Ik weet het, ik zie er niet zo uit. Daar kickt Kaneel wel een beetje op.quote:
Voor mij 14 minuten met de trein.quote:
Die houdt inderdaad van vrouwen met het lichaam van een 14-jarig jongetje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zie er niet zo uit. Daar kickt Kaneel wel een beetje op.
lololol, dan ben jij wel slank volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zie er niet zo uit. Daar kickt Kaneel wel een beetje op.
Keep dreaming.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
lololol, dan ben jij wel slank volgens mij
Ik moet met het OV nog even kijken wat het makkelijkste is.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Oh, en bij Arnhem wordt het waarschijnlijk sober blijven en terugrijden, dus daar denk ik nog wel over na. Slapen is geen optie. En stiekem spreken de meeste mensen die er komen me ook niet erg aan
Snap ik wel. Het lijkt me heel leuk als je er bent, maar je moet het zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Oh, en bij Arnhem wordt het waarschijnlijk sober blijven en terugrijden, dus daar denk ik nog wel over na. Slapen is geen optie. En stiekem spreken de meeste mensen die er komen me ook niet erg aan
Maar het is een meet, met een stuk of tien man. Je bent hartstikke welkom. Ik zal je laten zien dat meisjes niet eng zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Jongens vind ik een minder groot probleem.
Nou en, ik ben er misschien toch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen van hier, leuk. Maar de SEX-kliek heb ik dan weer helemaal niets mee.
Bovendien komen er al twee potjes, dus daar hoef je helemaal niets van te verwachten qua liefde. Dan zal dat ook een stuk minder eng zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is een meet, met een stuk of tien man. Je bent hartstikke welkom. Ik zal je laten zien dat meisjes niet eng zijn.
Heb je vodka thuis?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
En er kunnen best mensen bij mij blijven slapen, delen we wel een taxi
Ik hou me aanbevolen als ik zelf nog geen woning heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
En er kunnen best mensen bij mij blijven slapen, delen we wel een taxi
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien komen er al twee potjes, dus daar hoef je helemaal niets van te verwachten qua liefde. Dan zal dat ook een stuk minder eng zijn
Of ergens waarvan er een nachttrein beschikbaar is richting Rotterdam/Leiden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik kom wel weer als er een meet van dit topic in Amsterdam of iets is.
En dan moet ik horen hoe jullie de liefde bedrijven zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen als ik zelf nog geen woning heb.Misschien kan Kaneel dan mee.
Nee joh, zo ben ik niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan moet ik horen hoe jullie de liefde bedrijven zeker?
Nou vooruit maar dan, omdat het Kaneel is
Dat dus ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Of ergens waarvan er een nachttrein beschikbaar is richting Rotterdam/Leiden.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Kaneel wel, die schreeuwt de hele buurt wakker
Geloof me, zelfs ik niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:44 schreef twi het volgende:
Denk het ja, zo zie ik Kaneel toch liever niet voor me
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:46 schreef twi het volgende:
Ik heb liever dat hij de hele buurt wakker houdt met een ellenlange monoloog over naaktslakken.
Ze schieten hun penis af.quote:
Ik vond het wel cool, zoiets vergeet ik nooit meer.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:52 schreef twi het volgende:
Dat zou bij mensen ook wel een goede oplossing zijn. Mannen zijn toch sneller, en dan kunnen we vrouwen zelf de schuld geven dat ze 9 maanden zwanger moeten zijn in plaats van het "het is zo oneerlijk dat vrouwen 9 maanden kotsmisselijk met een dikke buik rondlopen" aan te moeten horen.
"Schat, ben jij al ongesteld? Ik nog niet..."quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
Het zou wel interessant zijn, als je van tevoren niet weet welke rol je hebt.
Dat vergeet je nooit meer.quote:
Like I said.quote:
Wat een interessante wereld zou dat zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
"Schat, ben jij al ongesteld? Ik nog niet..."
Slakkenseks.quote:
Diepgaande (hihi) gesprekken over slakkenseks.quote:
Ah, okquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Diepgaande (hihi) gesprekken over slakkenseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |