Nee nee, ik ben ziekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er is vast beter te vinden voor minder geld
Leg me daar maar uit hoe die verhoudingen tussen mannen en vrouwen wel werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niemand is het met je eens. Zou het kunnen dat jij ongelijk hebt? Zou het echt? Of bestaat de wereld uit 7 miljard klootzakken en kutwijven en ben jij de enige die het goed heeft?
Het heerst. Mits het dat is, natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo, nee ik ben ziek op 't moment
weet je, als je zo moe en op bent, neem ff lekker een warme douche en ga een nachtje slapen. Morgen voel je je vast beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet snap hoe de verhoudingen tussen mannen en vrouwen werken. Hij zegt dat ik niet meedoe aan het sociale spelletje.
Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet. Ik ben verschrikkelijk moe, op en gefrustreerd. Het enige dat ik wil is eerlijk behandeld worden en een beetje liefde. Ik wil niet rijk zijn, niet succesvol, niets bijzonders. Wil gewoon eerlijk behandeld worden en liefde voelen. Is dat nou zoveel gevraagd?
Behandel anderen zoals jij behandelt wilt worden. Het enige wat ik hier van je zie is behoorlijk veel gal spuien, dat krijg je terug. Ga zo door man, ouwe geile bok van me. Je maakt nog wel een kuddotoppertje van een post!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet snap hoe de verhoudingen tussen mannen en vrouwen werken. Hij zegt dat ik niet meedoe aan het sociale spelletje.
Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet. Ik ben verschrikkelijk moe, op en gefrustreerd. Het enige dat ik wil is eerlijk behandeld worden en een beetje liefde. Ik wil niet rijk zijn, niet succesvol, niets bijzonders. Wil gewoon eerlijk behandeld worden en liefde voelen. Is dat nou zoveel gevraagd?
Jij verwacht iets van de maatschappij wat de maatschappij niet zomaar geeft. Jij verwacht respect en liefde op een manier die niet bestaat. Je zoekt naar een speld in een hooiberg. Wat je dus moet doen is je verwachtingen bijstellen, en niet tegen de maatschappij aanschoppen in de hoop dat die verandert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Anders neem je een paar katten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook echt he-le-maal niets van. Sterker nog, je loopt mensen een beetje te beledigen met je gemekker, en je wil gewoon niet luisteren. Dus ja, je vraagt teveel want je bent stom bezig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Of een coupe plegen in 1 of ander zandland en daar de baas gaan spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij verwacht iets van de maatschappij wat de maatschappij niet zomaar geeft. Jij verwacht respect en liefde op een manier die niet bestaat. Je zoekt naar een speld in een hooiberg. Wat je dus moet doen is je verwachtingen bijstellen, en niet tegen de maatschappij aanschoppen in de hoop dat die verandert.
ik wil ook wel eens wat.... en raad eens?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Arme poezelsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders neem je een paar katten!
Dat iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet je soms pas nadat je het hebt gekocht alhoewel jij whiskey waarschijnlijk helemaal niet zal drinken
Omdat je een emo bitch bent. Daarom.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben ziek
zeg ik met een happy face
Ja, thanksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het heerst. Mits het dat is, natuurlijk
Maar beterschap!
Dat is een kwestie van aanvoelen. Als ik het al op papier kan zetten dan heeft het geen enkel nut. Zoals ik al zei, het is een spelletje, maar de regels staan niet vast en verschillen per interactie. De enige manier om het te leren is door het te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Leg me daar maar uit hoe die verhoudingen tussen mannen en vrouwen wel werken.
Ik ben ook moe, samen slapen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
Ik ken benzin pas een paar dagen en ben hem nu al moe.
benzinmoeheid is een veel voorkomende klacht in dit topic.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
Ik ken benzin pas een paar dagen en ben hem nu al moe.
Ja joh, what the hell.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, samen slapen?![]()
Kaneel kijkt toch niet mee
Heb je pillen om die moeheid te bestrijden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
benzinmoeheid is een veel voorkomende klacht in dit topic.
Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij verwacht iets van de maatschappij wat de maatschappij niet zomaar geeft. Jij verwacht respect en liefde op een manier die niet bestaat. Je zoekt naar een speld in een hooiberg. Wat je dus moet doen is je verwachtingen bijstellen, en niet tegen de maatschappij aanschoppen in de hoop dat die verandert.
Als je een mooie vrouw bent, liggen in ieder geval de mannen aan je voeten en de andere vrouwen zijn dan jaloers...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Leg me daar maar uit hoe die verhoudingen tussen mannen en vrouwen wel werken.
Dat lukt mij al niet als ik niet ziek benquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, thanks
Hopelijk ga ik nu wel weer eens een nachtje normaal slapen. Laatste 2 nachten waren waardeloos ;')
Nee wel een simpel recept: run as hard as you can.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je pillen om die moeheid te bestrijden?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, samen slapen?![]()
Kaneel kijkt toch niet mee
Wegrennen van dit topic?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee wel een simpel recept: run as hard as you can.
Je kunt vrouwen nou eenmaal niet claimen. Zij moeten jou willen en zo zit 'tquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.
Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
nee, je moet iets doen waar JIJ je goed bij voelt, niet iets zoeken zodat een ander jou gelukkig maakt. EErst zelf gelukkig zijn, niemand is opzoek naar een depressief persoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen bijstellen? Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik wil iets heel minimaals.
Wat moet ik dan verwachten? Moet ik mezelf de rest van mijn leven alleen, moe, eenzaam en opgebrand voelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |