Moet ik je warm maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
heyhey...
Het is koud zeg..
Haha hier nog wat gebeurd?
Zullen we samen onder een warme deken kruipen en gedachteloos voor ons uit gaan staren?quote:
Handjes boven de deken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we samen onder een warme deken kruipen en gedachteloos voor ons uit gaan staren?
mmm weet niet hoe je dat wilt doenquote:
Knuffelen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Handjes boven de deken?
[..]
mmm weet niet hoe je dat wilt doen
Nee, want dan krijg ik koude handen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik koude handen.
Niet het best, wel het meest eerlijk. En zolang ik er niet aan toevoeg dat ik ze het best warm kan houden tussen je dijen, hoef je er ook niks achter te zoeken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Evie het volgende:
Hahahaha dat is echt het beste argument ooit
Je krijgt er dan een de volgende keer dat ik je meet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Evie het volgende:
[..]altijd.. vandaag al ugh mensen geknuffeld
Hihihiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het best, wel het meest eerlijk. En zolang ik er niet aan toevoeg dat ik ze het best warm kan houden tussen je dijen, hoef je er ook niks achter te zoeken.
Dan ontmoet je echt de verkeerde mannen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef Evie het volgende:
Hihihisry ik moest lachen om nee, want dan krijg ik warme handen.. Had het logische antwoord nog niet eerder gehad
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ontmoet je echt de verkeerde mannen.
Ik mis mijn hokje; ideale mannen die je tot op heden bent misgelopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Evie het volgende:
zeker... maar ik maak leuke mannen bang.. niet leuke mannen angstig en extreem niet leuke mannen nieuwsgierig.. c'est la vie heh?!
![]()
![]()
![]()
ideale mannen met een relatie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis mijn hokje; ideale mannen die je tot op heden bent misgelopen.
Dat ik niet beschikbaar ben, maakt mij niet minder ideaal. Het maakt mij alleen niet bereikbaar.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik niet beschikbaar ben, maakt mij niet minder ideaal. Het maakt mij alleen niet bereikbaar.
Wees blij met al die tijd en aandacht die ik in je steek. Al is het maar om aan te tonen dat goede kerels echt wel bestaan.quote:
Thnx..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij met al die tijd en aandacht die ik in je steek. Al is het maar om aan te tonen dat goede kerels echt wel bestaan.
Ik ook, maar ben er stiekem best blij meequote:
Als je nou wat volgzamer zou zijn, zou ik die valse hoop zo in echte hoop voor je kunnen omzetten hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Evie het volgende:
Thnx..Dat je me valse hoop wou geven
![]()
![]()
Whehehe
Niet het slaafse typje ben ik bangquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou wat volgzamer zou zijn, zou ik die valse hoop zo in echte hoop voor je kunnen omzetten hoor.
Volgzaam is compleet iets anders dan slaafs, dame.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgzaam is compleet iets anders dan slaafs, dame.
quote:
dawg is mijn type niet. Veel te slaafs.quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dawg is mijn type niet. Veel te slaafs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |