Dit. Maar Nederlanders zijn blijkbaar te dom of ze hebben het programma nooit gezien. Behalve Ruud misschien, die moest ook alles honderd keer uitleggen aan Tess.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
Het is niet laf, het is deel van het spel. Ik vind het best slim eigenlijk. Nu lette hij nog helemaal niet op, de rest was te laf om een tegencomplot te maken, nou ja, doei dan
Het is niet laf om een sterk iemand weg te stemmen? Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
Het is niet laf, het is deel van het spel. Ik vind het best slim eigenlijk. Nu lette hij nog helemaal niet op, de rest was te laf om een tegencomplot te maken, nou ja, doei dan
In een spel waar het gaat om fysiek en tactisch zijn? Nee. Blijkbaar is Lodewijk fysiek sterk, maar tactisch inzicht ho maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet laf om een sterk iemand weg te stemmen? Het moet niet gekker worden
Dan is het nog steeds laf om iemand weg te stemmen die goed is in de proeven. En dat staat nog steeds los van dat het logisch is dat ze het doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
In een spel waar het gaat om fysiek en tactisch zijn? Nee. Blijkbaar is Lodewijk fysiek sterk, maar tactisch inzicht ho maar
Nee, het stemmen is ook een test, dus daar is Lodewijk niet goed in. Niets laf aan. Je bent duidelijk er niet mee eens dat ze het zo spelen, maar objectief gezien is dit slim spel, niet lafquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds laf om iemand weg te stemmen die goed is in de proeven. En dat staat nog steeds los van dat het logisch is dat ze het doen.
Mocht het zo zijn geweest dat Tess de anderen ingelicht zou hebben, dan hadden ze waarschijnlijk Fatima weggestemd. Zo dom waren ze dan waarschijnlijk wel geweestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoewel het sneu is voor Lodewijk was het natuurlijk een briljante zet.
Maar het was briljanter geweest als Tess slimmer had gespeeld en Lodewijk en Peggy had verteld wat er ging gebeuren. Dan hadden er 3 op 1 van de broertjes kunnen stemmen en Lodewijk 2 munten inzetten.
En dan geld alsnog weer, wij zijn er niet bij. We weten nog geen procent van wat er gebeurd.
Het is slim en laf. Dat jij vindt dat dat niet tegelijkertijd kan, tsja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het stemmen is ook een test, dus daar is Lodewijk niet goed in. Niets laf aan. Je bent duidelijk er niet mee eens dat ze het zo spelen, maar objectief gezien is dit slim spel, niet laf
Tess had het er best op kunnen gokken. Maar nee: niet verder gedacht en gedurfd, al lang blij dat haar hachje even was gered. Ik hoop nu dat ze als volgende de sjaak is. Vooral omdat ze nog even "charmant" op haar onderlip beet toen ze loog dat ze zich zorgen maakte over de stemming. Goed, ze is ook actrice natuurlijk, maar de sympathie-prijs wint ze er niet mee bij mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan moet je er wel van uit gaan dat Lodewijk en Peggy het ook stil kunnen houden tot de eilandraad. Anders is 'Shoot the messenger met 0 munten en eerdere tegenstemmen' een populair spelletje. Het pokertrio had Lodewijk goed genoeg in de zak zitten, zag je al bij de vorige aflevering.
Maar dat was wel een seizoen waar je blijft kijken. Ergernis tv ten topquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Zolang het niet zo vreselijk wordt als een paar jaar terug met Hans is er niks aan de hand
Het is wat, die Nederlandse gemoederenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is slim en laf. Dat jij vindt dat dat niet tegelijkertijd kan, tsja.
Deze opmerking slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wat, die Nederlandse gemoederenAls de Belgen op Nederlanders stemmen om hun chauvinistische instelling maar duidelijk te maken is het vies en bla, maar van Nederlanders wil je wel dat ze het doen
Ik zet net terug te kijken hoe Geert er toen keihard uitging, dat was mooi!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat was wel een seizoen waar je blijft kijken. Ergernis tv ten top
Wablief?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zet net terug te kijken hoe Geert er toen keihard uitging, dat was mooi!
Ook alleen maar omdat ze 'm nu minder in beeld brengen. Thank God.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef opreis het volgende:
En ik wordt ook steeds positiever over Paul.
Min Hee is zeker een goede kandidaat. En Paul wordt ook steeds beter jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef opreis het volgende:
Iedereen alleen maar over poker trio en lodewijk. Dus laat ik het maar over Min Hee hebben Vind haar echt super! En ik wordt ook steeds positiever over Paul.
Geert Wilders ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zet net terug te kijken hoe Geert er toen keihard uitging, dat was mooi!
Mwah, in het begin was hij ook niet altijd veel in beeld. De ene aflevering wel en de andere niet. Maar zolang hij niet teveel doorgaat op zijn alter ego vind ik hem niet zo storend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze 'm nu minder in beeld brengen. Thank God.
Ja Hischi Ali en Rita Verdonk hadden toen een briljante move bedacht en Geert uit de tweede kamer gestemd.quote:
Normaal gesproken acht. Zal nu wel negen zijn met de winnaar van het duel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:07 schreef sjeppert het volgende:
wanneer is de samensmelting?
Als er nog tien kandidaten zijn toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |