Morpheus, it's you.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ken je die scene met die rode en die blauwe pil?
Voor zo'n punt sta jij.
Rode pil: eeuwig ongelukkig blijven
Blauwe pil: met professionele hulp aan jezelf werken
dan niet. het is jouw leven, prima toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
Het is vast goed bedoeld, maar ik zie "hulp" niet echt zitten.
En geen pil?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor zo'n punt sta jij.
Is er ook een paarse pil ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor zo'n punt sta jij.
Je mist het punt.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is er ook een paarse pil ?
[ afbeelding ]
quote:
Ik of benzin?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goed begin wellicht. Kun je anders 26 oktober?
Beiden, maar ik bedoelde eigenlijk benzin.quote:
Meeting van SEX SC in Arnhem.quote:
Tot zo loefje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
Ik ga alvast in mijn nest liggen, tot over een paar minuten.
Ik kan waarschijnlijk wel vrij regelen, maar ik durf niet echt. Je bent een meisje en nja, het is niet persoonlijk bedoeld, want je doet hartstikke lief, maar je bent een meisje,.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden, maar ik bedoelde eigenlijk benzin.
Ik ga ervan uit.quote:
Hey, het is geen 1 op 1 meet schatteke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk wel vrij regelen, maar ik durf niet echt. Je bent een meisje en nja, het is niet persoonlijk bedoeld, want je doet hartstikke lief, maar je bent een meisje,.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk wel vrij regelen, maar ik durf niet echt. Je bent een meisje en nja, het is niet persoonlijk bedoeld, want je doet hartstikke lief, maar je bent een meisje,.
Terwijl je FOK!t? Respect.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef Sinji het volgende:
Ik ben gewoon als een halve gare plyometric oefeningen aan het doen op dit tijdstip
Gezellig!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is op een vrijdag he?
Misschien dat ik dan ook wel kom
Maar er zijn ook jongens hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
BEN JIJ EEN MEISJE?!?!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, het is geen 1 op 1 meet schatteke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |