub op ofzo.
3 weken lang, elke dag, iedere sportquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben intussen ook wel weer van mijn couch potato-modus overgeschakeld naar het dagelijkse leven.
Helemaal mee eens. Zo kijk ik er ook naar op het moment. Heeft er mee te maken met hoe vaak ik 'bedrogen' ben, maar ook met hoeveel ik de sport zelf waarderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De truc is gewoon om lekker te genieten van de koers, en er na afloop niks meer over te lezen
Als over 5 jaar blijkt dat Rodriguez, Contador en Valverde in de Vuelta van dit jaar helemaal vol troep zaten neemt dat niet weg dat ik er erg van genoten heb... (en dat deed ik met de kennis en geruchten enzo die er over Contador en Valverde al waren)
Mooi stukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef marcodej het volgende:
http://sportmagazine.knac(...)ie-4000191790272.htm
Lang en scherp stuk van een Belgisch sportjournalist over zijn vak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron met uitleg: http://captaintbag.tumblr(...)-suspicious-profiles
Team:
Vincenzo Nibali
Valerio Agnoli
Eros Capecchi
Tiziano Dall’Antonia
Alan Marangoni
Fabio Sabatini
Cristiano Salerno
Sylwester Szmyd
Alessandro Vanotti
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo kijk ik er ook naar op het moment. Heeft er mee te maken met hoe vaak ik 'bedrogen' ben, maar ook met hoeveel ik de sport zelf waarder
En de Waalse Pijl met Gewiss terug kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik ook.
Sterker nog: ik geniet nog steeds als ik oude beelden ga kijken, of terugdenk aan de mooie aanvallen van Vinokourov, Pantani, Heras, Rasmussen en meer van die mannen
Dat was wel het toppunt, samen met Riis op Hautacamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En de Waalse Pijl met Gewiss terug kijken
Of Erik Dekker in Parijs-Toursquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt, samen met Riis op Hautacam
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef baggerbaas het volgende:
Liquigas komt ook steeds verder in de verdrukking
Hemoglobine waarden tijdens de Giro 2011 van 3 renners.Lekker leesbaar, die uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron met uitleg: http://captaintbag.tumblr(...)-suspicious-profiles
Team:
Vincenzo Nibali
Valerio Agnoli
Eros Capecchi
Tiziano Dall’Antonia
Alan Marangoni
Fabio Sabatini
Cristiano Salerno
Sylwester Szmyd
Alessandro Vanotti
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat was natuurlijk niet van totale overmacht. Kwam vooral veel geluk bij kijken, terwijl de twee eerdere voorbeelden "onmogelijke" machtsontplooiingen waren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of Erik Dekker in Parijs-Tours
Goed stuk, dank jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef marcodej het volgende:
http://sportmagazine.knac(...)ie-4000191790272.htm
Lang en scherp stuk van een Belgisch sportjournalist over zijn vak.
let op de piquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk niet van totale overmacht. Kwam vooral veel geluk bij kijken, terwijl de twee eerdere voorbeelden "onmogelijke" machtsontplooiingen waren.
Ik zeg hiermee overigens niet dat Dekker schoon was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |