Echt he, was ik maar weer 10.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja nou voor mij ook hoor.
Goede oude tijd.![]()
Okay, I can hate you now.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke hoi ik ben HGWD aangenaam
Je klinkt een beetje psycho nu. Ik hoop dat je dat inziet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer verdiend dan ik krijg. Ik krijg alleen maar alle rotzooi op mijn bordje terwijl andere jongens krijgen wat ik verdien. Zij krijgen wat ik wil hebben voor het werk wat ik doe.
Wat mij betreft verandert dat nu.
Tell me something I don't know.quote:
Je hebt die meiden in no fucking way verdient, ever, ooit, not gonna happen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer verdiend dan ik krijg. Ik krijg alleen maar alle rotzooi op mijn bordje terwijl andere jongens krijgen wat ik verdien. Zij krijgen wat ik wil hebben voor het werk wat ik doe.
NU....?! als in... deze seconde ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje frustie. Mwah, wellicht komt er nog wat goeds uitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje psycho nu. Ik hoop dat je dat inziet.
Mensen die altijd de makkelijke/saaie/standaard weg kiezenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik leen mijn mening.... lekker makkelijk
Newsflash, iedereen vindt dat hij meer verdient dan hij krijgt. Wees gewoon blij met wat je hebt en doe er anders iets aan. Het moet toch echt uit jezelf komen. Geluk komt niet aanwaaien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Uhm... ooit werd er ergens gezegd je krijgt wat je verdiend.... of je vind dat je wat anders verdiend dat is iets andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is gewoon marktwerking. Iedereen krijgt wat hij krijgt, er is geen systeem van 'recht hebben op'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik jou wel heb verdient. Ik verwacht je morgen in mijn bed aan te treffen na werk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt die meiden in no fucking way verdient, ever, ooit, not gonna happen.
Stem lijst 22, stem benzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Wees blij, anders zouden ze inmiddels tot aan de grond hangen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja.![]()
Alleen jammer dat ik toen nog geen tieten had.
ook best... wat JIJ wilquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar jij mag me gewoon God noemen
Now we're talking.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik jou wel heb verdient. Ik verwacht je morgen in mijn bed aan te treffen na werk.
Goeden vraag. Op 't moment vooral een hoop gesnotter en random kuchbuien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ooit werd er ergens gezegd je krijgt wat je verdiend.... of je vind dat je wat anders verdiend dat is iets anders
Dus.... wat heb je de dames te bieden? Behalve miezemosen want dat kunnen de meeste vrouwen zelf al goed genoeg.....
Mijn seks, wat doe je?quote:
Het is meer dat ik daarom niet terug naar mijn 10e levensjaar wil. Ik zou ze missen enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wees blij, anders zouden ze inmiddels tot aan de grond hangen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |