Tuurlijk met hem is niks mis, daarom is hij ook zo gelukkig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin is de overtuiging dat hij 100% in orde is en elk manco DUS moet liggen aan externe factoren
I give up ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow snarfje, probeer je me nou te versieren?
[..]
Je hebt je hondje daar toch?
Hij is een wandelende chickmagnetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk met hem is niks mis, daarom is hij ook zo gelukkig.
eh.. nee... maar werkte t? anderszet ik m in mn "potentiele versiertrucjes schrift"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow snarfje, probeer je me nou te versieren?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is een wandelende chickmagnet
HIj is bezet, probeer je tricks maar op mijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.. nee... maar werkte t? anderszet ik m in mn "potentiele versiertrucjes schrift"
Heb je daar een schrift voor?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.. nee... maar werkte t? anderszet ik m in mn "potentiele versiertrucjes schrift"
Lastig hè, de waarheid lezen? Loop er maar weer voor weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik praat niet met jou.
Ik ben gefrustreerd en ik heb al het recht om dat te zijn.
quote:
nee, misschien is t daar mis gegaan ghehequote:
Nee tuurlijk niet, je zou maar ook eens naar iemand luisteren die een punt maakt hè. HÈ.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoef niet in te gaan op iemand die me beledigt.
Nou, ik vind het best fijn om te horen dat ik lief ben. Af en toe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
Ja dus...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fles was in de aanbieding 2 weken terug of zo.
En ik heb weinig geld...dus zo
Mijn hemel wat grappig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je zijn handen als chicks rekent wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is een wandelende chickmagnet
Ow zo, nee ik ben ziek op 't momentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus koopt ie bocht wat niet goed gevallen is
Niemand is het met je eens. Zou het kunnen dat jij ongelijk hebt? Zou het echt? Of bestaat de wereld uit 7 miljard klootzakken en kutwijven en ben jij de enige die het goed heeft?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo, nee ik ben ziek op 't moment
als ik het niet lekker vind, koop ik het niet....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus koopt ie bocht wat niet goed gevallen is
Er is vast beter te vinden voor minder geldquote:
Ja, wat wil je er nu aan gaan doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niemand is het met je eens. Zou het kunnen dat jij ongelijk hebt? Zou het echt? Of bestaat de wereld uit 7 miljard klootzakken en kutwijven en ben jij de enige die het goed heeft?
Thanks Loefje.quote:
Hij zegt dat ik niet snap hoe de verhoudingen tussen mannen en vrouwen werken. Hij zegt dat ik niet meedoe aan het sociale spelletje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je zou maar ook eens naar iemand luisteren die een punt maakt hè. HÈ.
Neeeeeee stel je voor, ik zou maar eens ongelijk hebben. Ik zou maar eens bij mezelf te raden gaan als ie-de-reen me tegenspreekt. Neeee stel je vooohoooor.
Dat weet je soms pas nadat je het hebt gekocht alhoewel jij whiskey waarschijnlijk helemaal niet zal drinkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
als ik het niet lekker vind, koop ik het niet....
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je zijn handen als chicks rekent wel ja.
Als je je zo gedraagt is dat enorm veel gevraagd ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet snap hoe de verhoudingen tussen mannen en vrouwen werken. Hij zegt dat ik niet meedoe aan het sociale spelletje.
Ik snap niet waarom iedereen zo hard doet. Ik ben verschrikkelijk moe, op en gefrustreerd. Het enige dat ik wil is eerlijk behandeld worden en een beetje liefde. Ik wil niet rijk zijn, niet succesvol, niets bijzonders. Wil gewoon eerlijk behandeld worden en liefde voelen. Is dat nou zoveel gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |