abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117878760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]

Er is vast beter te vinden voor minder geld :)
Nee nee, ik ben ziek :)
zeg ik met een happy face :')
pi_117878767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niemand is het met je eens. Zou het kunnen dat jij ongelijk hebt? Zou het echt? Of bestaat de wereld uit 7 miljard klootzakken en kutwijven en ben jij de enige die het goed heeft?
Leg me daar maar uit hoe die verhoudingen tussen mannen en vrouwen wel werken.
pi_117878772
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow zo, nee ik ben ziek op 't moment :P
Het heerst. Mits het dat is, natuurlijk ;)

Maar beterschap!
pi_117878776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik niet snap hoe de verhoudingen tussen mannen en vrouwen werken. Hij zegt dat ik niet meedoe aan het sociale spelletje.

Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet. Ik ben verschrikkelijk moe, op en gefrustreerd. Het enige dat ik wil is eerlijk behandeld worden en een beetje liefde. Ik wil niet rijk zijn, niet succesvol, niets bijzonders. Wil gewoon eerlijk behandeld worden en liefde voelen. Is dat nou zoveel gevraagd?
weet je, als je zo moe en op bent, neem ff lekker een warme douche en ga een nachtje slapen. Morgen voel je je vast beter ;)
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
pi_117878777
quote:

[..]

Hij zegt dat ik niet snap hoe de verhoudingen tussen mannen en vrouwen werken. Hij zegt dat ik niet meedoe aan het sociale spelletje.

Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet. Ik ben verschrikkelijk moe, op en gefrustreerd. Het enige dat ik wil is eerlijk behandeld worden en een beetje liefde. Ik wil niet rijk zijn, niet succesvol, niets bijzonders. Wil gewoon eerlijk behandeld worden en liefde voelen. Is dat nou zoveel gevraagd?
Behandel anderen zoals jij behandelt wilt worden. Het enige wat ik hier van je zie is behoorlijk veel gal spuien, dat krijg je terug. Ga zo door man, ouwe geile bok van me. Je maakt nog wel een kuddotoppertje van een post!
pi_117878785
quote:

[..]

Jij verwacht iets van de maatschappij wat de maatschappij niet zomaar geeft. Jij verwacht respect en liefde op een manier die niet bestaat. Je zoekt naar een speld in een hooiberg. Wat je dus moet doen is je verwachtingen bijstellen, en niet tegen de maatschappij aanschoppen in de hoop dat die verandert.
pi_117878803
quote:

[..]

Anders neem je een paar katten! ^O^
pi_117878806
quote:

[..]

Jij snapt er dan ook echt he-le-maal niets van. Sterker nog, je loopt mensen een beetje te beledigen met je gemekker, en je wil gewoon niet luisteren. Dus ja, je vraagt teveel want je bent stom bezig.
pi_117878808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij verwacht iets van de maatschappij wat de maatschappij niet zomaar geeft. Jij verwacht respect en liefde op een manier die niet bestaat. Je zoekt naar een speld in een hooiberg. Wat je dus moet doen is je verwachtingen bijstellen, en niet tegen de maatschappij aanschoppen in de hoop dat die verandert.
Of een coupe plegen in 1 of ander zandland en daar de baas gaan spelen. _O_
pi_117878830
quote:

[..]

ik wil ook wel eens wat.... en raad eens?

Je moet er zelf hard voor werken.... en blijven lachen natuurlijk... want als je sip gaat doen dan voel je je nog eens extra sip...
pi_117878835
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders neem je een paar katten! ^O^
Arme poezels ;(. Laat Sammz het maar niet horen!
pi_117878845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat weet je soms pas nadat je het hebt gekocht alhoewel jij whiskey waarschijnlijk helemaal niet zal drinken :D
Dat idd :7
pi_117878846
quote:
Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet.
Omdat je een emo bitch bent. Daarom.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:18:24 #284
365231 Fera
Fire & Blood
pi_117878850
Ik ken benzin pas een paar dagen en ben hem nu al moe. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_117878865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee nee, ik ben ziek :)
zeg ik met een happy face :')
:*
pi_117878866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het heerst. Mits het dat is, natuurlijk ;)

Maar beterschap!
Ja, thanks :)

Hopelijk ga ik nu wel weer eens een nachtje normaal slapen. Laatste 2 nachten waren waardeloos ;')
pi_117878875
quote:

[..]

Dat is een kwestie van aanvoelen. Als ik het al op papier kan zetten dan heeft het geen enkel nut. Zoals ik al zei, het is een spelletje, maar de regels staan niet vast en verschillen per interactie. De enige manier om het te leren is door het te doen.
pi_117878876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
Ik ben ook moe, samen slapen? O+

Kaneel kijkt toch niet mee :7
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:19:00 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117878880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
benzinmoeheid is een veel voorkomende klacht in dit topic.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:19:15 #290
365231 Fera
Fire & Blood
pi_117878889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja joh, what the hell. ;)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_117878890
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:

[..]

benzinmoeheid is een veel voorkomende klacht in dit topic.
Heb je pillen om die moeheid te bestrijden?
pi_117878897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.

Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
pi_117878914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja joh, what the hell. ;)
Ik ben wel een man die tegen je aan kruipt :@, zeker met dit weer.
pi_117878921
quote:

[..]

Als je een mooie vrouw bent, liggen in ieder geval de mannen aan je voeten en de andere vrouwen zijn dan jaloers...
Ben je een mooie man dan liggen de vrouwen aan je voeten en zijn de andere mannen jaloers....
en de rest zit er tussen in :) of hangt er buiten >:)
pi_117878925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, thanks :)

Hopelijk ga ik nu wel weer eens een nachtje normaal slapen. Laatste 2 nachten waren waardeloos ;')
Dat lukt mij al niet als ik niet ziek ben :')

Geen idee hoe dat komt, overigens :{
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:19:55 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117878927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je pillen om die moeheid te bestrijden?
Nee wel een simpel recept: run as hard as you can.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:20:11 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117878941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:D boefje :D

Ze heeft wel een indruk gemaakt op de mannen van dit topic zeg :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_117878946
quote:
8s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee wel een simpel recept: run as hard as you can.
Wegrennen van dit topic? ;(
pi_117878951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.

Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
Je kunt vrouwen nou eenmaal niet claimen. Zij moeten jou willen en zo zit 't :7
pi_117878964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:

[..]

nee, je moet iets doen waar JIJ je goed bij voelt, niet iets zoeken zodat een ander jou gelukkig maakt. EErst zelf gelukkig zijn, niemand is opzoek naar een depressief persoon
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')