Canal+ heeft na mijn weten nooit een marathon uitgezonden downloaden ging toen moeilijk dus ben benieuwd waar die je marathon keek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Al 16 seizoenen.....man ik word oud![]()
Het lijkt wel gisteren dat ik ging spijbelen van de middelbare school om de marathon van seizoen 1 te kijken
Het is alweer ruim 10 jaar geleden dus ik weet het niet helemaal meer. Maar volgens mij was het wel op Canal+ en kon je het gewoon kijken al had je geen abbo. Staat me namelijk nog bij dat we de juiste zender hebben moeten zoeken op de tv voor we het konden kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Canal+ heeft na mijn weten nooit een marathon uitgezonden downloaden ging toen moeilijk dus ben benieuwd waar die je marathon keek.
http://radio.nl/portal/ho(...)f/1999/05/88253.htmlquote:Abonneestation Canal+ zendt op zaterdag 5 juni ongecodeerd 32 afleveringen uit van de tekenfilmserie South Park. Het is de eerste keer dat de zender, ooit begonnen als Filmnet, als Canal+ ongecodeerd te zien is. De serie, die in Amerika even omstreden als bekend is, is hier vooral bekend van de clip van Chocolate Salty Balls van Chef (Isaac Hayes). De serie speelt zich af in het plaatsje South Park en draait om 4 kleuters. Samen met de eigenaardige inwoners van het rustige dorpje maken de kleuters de meest bizarre en komische dingen mee. De marathonuitzending van Canal+ start om 14.00 en duurt in totaal dertien uur. Het station brengt dan in één keer alle afleveringen uit de eerste twee seizoenen. De abonneezender overweegt in de toekomst ook andere programma's ongecodeerd uit te zenden. Het station heeft daarover echter nog geen beslissing genoemen. Ook is nog niet bekend in welke vorm dat eventueel gaat gebeuren.
Ahh meen je niet haha , kan me nog herinneren dat kameraad van me broer dit nog voor ons op een VHS elke week/maand kopieerde van canal+ haha. Stiekem dan want me ouders moesten er niks van hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb het ff opgezocht en gevonden...
[..]
http://radio.nl/portal/ho(...)f/1999/05/88253.html
Mei 1999.
Toen was ik dus 14. Pfff in welke klas heb ik toen gezeten...denk 3 Havo. Oh wacht...
Heb nog mn agenda van 1999/2000. Heerlijk net zo'n tijdcapsule: South Park, Two Stupid Dogs, Johnny Bravo, Dexter, Friends, een artikel met de titel 'Luiheid bij niet-sporters wellicht genetisch bepaald', Austin Powers.
Geen wonder trouwens dat ik SP verkozen heb boven mn lessen van die dag: gym (2 uur), economie, levensbeschouwing, kwt-uur, wiskunde, duits en biologie. Want aan martelmaandag zeg!
Dit weet ik nog goed. Videobanden klaar en opnemen maar. Maar het was toch op een zaterdag. Ik had 1 buurjongen die Canal+ had, dat was wel bijzonder toen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb het ff opgezocht en gevonden...
[..]
http://radio.nl/portal/ho(...)f/1999/05/88253.html
Mei 1999.
Toen was ik dus 14. Pfff in welke klas heb ik toen gezeten...denk 3 Havo. Oh wacht...
Heb nog mn agenda van 1999/2000. Heerlijk net zo'n tijdcapsule: South Park, Two Stupid Dogs, Johnny Bravo, Dexter, Friends, een artikel met de titel 'Luiheid bij niet-sporters wellicht genetisch bepaald', Austin Powers.
Geen wonder trouwens dat ik SP verkozen heb boven mn lessen van die dag: gym (2 uur), economie, levensbeschouwing, kwt-uur, wiskunde, duits en biologie. Want aan martelmaandag zeg!
wellesquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Canal+ heeft na mijn weten nooit een marathon uitgezonden downloaden ging toen moeilijk dus ben benieuwd waar die je marathon keek.
quote:
Wordt vanavond of morgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |